Mitkä voi olla syitä sellaiseen? Ghostasitko?
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
Ällötti kun yritti lähestyä!
- Anonyymi00003
Olit kuitenkin kiinnostunut hänestä?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olit kuitenkin kiinnostunut hänestä?
Tuohan nyt on päivänselvää...
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuohan nyt on päivänselvää...
Miksi lähentely ällötti? Moni olisi haltioissaan.
- Anonyymi00027
Aika ikävä asenne, itse arvostan jos joku uskaltaa lähestyä, silläkin uhalla, että saa pakit.
- Anonyymi00002
edellisten vuosien vastoinkäymiset ja ahdistus minkä toinen aiheutti en vaan jaksa enään
- Anonyymi00008
Se on valitettavaa että äidilläsi on niin sairas esimies joka aihetti kontrollointia ja muita ongelmia ihmissuhteisiisi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se on valitettavaa että äidilläsi on niin sairas esimies joka aihetti kontrollointia ja muita ongelmia ihmissuhteisiisi.
lukuidat muut naiset jopa kaverini jne. se peli mitä kaikki pelasivat selkäni takana teki sen etten hamua noihin kuvioihin palata.
- Anonyymi00030
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olemme tästä paljon puhuneet. Ja aidot rakkaat tulevat vasta sitten meidän elämäään kun hän on tuomittu meidän sähköpostien ja ig kontrolloinnista.
- Anonyymi00004
Ulkonäön arvosteluun. Annoin sen jo kertaalleen anteeksi, mutta se vaan jatkuu. Se, miksi silloin alussa ihastuin sinuun, vaikutit oikeasti kivalta, huomaavaisesta, et ollut sellainen ylimielinen, mitä jotkut valitettavasti ovat…
- Anonyymi00031
Eli et saanut pelkkää positiivista palautetta ulkonäöstä?
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Eli et saanut pelkkää positiivista palautetta ulkonäöstä?
Miksi pitää ylipäätään arvostella toisen ulkonäköä?!? En itsekään ole kirjoittanut mitään negatiivista hänen ulkonäöstään tänne!
- Anonyymi00005
Kiinnostus ei ole lopahtanut. Olen vain allapäin siksi, että en tiedä hänen tilanteestaan taikka ajatuksistaan/tunteistaan nykyään mitään. Meillä ei ole minkäänlaista kontaktia ollut pitkiin aikoihin.
- Anonyymi00032
Kontakti syntyy, kun avaa suunsa ja muodostaa sanoja. Niin ja siis menee lähemmäs tätä henkilöä, ettei ihan kilometrin päästä kailota. 🗣️
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kontakti syntyy, kun avaa suunsa ja muodostaa sanoja. Niin ja siis menee lähemmäs tätä henkilöä, ettei ihan kilometrin päästä kailota. 🗣️
Toki noin, jos tietää mistä toisen voi löytää.
- Anonyymi00007
Tietenkin sihen ettei ole saanut vastakiinnostusta. Aikaansa tunteet elää ja tuntuu sisällä kunnes ne hiipuu.
- Anonyymi00013
Annoitko vastapuolelle aikaa tunteiden kehittymiseen?
Ei kaikki ole heti valmiita vaan tarvitsevat aikaa. Itse olen sellainen että tarvitsen aikaa ennen kuin uskallan näyttää tunteeni, vaikka sisällä roihuaisi. Kiinnostukseni näkyy katseista ja hölmöstä ujoudesta. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei kaikki ole heti valmiita vaan tarvitsevat aikaa. Itse olen sellainen että tarvitsen aikaa ennen kuin uskallan näyttää tunteeni, vaikka sisällä roihuaisi. Kiinnostukseni näkyy katseista ja hölmöstä ujoudesta.Ai niin, jos vastapuoli olisi ottanut kädestä kiinni tai ehdottanut tapaamista jää olisi murtunut. Olisin ollut sata lasissa mukana, halannut ja kenties suudellutkin.
No, se siitä. Vaikea olen, ei voi mitään... - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei kaikki ole heti valmiita vaan tarvitsevat aikaa. Itse olen sellainen että tarvitsen aikaa ennen kuin uskallan näyttää tunteeni, vaikka sisällä roihuaisi. Kiinnostukseni näkyy katseista ja hölmöstä ujoudesta.Miksi pitäisi antaa aikaa toiselle tunteiden kehittymiseen jos ei ole alunperinkään ollut sitä kiinnostusta toisella? Kerrassaan tyhmää.
Hän ei takuulla ole ujo, ihan on yhdessä ollut naisen/ naisten kanssa joten ohi että hujahti. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ai niin, jos vastapuoli olisi ottanut kädestä kiinni tai ehdottanut tapaamista jää olisi murtunut. Olisin ollut sata lasissa mukana, halannut ja kenties suudellutkin.
No, se siitä. Vaikea olen, ei voi mitään...Ehkä vastapuoli kunnioittaa rajoja eikä siksi uskaltanut tehdä mitään. Se toinen voi olla myös ujo.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi pitäisi antaa aikaa toiselle tunteiden kehittymiseen jos ei ole alunperinkään ollut sitä kiinnostusta toisella? Kerrassaan tyhmää.
Hän ei takuulla ole ujo, ihan on yhdessä ollut naisen/ naisten kanssa joten ohi että hujahti.Siis hetkinen, askel taaksepäin... Sanoin väärin, tarkoitin tunteiden ilmaisemista.
Kun uskaltaa sanoa toiselle että on ihastunut jne. - Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ehkä vastapuoli kunnioittaa rajoja eikä siksi uskaltanut tehdä mitään. Se toinen voi olla myös ujo.
Totta. Silloin se vaan vie enemmän aikaa tutustua, jos yhtään tuntuu että kiinnostaa.
Ei yksi eikä viisikään kertaa riitä. Varsinkin ujon kannattaa antaa aikaa ja pysyä... - Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siis hetkinen, askel taaksepäin... Sanoin väärin, tarkoitin tunteiden ilmaisemista.
Kun uskaltaa sanoa toiselle että on ihastunut jne.Ymmärrän kyllä jos tarvitsee jonkin verran aikaa (siis jos toisella on niitä tunteita) mutta 5- vuotta?10- vuotta? 20- vuotta? 15- vuotta? 30- vuotta? Se on jo aika tylyä vaatia ajan antamista, jos varslnkaan toinen ei tiedä tunteista yhtikäs mitään.
- Anonyymi00033
Näinhän se menee ja onneksi menee. Kuka hullu sitä nyt loppuelämäänsä jaksaa ruinata jonkun perään.
- Anonyymi00009
Ilman palstaa kiinnostus suhteeseen voisi olla voimissaan edelleen. Täällä tunteet heittelehtivästi laidasta laitaan. Yleensä sinne huonompaan laitaan.Toinen syy oli hänen muuttonsa pois. Tein siitä päätelmäni: ei häntä kiinnosta. Halusin suojella myös mielenterveyttäni. Elämääni ei kerta kaikkiaan mahdu enempää sisintä nakertavia tekijöitä. Nyt olo on helpottunut ja kevyt. Onneksi mitään ei ehtinyt alkaa. Ajattelen hänestä edelleen lämpimästi. Ei mikään ollut hänen vikansa. Omaa päänsisäistä sekoilua kaikki tyynni.
Naiselta- Anonyymi00012
Ai niin, oli toinenkin kysymys. Mikäli ymmärrän ghostauksen oikein, niin ei ollut sellaista. Emme viestitelleet juuri muuta kuin työasioita, eikä niissä kai voi ghostata.
- Anonyymi00010
kun naisen tehtävä elämässä on elättää mies joten jos loppui naisen rahanpuutteesen suhde.
- Anonyymi00021
Häh? Ei naisen tehtävä ole elättää miestä. Eiköhän parisuhteessa ole yhteiset rahat tai se kumpi tienaa enemmän niin myöskin maksaa enemmän.
- Anonyymi00023
Häh? Ei naisen tehtävä ole elättää miestä. Eiköhän parisuhteessa ole yhteiset rahat tai se kumpi tienaa enemmän niin myöskin maksaa enemmän.
- Anonyymi00037
Kautta aikain mies on se ollut joka elättää naisen. Vai haluatko olla saamatta vaimomateriaalia yhtään?
- Anonyymi00019
häneen mieheen en ehtinyt edes tutustua. muutenkin luultavasti varattu.
kaikki homohtavat tai lyhyistä läskeistä tykkäävät kierrän ainakin kaukaa hän vaikutti normaalilta mutts tiedä sittem - Anonyymi00020
Jos ei vastaa edes yhteydenottoon, ei kannata mitään muutakaan odottaa. Kaveruutta, tunteista puhumattakaan.
- Anonyymi00025
Näin se taitaa olla. -sivusta
- Anonyymi00022
Tajusin, että hän ei ole minusta kiinnostunut muuten kuin kaverina.
- Anonyymi00034
Hyvä, että tajusit.
- Anonyymi00028
erosin suhteesta kaks vuotta sitten mun takana pelattiin rumaa vuosia ennen sitä kukaan ei puhunut ei eksä ei ’kaverit ’ ei kukaan flippasin ja lähin lasten kanssa meneen. onko se väärin. en halua takasin niitä ihmisiä mun elämääni. haluan vaan rauhan mulle ja lapsille uuden ihmisen sit joskus kun jaksan jutella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479