Se on kyllä merkillistä, että Kankaanpäässä ei osata edes kierrätyksen alkeita. Muovinkeräyslaatikon viereen kasaantuu vähän väliä muovirojua mikä ei mahdu kyseisen kierrätys laatikon reijästä sisään ja sellaista mikä kuuluisi sekajätteeseen, sinne ikiomaan roskalaatikkoon
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Eikö sullakaa oo muuta tekemistä ku vahdata päivät parkkipaikalla kattomas muitten roskia. Mene töihi laiska
- Anonyymi00005
Mee ny hoitoon, äläkä täälä kommentoi jos ei muuta sanottavaa ole
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mee ny hoitoon, äläkä täälä kommentoi jos ei muuta sanottavaa ole
Mene töihi
- Anonyymi00002
Mä oon aina ihmetelly niitä jotka jaksaa kuvata muiden roskia puskaradioon ja valittaa siitä. Siis aivan sama mulle mitä sinne on tuotu. Mä viän omat roskani sinne mihkä ne mielestäni kuuluu enkä ota ressiä muitten jätöksistä. Oikeesti, hankkikaa oma elämä…
- Anonyymi00003
Mene sinä töihi
- Anonyymi00004
Niin mites sitte suu pannaan kun se laatikko kenties viedään pois kun ei osata sääntöjä...varmaan dumppaat roskas takapihalle tai naapurin mettään..kaatopaikkakin täyttyy joskus ja kyllä on holtitonta ajattelua jos ajatusmaailma on se että vien roskat sinne minne ne mielestäni kuuluu...jonkun mielestä ne roskat kuuluu sinne säiliön viereen toisten hoidettavaksi eikä omaan roskikseen....kyllä näitä omaan napaan tuijottajia riittää täs kyläs
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin mites sitte suu pannaan kun se laatikko kenties viedään pois kun ei osata sääntöjä...varmaan dumppaat roskas takapihalle tai naapurin mettään..kaatopaikkakin täyttyy joskus ja kyllä on holtitonta ajattelua jos ajatusmaailma on se että vien roskat sinne minne ne mielestäni kuuluu...jonkun mielestä ne roskat kuuluu sinne säiliön viereen toisten hoidettavaksi eikä omaan roskikseen....kyllä näitä omaan napaan tuijottajia riittää täs kyläs
Tuliko hyvä olo ittelles ny? Mä tuon sun oven taakse seuraavalla kerralla roskasäkin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuliko hyvä olo ittelles ny? Mä tuon sun oven taakse seuraavalla kerralla roskasäkin.
Tuo vaan niin rupee nokka punottaa muustakin ku deekuilusta
- Anonyymi00018
Juurikin tämä!ja sitten on nämä polkupyörien ja kissojen kuvaajat😂kuka kaipailee pyöräänsä,eiköhän ne helvetti sentään löydä omistajansa ja kissat kulkeudu kotiinsa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Juurikin tämä!ja sitten on nämä polkupyörien ja kissojen kuvaajat😂kuka kaipailee pyöräänsä,eiköhän ne helvetti sentään löydä omistajansa ja kissat kulkeudu kotiinsa.
Ja juurikin tämä, että löytyy näitä tyhjänpäiväisiä tyyppejä jotka jaksaa väännellä tällä naamaansa voimasanojen kera, kun ei itsellä ole mitään aiheita mistä avata keskustelua, kapasiteetti kun ei riitä muuhun kuin toisten arvosteluun
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja juurikin tämä, että löytyy näitä tyhjänpäiväisiä tyyppejä jotka jaksaa väännellä tällä naamaansa voimasanojen kera, kun ei itsellä ole mitään aiheita mistä avata keskustelua, kapasiteetti kun ei riitä muuhun kuin toisten arvosteluun
Eikö sua saatukaan ronkittua pinnalla pois ihan kokonaan?
- Anonyymi00030
Anonyymi00018 kirjoitti:
Just näin! Nytkin puskaradiossa tullu lähemmäs 100 kommenttia kissailmotukseen ku loukkuliisat tappelee ja moralisoi keskenään. Kissa ollu kotona jo tovin, silti jokainen kommentoijja yrittää pätee siellä.
- Anonyymi00007
Sinne vaan kaikki sekajätteisiin. Ahneet jätefirmat lajitelkoot totkonsa ihan ite.
Toisten töitä ei ilmaiseksi kannata tehdä puhumattakaan siitä, että vielä joutuu siitä maksamaankin.- Anonyymi00009
Mitä perusteellisemmin omakotitaloasuja lajittelee, sen harvemmin jäteastiatyhjennys ja sitä myötä huiiiiiiiiima säästö.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä perusteellisemmin omakotitaloasuja lajittelee, sen harvemmin jäteastiatyhjennys ja sitä myötä huiiiiiiiiima säästö.
Näin on, mutta ei nämä roskasikailijat sitä ymmärrä, ne tykkää lihottaa roskafirman pankkitiliä
- Anonyymi00012
On ne, varsinkii ne joilla riittää älykkyysosamäärä just kirjoittaan tänne 'mee töihin"👍
- Anonyymi00013
Kuinka ennen elettiinkään ku ei ollu mitään kierrätysjuttuja. Ei siihen ainakaan kuoltu.
- Anonyymi00015
Emännät poltti entisaikaan vesipadan alla pahvit, paperi kääreet, maitotölkit ja vähäiset muovitkin. Ennen kun oli vähemmän muovia, nykyään kaikki pakattu muoviin tai pahviin, jonka sisällä sitten muovia muodossa tai toisessa, meeppä polttaan kaikki ne muovit tulipesässä niin saat uusia tulisijaa aika tiheään tahtiin ja saat vielä naapuritki niskaas
- Anonyymi00014
Minö en kierrätä tai lajittele mitään roskia. Kaikki samaan nippuun
Jos tulostimesta loppuu muste, niin ostan uuden tulostimen.
Mustekasetit ovat kalliimpia kuin halvemmat tulostimet, joten vanha tulostin roskiin ja uusi tilalle.
Bisnes pitää juurikin tällaisesta tavasta, että uutta vanhan tilalle vaikka vanha olisikin toimiva.- Anonyymi00016
Heität varmaan ne tulostimetkin samaan nippuun ja sekajätteeseen, et oo tainnu kuulla että sen voi viedä vaikka Poweriin, jos sieltä ostat sen uuden. Bisnes rakastaa juuri tuollaisia minä minä tyyppejä, jotka ei mieti mitä seuraaville sukupolville jää perinnöksi tästä touhusta, sitä jetset elämää voi elää myös vastuullisesti
- Anonyymi00017
Miksipä sitä pitäisi ajatella seuraavia sukupolvia.
Mehän elämme aikaa, jossa minä, minun ja minulle on se tärkein aatemaailma.- Anonyymi00020
No sä et ole vielä sitten täyttänyt kansalaisvelvoitettasi, ehkä ajatusmaailma muuttuu kun korvantaustat joskus kuivaa
- Anonyymi00021
Tämä yksi älyväläys on kommentoimassa joka paikkaan ja toivotaan että saisi jotain psykiatrista apua pian.
- Anonyymi00023
Mene töihi
- Anonyymi00024
Sehän on joka paikassa niin sama juttu
Kuka jättää sekaroskat, pikaruokapahvit ja paperit, karkkipaperit, energiajuomatölkit, sohvan, koiranpaskapussinsa ym. mihin sattuu
Suomen kansa törkeen välinpitämätöntä.
Varsinkin nuoret sikailee, heittämällä kaiken ajaessapyörillä, mopoilla, autoilla pitkin poikin
Ei siitä montaa vuotta kun koululaiset eduskunnan edessä huolissaan ilmastosta ja elämisensä ehdoista mutta tais olla kiva olla vaan pois koulusta
Itse lapsena sain opin ettei mitään heitetty ulkona maahan, mökillä ollessa veteen, vaan kuljetettiin mukana roskiin.
Eikä siinä vielä kaikki, rikotaan, revitään mitä vaan. Varastaminen lisääntynyt.
Huumeet on koululaisilla ongelmaksi asti tiedostettu, sen lisäksi huonokuntoisuus, lihavuus
Koulusta ei saa papereita, kun ei viitsi mennä edes joka päivä sinne, väsyttää niin vietävästi kun puhelin kourassa 24h. Sitten ei saa töitä,
Kotona ei vaadita mitään tekemään niin ei käytännön asioiden osaamista.
Ei rahan käytön, ruuan laiton, ei huushollin siistinä pitämistä.
Yhteiskunnan pitää kannatella sossu ja kela varoin lähes puolta suomen kansasta. - Anonyymi00025
suviseurojen p0astoreiden jätteet ja kakat?
- Anonyymi00026
Siellä teillä on aina ollut niin vaikka naisilla että aivan sama ketä tuuppaa vaikka olisi parisuhteessa.
- Anonyymi00027
Naiset on kierrättänyt tavaraansa jo vuosien ajan Kankaanpäässä, meinaavat että ei käytössä kulu ja pestä ei tarvitse joka välissä.
- Anonyymi00028
Ei järvikään soutamalla kulu ja hyvää tavaraa kannattaa aina kierrättää. Jos ei itte oo kierrätys tavaraa päässy kokeileen, tai oma kulta on toistenkin kulta, niin turha täälä on avautua
- Anonyymi00029
Jos kylän naiset ei olisi niin huolimattomia tavarastaan niin kierrätys olisi vähäistä, itse en kylän naisia käytä.
- Anonyymi00031
Ompas nyt sovinistinen ajatusmaailma; nainen on "huolimaton tavarastaan", vastaavassa tilanteessa mies on ilmeisesti vain viriili
- Anonyymi00032
Juurikin näin, jos posliini kippoaan kierrättää halvalla se on toisen etu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3271628Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma341340Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5441329- 651051
- 741000
- 53776
Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M112765Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen75749Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42703Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468667