argumenttiensa puolesta selviytyjänä.
Ehkäpä hän heräsi puolustamaan oikeuksiamme, Garden -areniat on aivan samaa kuin Pyhäjärven palastelut " halpa- hallin" tyyliin meidän infasstruktuurissamme peliä pelatessa.
Omaan taskuun peilatun, tuo ikionnen tunteen, OLEN ONNISTUNUT huiputtamaan köyhää kansanosaa.
Miksikö Wille heräsi tähän, ei ole yllätys.
Miettiköön kukin omalta osaltaan, kuuluuko perussuomalaisten lyriikka tähän päivään???
Kuuluu, on oikeus vapaaseseen ajatteluun, lyriikan tuottamiseen, ei oikeutta, vain sapelimiekan satuttamiseen, se ei istu enää suomalaisuuteen, patruunat ei sovellu tähän päivään, haluamme säilyttää vapautemme, keskusta on menneen ajan mutua, herätkää ihmiset, uskonnolla ei maailmaa enää muuteta.
Aivopesu ei toimi ihmismielessä oikein, joukko psykoosi on sairasta, ei kuulu enää tämän maailman metodeihin.
Pyhäjärvellä toimivat " tekouskonnot" on pyrkimystä hyväksikäyttöön, katsokaa miten heitä, jotka tähän pyrkivät, elintaso korostuu, näyttää sähköautot ja muu aineellinen näkyvästi korostuvan, eikö todella ole hyväksikäytöstä kyse.
Kannattaa herätä todellisuuteen, miten se käytännössä toimii, "talutus heikon osalta herran temppeliin."
WILLE RYDMAN ON AIVAN HYVÄ ...
24
128
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
=
- OLEN - SUOMALAINEN - - - OLEN - P E R U S - S U O M A L A I N E N - !
= - Anonyymi00003
Kivasti tuo Garden-jupakka onnistuttiin kaivamaan esiin juuri, kun Orpo rupesi antamaan Rydmanille painetta STEA-prosessista. Aina on jotain oltava takataskussa kaiken varalta - siihen perustuu hallitusukumppanien keskinäinen luottamus.
- Anonyymi00005
RKP on tässäkin asiassa toiminut oikein,mikään muu ei ole varmaa.
- Anonyymi00019
Se on, USKO - TOIVO ja RAKKAUS!
- Anonyymi00004
Hjallis on aika hyvä ka<nsa kun kyseen alaistaa Kansallisen Kokoomuksen valtiopetoksia.
- Anonyymi00007
Ajattelu saattaisi kuulua, mutta käpykaartilaiset eivät osaa siis ajatella.
- Anonyymi00020
Sinäpä se varsin fiksu epeli olet.
- Anonyymi00008
Rydman on aito persu.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html- Anonyymi00012
Tiedätkö miksi sinua ei kukaan huomioi?
Sinulla ei ole rahaa etkä julkkis. - Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tiedätkö miksi sinua ei kukaan huomioi?
Sinulla ei ole rahaa etkä julkkis.Ketähän tarkoitetaan, minulla on taatusti omiksi tarpeiksi, sinulle ei kannata lainata, jos olet kepu.
- Anonyymi00011
Hyvä perusS Ryydman!! Rötösherrat kiikkiin!
- Anonyymi00014
Näitä hyväveli, jakelukykmenttejä on ollut aina, iso osa niistä painettu villaisella, eli rahalla, tosin se on kahisevaa.
Pienessä pitäjässä se nostaa nokkaansa, isossa se jätetään mainitsematta, unohdetaan, kunnes tulee AINA joku, joka kimpoaa lyttykasasta korkeuteen, sitten alkaa laulu. - Anonyymi00015
Asia on käsitelty oikeudessa ja sillä sipuli.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei Rehellisessä oikeudessa siinä vissi ero...🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ole käsitelty oikeudessa vaan poliisi keskeytti tutkimuksen. Sisäministeri on Rantanen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole käsitelty oikeudessa vaan poliisi keskeytti tutkimuksen. Sisäministeri on Rantanen.
Asioita ei keskeytetä jos asiassa katsotaan tapahtuneen rikos..
Muuten nämä olivat eri puolueissa silloin. - Anonyymi00023
Oikeiston riistoa, Yliopistot imevät mahansa kasvattamiseen aivan liikaa ja turhaa, nyt riekkuu Itä-Suomen osuus, lasten nimiin pyöritellään, ei enää lyijykynällä, vaan digitekniikalla, helppoa juoksutusta nappia painamalla.
Ei ihme, että Suomessa köyhien lukumäärä työttömien osuudella lisättynä, on järisyttävä määrä.
Pieni Suomi, miksi annat oikeiston napata johonkin haavekuvaan 35 - miljoonaa euroa - Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Näitä hyväveli, jakelukykmenttejä on ollut aina, iso osa niistä painettu villaisella, eli rahalla, tosin se on kahisevaa.
Pienessä pitäjässä se nostaa nokkaansa, isossa se jätetään mainitsematta, unohdetaan, kunnes tulee AINA joku, joka kimpoaa lyttykasasta korkeuteen, sitten alkaa laulu.Korjaus; jakelurykmenttejä...
- Anonyymi00028
Hyvä Rydman! Joku pitää veronmaksajien puolta!!
Seuraava Sisäministeri ja järjestys valtakuntaan!- Anonyymi00029
Nuorten naisten ahdistelu on siis veromaksajien puolta pitämistä?
Persumme halveksivat naisia. Siksi heillä ei ole mukana OIKEITA naisia. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Nuorten naisten ahdistelu on siis veromaksajien puolta pitämistä?
Persumme halveksivat naisia. Siksi heillä ei ole mukana OIKEITA naisia.Muistissa on persujen ajatuspajan naisia halveerava kirja, joka vedettiin pois markkinoilta Halla-ahon kehumisesta huolimatta.
- Anonyymi00037
Kannatetaan!
- Anonyymi00031
Valtakunnan talous läksi nousuun jokaisella sektorilla viennin lisäksi!
Hyvä Riikka ja PS!!!!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556