naisen kanssa ja jättää menemättä paikalle 🤣🤣🤣🤣🤣
m
Se on mukavaa sopia tapaamisia
51
334
Vastaukset
- Anonyymi00002
En oo koskaan sopinut mitään tapaamisia koska olen varattu.
Mutta onhan tuo ihan vi*un tyhmää käytöstä mitä olen lueskellut noit juttuja.- Anonyymi00028
Mukavaa tuo on.
- Anonyymi00003
Mä oon kans tehny tota. J mies
- Anonyymi00014
Sitähän mä oon aina ajatellut että J-miehiin en luota.
- Anonyymi00032
Tuutko aamukahville? 🫣 …onneksi nukahdin sillon lähes heti.
- Anonyymi00039
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tuutko aamukahville? 🫣 …onneksi nukahdin sillon lähes heti.
En tunne sua, kuka olet?
- Anonyymi00004
Jotkut sopii toisten nimissä ja lopputuloksen tietää, miten käy. Toinen odottaa ja toinen taas ei tiedä ollenkaan.
- Anonyymi00007
tulevan parisuhteeni kannalta viikko viikko systeemi on käytännössä paras ratkaisu. se pitää vaihtaa sitten.
- Anonyymi00021
Oletko viikon vaimosi luona?
- Anonyymi00009
Kenelle olet tällä kertaa tehnyt tuota? 😂
- Anonyymi00010
Kiusanteko ja nöyryyttäminen myös mukavaa
- Anonyymi00011
Sitä olen saanut ihan tarpeeksi kokea irl:ssä, en vaan jaksais enää.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sua karttaa kaikki 🤣
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
ciannaama
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
ciannaama
Niinkö. Kiva tietää. Mistä se ciannaama nimi sitten tulee?
- Anonyymi00040
Anonyymi00017 kirjoitti:
ciannaama
Mikä juttu tämä on?
- Anonyymi00012
Oman aikansa sosiaalinen jättiläinen, joka puhaltaa ihmisyyden hengen muidenkin kuolevaisten sydämiin ompi varmaan toi ap.
- Anonyymi00013
Sattuu muuten yllättävän paljon. -n
- Anonyymi00016
Siis tekee kipeetä.
- Anonyymi00018
haluisikko seurustella 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
haluisikko seurustella 🤣🤣🤣🤣🤣
No sulle se ap varmaan olis ihan kivaa se seurustelu. Sullahan ei oo tytttöystäviä ollu ja siksi oot naisille niiiiiin katkera että se ihan huutaa itseään noista sun viesteistä.
Voi rassua! Et ehkä koskaan saa naista tai ainakaan tolla tavalla. Oot katelllu vissiin vääristä paikoista noita ”Kerromme miten saat iskettyä naisen” juttuja. On olleet ilmeisen vääriä ohjeita toivottavasti oli ilmasia kursseja muuten meni rahat hukkaan. 🙄
- Anonyymi00019
Tai ett yhes kaverin kaa lähetellään naiselle irs taita viestejä 😆
- Anonyymi00022
Niin ja varmaan lerssin kuviakin?
Onko kaverisi tai oletko J? - Anonyymi00023
Pahasti on päässä vikaa
- Anonyymi00035
Unohdin kertoa, että olen tekemässä niistä taidenäyttelyn.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Pahasti on päässä vikaa
Tai silkkaa katkeruutta kun ei oo saanu itelleen naista!
- Anonyymi00024
mikä tuokin ohjelmä on missä järkyttävä naissalamurhaaja Villanelle on, on maksutellarissa tuon jaksoja ainakin Netflixissä on Killing Eve... psykopaatinen naissalamurhaaja..
voin laittaa uudestikin uton linkin, että siinä oikein vaarallinen nainen_:
AI-yhteenveto
Villanelle on Luke Jenningsin kirjoittama Killing Eve -kirjasarja sekä sen pohjalta luodun suositun BBC America -televisiosarjan (2018–2022) päähenkilö ja ikoninen antisankari Villanelle - Anonyymi00025
Tiedän muutaman jotka harrastavat tuota.
- Anonyymi00026
Öö, toivottavasti et tarkoita palstaa🤭 En ole ikinä luottanut palstalla sovittuun. Olen itse myös jättänyt menemättä joka kerta😁
Naiselta- Anonyymi00029
IRL kyse ei palsta
- Anonyymi00027
Niin, tota. Sopiminen koskee molempia osapuolia. Jos sopii vaikka telepaattisesti kohtaamisen jonnekin, voihan se olla hieman epävarmaa.
- Anonyymi00030
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00031
Joo
- Anonyymi00033
Joo ja sitten kerrot asiasta joka paikassa. ja naisen nimen ym myös
- Anonyymi00034
Ilmankos olet palstalla ja ätmikin varmaan.
Paljasta vaan kuka ja milloin teki sulle noin kun pilailet.. Mahtoi sattua ja kovaa. - Anonyymi00036
Voi miten mukava ihminen olet. Mieti minkälainen paikka tämä maailma olisi jos kaikki olisivat kuten sinä.
- Anonyymi00037
No se on hyvä että totuus siitä ett ootkin vielä keskeneräinen henkisesti ja ehkä myös älyllisesti niin tulee sen naisen tietoo. hetimmiten.
Naisethan hakee kuten varmaan tiedät miehiä ei pikkupoikia joita siis kaltaisesi miehet vielä ovat.
Mut kukin tyylillään ja jos et parempaan pysty niin eihän se naisilta ole pois vaan pelkkä etu koska he varmasti tapaavat sitten myöhemmin myös sen aikuiseksi kasvaneen miehen jonka kanssa voi vaikka sitä perhettä perustaa.
Pikkupojan kanssa sitä ei kannata tuossa henkisen kehityksen tilassa ees miettiä. No niin eikun toivotuksin henkisen/älyllisen kasvun paikkoja sinulle mahdollisimman paljon tulevaisuudessa jotta saisit sen naisenkin joskus itsellesi nyt näyttää vielä huonolta sen osalta. Mut pidämne sulle peukkuja ettet jää ikisinkuksi ja vielä hyvin katkeraksi sellaiseksi. - Anonyymi00038
Taidat olla Jarkko.
- Anonyymi00041
Eipä ole tuon niminen jonka tiedän. Noh, eikai se nyt tuollaista tekisi? Ei voi tietää. En luota yhteenkään mieheen.
- Anonyymi00042
Ette kai nyt oikeesti lähe tähän trollaukseen mukaan.
- Anonyymi00043
😲👂🤏😜
- Anonyymi00046
😯
🎽😝
🍑👌
- Anonyymi00044
Oltiinko sovittu jotain
- Anonyymi00045
Minkä helmen nainen menettääkään sussa.
- Anonyymi00051UUSI
🤣😅😆🫣
- Anonyymi00047UUSI
Kyllä ihmiset on sekaisin.
- Anonyymi00048UUSI
Parasta kun paskasateet alkaa iskeä takaisin pahan tekijään😂
- Anonyymi00052UUSI
Tyhmä olet.
- Anonyymi00053UUSI
Tuleeko näitä aloituksia jostain automaatista? Hymiöirvailuja. En arvosta tällaista keskustelukulttuuria, koska näistä tulee enemmän huono mieli (erityisesti sellaiselle jolle tuo on tapahtunut), kun pitäisi piristää…
- Anonyymi00054UUSI
Onko huumeet pehmentäneet pään?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?871893Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181186Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991165Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol801007- 94884
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs56779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51774Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv58735- 53694