Nyt tuli Halla-aholle töitä. Taas yksi pinnari on saatu kiinni.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c22c346c-9b8c-4587-a5df-bf8f4ba8470a
Perussuomalainen on pinnanut Eduskunnasta
6
51
Vastaukset 6
- Anonyymi00002
Persut eduskunnassa ovat täysin hyödyttömiä pikemminkin vahingollisia.
- Anonyymi00003
Eduskunnassa asiasta ei ole tiedetty mitään toisin kuin Virran tapauksessa, missä asiasta on kerrottu.
- Anonyymi00004
Persut öyhöttävät Virran osallistumisesta tosi telkkuun samalla kun itse osallistuvat. Kieroa porukkaa ovat persut. Ei voi muuta sanoa
- Anonyymi00005
Dunja:
Iltalehti kerää oppositiolle tarkoitettuja puffeja, joita oppositio pitää
aiheellisina. IL vaatii klikkaajia rekisteröitymään sivuilleen.
Käytännössä rekisteröityminen tarkoittaa, että annat IltaLehdelle
suostumuksen vakoilla ja pitää yllä tilastoja nettiyhteyksistäsi.- Anonyymi00006
Ilta-Sanomissa Persu-Oskarin toimitus vaikenee nyt. Virrasta oli jaktuvasti juttuja.
- Anonyymi00007
Lunteeni pitää erottaa !!! Persut vaativat sellaisen erottamista joka lusmuaa eduskunnasta !!! Puhamies Hölö-Aho erottaa Lunteenin !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371