Pers'lukkarit joutuu vähentään toimiaan.
HALLITUS on päättänyt leikata sote-järjestöjen saamia STEA-avustuksia noin kolmanneksen ensi vuodeksi. Tänä vuonna rahaa jaettiin sote-järjestöille 274 miljoonaa euroa, ensi vuonna noin 190 miljoonaa euroa.
Sosiaali- ja terveysjärjestöjen kattojärjestön Sosten pääsihteeri Vertti Kiukas sanoo HS:lle tulkitsevansa, että esimerkiksi hänen järjestönsä sekä Setan ja pakolaisjärjestöjen STEA-tuet lopetetaan kokonaan. Tarkkaa tietoa linjauksen sisällöstä ei vielä kuitenkaan ole.
Päätöksellä olisi suuri vaikutus järjestöjen työhön.
Setan talous- ja hallintopäällikkö Teemu Halme kertoo HS:lle, että Setan rahoituksesta selvästi suurin osa tulee STEA-avustuksista. Muita rahanlähteitä ovat opetus- ja kulttuuriministeriön tuet sekä oma varainhankinta.
Setalle tulossa kylmää kyytiä
12
50
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Vapaaehtoisuuteen perustua pers'lukkari toiminta, ilman avustuksia, se muutenkin luonnotonta.
- Anonyymi00002
Miten se tekee siitä luonnotonta? Et varmaan ole koskaan harrastanut anaali seksiä naisen kanssa, tai seksiä yleensä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten se tekee siitä luonnotonta? Et varmaan ole koskaan harrastanut anaali seksiä naisen kanssa, tai seksiä yleensä.
Anna karjun astua sianpaskasa kontaten niin se on sinulle suurta herkkua.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Anna karjun astua sianpaskasa kontaten niin se on sinulle suurta herkkua.
No sinulla sairaat fantasiat. Ilmankos et ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa.
- Anonyymi00003
Ei kuulu tämän palstan aiheeseen mitenkään.
- Anonyymi00012
Samuel Tampereen SKP piätäisi käyttää oikein veripillu huoralla, näkisi mitä nainti on, kun poikuus yhä tallella.
- Anonyymi00004
Poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa
- Anonyymi00005
Dunja:
Kuinka suuri on SETA:n järjestötuki ollut viime vuosina?
Entä mikä on SETA:n nuppiluku tällä hetkellä? - Anonyymi00007
Punakaartilaisia v.tuttaa.
- Anonyymi00008
Eikä sanaakaan palstan aiheesta.
- Anonyymi00009
Dunja:
Setan valtiontuki 2026 on 800 000€.- Anonyymi00013
Johtajat jakaa toisilleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470