Muovinkeräyspiste S-marketin parkkipaikan perällä

Anonyymi-ap

Se on kyllä merkillistä, että Kankaanpäässä ei osata edes kierrätyksen alkeita. Muovinkeräyslaatikon viereen kasaantuu vähän väliä muovirojua mikä ei mahdu kyseisen kierrätys laatikon reijästä sisään ja sellaista mikä kuuluisi sekajätteeseen, sinne ikiomaan roskalaatikkoon

32

288

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eikö sullakaa oo muuta tekemistä ku vahdata päivät parkkipaikalla kattomas muitten roskia. Mene töihi laiska

• Anonyymi00005

Mee ny hoitoon, äläkä täälä kommentoi jos ei muuta sanottavaa ole

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mee ny hoitoon, äläkä täälä kommentoi jos ei muuta sanottavaa ole

Mene töihi

• Anonyymi00002

Mä oon aina ihmetelly niitä jotka jaksaa kuvata muiden roskia puskaradioon ja valittaa siitä. Siis aivan sama mulle mitä sinne on tuotu. Mä viän omat roskani sinne mihkä ne mielestäni kuuluu enkä ota ressiä muitten jätöksistä. Oikeesti, hankkikaa oma elämä…

• Anonyymi00003

Mene sinä töihi

• Anonyymi00004

Niin mites sitte suu pannaan kun se laatikko kenties viedään pois kun ei osata sääntöjä...varmaan dumppaat roskas takapihalle tai naapurin mettään..kaatopaikkakin täyttyy joskus ja kyllä on holtitonta ajattelua jos ajatusmaailma on se että vien roskat sinne minne ne mielestäni kuuluu...jonkun mielestä ne roskat kuuluu sinne säiliön viereen toisten hoidettavaksi eikä omaan roskikseen....kyllä näitä omaan napaan tuijottajia riittää täs kyläs

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niin mites sitte suu pannaan kun se laatikko kenties viedään pois kun ei osata sääntöjä...varmaan dumppaat roskas takapihalle tai naapurin mettään..kaatopaikkakin täyttyy joskus ja kyllä on holtitonta ajattelua jos ajatusmaailma on se että vien roskat sinne minne ne mielestäni kuuluu...jonkun mielestä ne roskat kuuluu sinne säiliön viereen toisten hoidettavaksi eikä omaan roskikseen....kyllä näitä omaan napaan tuijottajia riittää täs kyläs

Tuliko hyvä olo ittelles ny? Mä tuon sun oven taakse seuraavalla kerralla roskasäkin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuliko hyvä olo ittelles ny? Mä tuon sun oven taakse seuraavalla kerralla roskasäkin.

Tuo vaan niin rupee nokka punottaa muustakin ku deekuilusta

• Anonyymi00018

Juurikin tämä!ja sitten on nämä polkupyörien ja kissojen kuvaajat😂kuka kaipailee pyöräänsä,eiköhän ne helvetti sentään löydä omistajansa ja kissat kulkeudu kotiinsa.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Juurikin tämä!ja sitten on nämä polkupyörien ja kissojen kuvaajat😂kuka kaipailee pyöräänsä,eiköhän ne helvetti sentään löydä omistajansa ja kissat kulkeudu kotiinsa.

Ja juurikin tämä, että löytyy näitä tyhjänpäiväisiä tyyppejä jotka jaksaa väännellä tällä naamaansa voimasanojen kera, kun ei itsellä ole mitään aiheita mistä avata keskustelua, kapasiteetti kun ei riitä muuhun kuin toisten arvosteluun

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ja juurikin tämä, että löytyy näitä tyhjänpäiväisiä tyyppejä jotka jaksaa väännellä tällä naamaansa voimasanojen kera, kun ei itsellä ole mitään aiheita mistä avata keskustelua, kapasiteetti kun ei riitä muuhun kuin toisten arvosteluun

Eikö sua saatukaan ronkittua pinnalla pois ihan kokonaan?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Just näin! Nytkin puskaradiossa tullu lähemmäs 100 kommenttia kissailmotukseen ku loukkuliisat tappelee ja moralisoi keskenään. Kissa ollu kotona jo tovin, silti jokainen kommentoijja yrittää pätee siellä.

• Anonyymi00007

Sinne vaan kaikki sekajätteisiin. Ahneet jätefirmat lajitelkoot totkonsa ihan ite.
      Toisten töitä ei ilmaiseksi kannata tehdä puhumattakaan siitä, että vielä joutuu siitä maksamaankin.

• Anonyymi00009

Mitä perusteellisemmin omakotitaloasuja lajittelee, sen harvemmin jäteastiatyhjennys ja sitä myötä huiiiiiiiiima säästö.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mitä perusteellisemmin omakotitaloasuja lajittelee, sen harvemmin jäteastiatyhjennys ja sitä myötä huiiiiiiiiima säästö.

Näin on, mutta ei nämä roskasikailijat sitä ymmärrä, ne tykkää lihottaa roskafirman pankkitiliä

• Anonyymi00012

On ne, varsinkii ne joilla riittää älykkyysosamäärä just kirjoittaan tänne 'mee töihin"👍

• Anonyymi00013

Kuinka ennen elettiinkään ku ei ollu mitään kierrätysjuttuja. Ei siihen ainakaan kuoltu.

• Anonyymi00015

Emännät poltti entisaikaan vesipadan alla pahvit, paperi kääreet, maitotölkit ja vähäiset muovitkin. Ennen kun oli vähemmän muovia, nykyään kaikki pakattu muoviin tai pahviin, jonka sisällä sitten muovia muodossa tai toisessa, meeppä polttaan kaikki ne muovit tulipesässä niin saat uusia tulisijaa aika tiheään tahtiin ja saat vielä naapuritki niskaas

• Anonyymi00014

Minö en kierrätä tai lajittele mitään roskia. Kaikki samaan nippuun

Jos tulostimesta loppuu muste, niin ostan uuden tulostimen.

Mustekasetit ovat kalliimpia kuin halvemmat tulostimet, joten vanha tulostin roskiin ja uusi tilalle.

Bisnes pitää juurikin tällaisesta tavasta, että uutta vanhan tilalle vaikka vanha olisikin toimiva.

• Anonyymi00016

Heität varmaan ne tulostimetkin samaan nippuun ja sekajätteeseen, et oo tainnu kuulla että sen voi viedä vaikka Poweriin, jos sieltä ostat sen uuden. Bisnes rakastaa juuri tuollaisia minä minä tyyppejä, jotka ei mieti mitä seuraaville sukupolville jää perinnöksi tästä touhusta, sitä jetset elämää voi elää myös vastuullisesti

• Anonyymi00017

Miksipä sitä pitäisi ajatella seuraavia sukupolvia.

Mehän elämme aikaa, jossa minä, minun ja minulle on se tärkein aatemaailma.

• Anonyymi00020

No sä et ole vielä sitten täyttänyt kansalaisvelvoitettasi, ehkä ajatusmaailma muuttuu kun korvantaustat joskus kuivaa

• Anonyymi00021

Tämä yksi älyväläys on kommentoimassa joka paikkaan ja toivotaan että saisi jotain psykiatrista apua pian.

• Anonyymi00023

Mene töihi

• Anonyymi00024

Sehän on joka paikassa niin sama juttu
      Kuka jättää sekaroskat, pikaruokapahvit ja paperit, karkkipaperit, energiajuomatölkit, sohvan, koiranpaskapussinsa ym. mihin sattuu
      Suomen kansa törkeen välinpitämätöntä.

Varsinkin nuoret sikailee, heittämällä kaiken ajaessapyörillä, mopoilla, autoilla pitkin poikin

Ei siitä montaa vuotta kun koululaiset eduskunnan edessä huolissaan ilmastosta ja elämisensä ehdoista mutta tais olla kiva olla vaan pois koulusta

Itse lapsena sain opin ettei mitään heitetty ulkona maahan, mökillä ollessa veteen, vaan kuljetettiin mukana roskiin.

Eikä siinä vielä kaikki, rikotaan, revitään mitä vaan. Varastaminen lisääntynyt.
      Huumeet on koululaisilla ongelmaksi asti tiedostettu, sen lisäksi huonokuntoisuus, lihavuus

Koulusta ei saa papereita, kun ei viitsi mennä edes joka päivä sinne, väsyttää niin vietävästi kun puhelin kourassa 24h. Sitten ei saa töitä,
      Kotona ei vaadita mitään tekemään niin ei käytännön asioiden osaamista.
      Ei rahan käytön, ruuan laiton, ei huushollin siistinä pitämistä.

Yhteiskunnan pitää kannatella sossu ja kela varoin lähes puolta suomen kansasta.

• Anonyymi00025

suviseurojen p0astoreiden jätteet ja kakat?

• Anonyymi00026

Siellä teillä on aina ollut niin vaikka naisilla että aivan sama ketä tuuppaa vaikka olisi parisuhteessa.

• Anonyymi00027

Naiset on kierrättänyt tavaraansa jo vuosien ajan Kankaanpäässä, meinaavat että ei käytössä kulu ja pestä ei tarvitse joka välissä.

• Anonyymi00028

Ei järvikään soutamalla kulu ja hyvää tavaraa kannattaa aina kierrättää. Jos ei itte oo kierrätys tavaraa päässy kokeileen, tai oma kulta on toistenkin kulta, niin turha täälä on avautua

• Anonyymi00029

Jos kylän naiset ei olisi niin huolimattomia tavarastaan niin kierrätys olisi vähäistä, itse en kylän naisia käytä.

• Anonyymi00031

Ompas nyt sovinistinen ajatusmaailma; nainen on "huolimaton tavarastaan", vastaavassa tilanteessa mies on ilmeisesti vain viriili

• Anonyymi00032

Juurikin näin, jos posliini kippoaan kierrättää halvalla se on toisen etu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      327
      1628
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1340
    3. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      544
      1329
    4. 65
      1051
    5. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      74
      1000
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      53
      776
    7. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      112
      765
    8. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      75
      749
    9. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      42
      703
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      468
      667
    Aihe