Leinonen tutkaili ensisiä laivojaan

Anonyymi-ap

Jaahas, luxuslaivuri Leinonen mittaili tänään konkurssipesän aluskalustoa. Onko löytänyt uuden rahoittajan, jota höynäyttää?

43

730

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihanko tuota ikkunan takkoo verhorraosta tiirraelit?:D:D:D

• Anonyymi00002

Mahtaako olla ostohousut jalassa konkurssipesästä kuten muutamilla muillakin konkurssin tehneillä?

• Anonyymi00003
      • Anonyymi00004

🍿😎

• Anonyymi00005

Loppuvatko syytteet tuohon? Onko kaikilla työntekijöillä ollut tarvittavat todistukset ja pätevyyskirjat? Tutkitaan useamman vuoden ajalta. Lisää pocornia, uudet jaksot ilmestyvät kohta.

• Anonyymi00013

Todistusten mukaan S/S Punkaharjun katsastuksen voimassaolo päättyi maaliskuussa 2025 ja S/S Saariston heinäkuussa 2025. S/S Paul Wahlin katsastus oli voimassa elokuun 2025 loppuun.

Risteilyjärjestäjä markkinoi kuitenkin sosiaalisessa mediassa S/S Saaristo -aluksen maisema- ja tilausristeilyjä vielä elokuussa ja syyskuussa 2025. Myös risteilyasiakkaat ovat julkaisseet sosiaalisessa mediassa kuva- ja videomateriaalia risteilyiltä.

Yhtiö yritti järjestää vielä syyskuun lopulla ruskaristeilyn Saaristo-aluksella. Risteilyä ei lopulta järjestetty.

• Anonyymi00006

Jospa vain kävi katsomassa Savonlinna-laivalle laituripaikkaa. Kapteeni Janne alkaa ajelemaan kaupungin omistamalla Savonlinna-laivalla risteilyjä. Pätevyys ilmeisestikin riittää, koska kuljetti Niinistöä ja Saksan liittopresidenttiä 5.6.2013 risteilyllä.

• Anonyymi00007

Korjaus edelliseen. Video on kuvattu 05.07.2013.
        Löytyy juutuubista.

• Anonyymi00014

Se nyt ainakin on varmaa, että Janne Leinonen ei enää ala ajelemaan Savonlinna-laivalla.

• Anonyymi00008

Luxuslaivuri. :) :) :)

• Anonyymi00009

Antakaa jannen olla, on hän vuosien varrella satoja risteilyjä tehnyt kuskaten valtion ja maailman kermaa höyrylaivoillaan. jokainen voi mennä itse toistamaan saman tempun

• Anonyymi00010

Traficom tulee varmasti tarkastamaan asiat. Millä laivoilla on toiminut päällikkönä ja riittävätkö pätevyydet.

• Anonyymi00011

Olet oikeassa. Jokainen (JOKA OSAA JAJAA VENETTÄ) voi tehdä saman.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olet oikeassa. Jokainen (JOKA OSAA JAJAA VENETTÄ) voi tehdä saman.

Tarkoitin että jokainen saa mennä ajamaan itse,kerta se niin helppoa on tuollaista bisnestä pyörittää? Jos ei yritä,niin ei voi ikinä mitään uutta luoda tähän kaupunkiin!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tarkoitin että jokainen saa mennä ajamaan itse,kerta se niin helppoa on tuollaista bisnestä pyörittää? Jos ei yritä,niin ei voi ikinä mitään uutta luoda tähän kaupunkiin!

Kyllä, sammoo mieltä

• Anonyymi00016

ulos tuommoiset höpö ukot ei tänne tarvita mitään laivoja satamaan huutamaan ja turistia haalimaan parempi on kun elellään tiälä ihan vaan keskenään korkeintaan ollaan vähän kiinnostuneita kakkosen ja zilliacusin tekosista kun niillä on rahhoo vaikka ulos päin niidenkin tekosia moititaan kun niillä on rahhoo

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Nämä kaiken osaavat ja tietävät vene kuskit ja muut tyypit voisivat tosiaan mennä itse ohjaamaan laivaa niin saattaisi itku päästä kun pyörisivät laivalla satama-altaassa kun puolukka pi..sa eivätkä ressukat osaisi tehdä mitään muuta kun törmäillä laituriin.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Nämä kaiken osaavat ja tietävät vene kuskit ja muut tyypit voisivat tosiaan mennä itse ohjaamaan laivaa niin saattaisi itku päästä kun pyörisivät laivalla satama-altaassa kun puolukka pi..sa eivätkä ressukat osaisi tehdä mitään muuta kun törmäillä laituriin.

Kannattaisi aina miettiä ensin mitä kirjoittaa. Eivät nuo Leinosen höyryt ole isohkoa venettä kummallisempia.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

ulos tuommoiset höpö ukot ei tänne tarvita mitään laivoja satamaan huutamaan ja turistia haalimaan parempi on kun elellään tiälä ihan vaan keskenään korkeintaan ollaan vähän kiinnostuneita kakkosen ja zilliacusin tekosista kun niillä on rahhoo vaikka ulos päin niidenkin tekosia moititaan kun niillä on rahhoo

Mukavia ukkoja, kun jollain tavoin muistaisivat meitä köyhempiäkin, eikä vain sitä harvalukuista eliittiä. Kaikkea hyvää silti heille toivon.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kannattaisi aina miettiä ensin mitä kirjoittaa. Eivät nuo Leinosen höyryt ole isohkoa venettä kummallisempia.

Niin ja sinäkö osaat ohjata täysin turvallisesti tollasta laivaa. Epäilen vahvasti mutta ai niin sinä taidatkin olla niitä kaiken osaavia veneilijöitä😂

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Samoin

• Anonyymi00027

• Anonyymi00034

• Anonyymi00022

Isä vai poeka?

• Anonyymi00024

Ihan sama,

• Anonyymi00028

Pyhä henki

• Anonyymi00025
    • Anonyymi00026

Savonlinna on silmänkääntötemppu.

• Anonyymi00029

Aikamoinen menetys savonlinnalle kun menetätte höyrylaivat ja Leinosen osaamisen sekä verkostot. Vähän sama kuin lörtsyt, paistetut muikut tai Olavinlinna lähtisi. Kuvastaa kyllä paikkakunnan paskaa ilmapiiriä kun siellä niin moni tuntuu iloitsevan yhden yrityksen kaatumisesta.

• Anonyymi00030

Leinonen itse puhui erittäin paljon paskaa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ja sinähän et puhu paskaa

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ja sinähän et puhu paskaa

En puhu paskaa saadakseni taloudellista hyötyä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mihin tämä perustuu?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mihin tämä perustuu?

Tämä perustuu siihen, että en ole paikkaansa pitämättömillä lausunnoilla hankkinut julkisuutta, jotta saisin lehdestä ilmaista mainostilaa.

• Anonyymi00036

Ja kaupunki katsoo passiivisesti sivusta kun höyrylaivat yksitellen kuskataan pois täältä. Yksi vetovoimatekijä tulla Savonlinnaan menetetään. Leinosen höyrylaivat, Olavinlinna, Laurikaisen lörtsyt ja Kalastajakojun paistetut muikut.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Niin tekee. Jutuista pitää vähentää yli puolet ja jäljelle jäävä osuus saattaa jopa osittain pitää paikkansa. Isänsä poika.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ja kaupunki katsoo passiivisesti sivusta kun höyrylaivat yksitellen kuskataan pois täältä. Yksi vetovoimatekijä tulla Savonlinnaan menetetään. Leinosen höyrylaivat, Olavinlinna, Laurikaisen lörtsyt ja Kalastajakojun paistetut muikut.

Höyrylaivoja on muillakin kuin Leinosella.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kaikki nämä on lähdössä. Ei hitto tätä menoa. Tehkää joku nyt jotain. Laine olisi työtön ja sillä olisi rahaa. Lähtisikö investoriksi ja ostaisi Olavinlinnan lörtsyleipomoksi, mistä höyrylaivat kuljettaa lörtsyt muihin satamiin ja takaisin tullessa troolaavat muikut ja ne paistetaan höyrykattiloiden jälkilämmössä. Win-win-win-win-win-win!

• Anonyymi00042
        Anonyymi00036 kirjoitti:

ja SaPKosta Savonlinna myös tunnetaan.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tuota et usko itsekään

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Kysyin 2000-luvun alkupuolella syntyneeltä lapsenlapseltani Sapkosta. Ei herättänyt vahvoja mielikuvia, "pikkukaupungin alasarjaseura".

Mitä Janneen tulee, Mooses on Mooses ja bisnes on bisnes. Ja sen Janne osaa. Tulette yllättymään.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Höpöhöpö

• Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kysyin 2000-luvun alkupuolella syntyneeltä lapsenlapseltani Sapkosta. Ei herättänyt vahvoja mielikuvia, "pikkukaupungin alasarjaseura".

Mitä Janneen tulee, Mooses on Mooses ja bisnes on bisnes. Ja sen Janne osaa. Tulette yllättymään.

Voisiko olla kansanedustaja ehdokas?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      96
      736
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe