Oletko hyljännyt minut mies?

Anonyymi-ap

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺

62

969

Vastaukset 62

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tietääkseni?

• Anonyymi00002

Oletko suuttunut jostain?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Oletko suuttunut jostain?

Kerrohan kirjaimet.

• Anonyymi00004

En ole hylännyt M-naista. Voisit antaa jotain tilanne päivitystä missä mennään.

• Anonyymi00009

Maija.

• Anonyymi00042

Ei sinusta kuulu. Eikä aina voi olettaa että vain minä otan yhteyttä. Ja jos lupaa tulla, niin tulee etkä mene muualle. Odotin ihan turhaan. T: M- nainen.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ei sinusta kuulu. Eikä aina voi olettaa että vain minä otan yhteyttä. Ja jos lupaa tulla, niin tulee etkä mene muualle. Odotin ihan turhaan. T: M- nainen.

Varmaan ohi. Jos M-nainen kutsuisi minut kylään, niin lähtisin vaikka keskellä yötä paikalle.

• Anonyymi00005

ymmärrättekö edes miten karseita, hirveitä ja sadistisia ootte tehnyt. porukassa vuosia ja toivottavasti joka teko tulee teille itselle koettavaksi ja eteen aina jotenkin.

• Anonyymi00012

Nyt kun tätä aloittajaäijän dramaturgiaa tarkastelee, niin näyttää siltä kun se vastaisi muina miehinä itselleen jos ajattelee sen hubbabubbagallupeista juuri niin lapsellisesti kuin se haluaa ajattelevan nainen kysyy- mies vastaa akselilla. Miltä se tuntuu sinusta lukija?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Nyt kun tätä aloittajaäijän dramaturgiaa tarkastelee, niin näyttää siltä kun se vastaisi muina miehinä itselleen jos ajattelee sen hubbabubbagallupeista juuri niin lapsellisesti kuin se haluaa ajattelevan nainen kysyy- mies vastaa akselilla. Miltä se tuntuu sinusta lukija?

Mutta joo onhan tässä sitä tunteiden ja tunnekokemusten voimakasta vaihtelua mitä bipolaariset saattaa hakea avaruusromun seasta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Hubbabubba-purukumi, onkohan sitä enää saatavilla vai onko vaan retropurukumia.. se oli hyvää 😋

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miksi tarkastelet jos noin ottaa voimille.. ai nii, tällasia viestejähän sä kalasteletkin, että saat lisää pökköä pesään 😆🤗

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Miksi tarkastelet jos noin ottaa voimille.. ai nii, tällasia viestejähän sä kalasteletkin, että saat lisää pökköä pesään 😆🤗

Älä palstaäijä eli ÄLÖITTÄJÄ imartele ittees, en minä suinkaan sinun takia kirjoita tähän tyyliin. T

• Anonyymi00006

Ei, se Suomen sadisteja pysäytä, & puukot vaan puuttuvat, & muuten, meininki on kuin Afrikassa, N

• Anonyymi00008

no eipä meillä vielä mitään ollukkaan

• Anonyymi00010

Minä en tiedä kuka ees olet?
      Kaipaamaani naista en unohda

• Anonyymi00017

Olisinkohan se minä? Odotan edelleen vastausta viestiini.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olisinkohan se minä? Odotan edelleen vastausta viestiini.

Menen itseni kanssa naimisiin

• Anonyymi00011

🥺...

• Anonyymi00014

En metsästä naista, joka on saavuttamaton tai leikkii sellaista.

• Anonyymi00018

Ai oikein naisten metsästys. Ei kuulosta kivalta. Millainen saaliin pitää olla, vai metsästätkö vain sokkona?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ai oikein naisten metsästys. Ei kuulosta kivalta. Millainen saaliin pitää olla, vai metsästätkö vain sokkona?

Tällä tyypillä on joku defenssi päällä ja kuvitelmia siitä, että jos mutisee tällaista naista esittävän aloituksissa jotain muuttuu radikaalisti ja nainen tekee parannuksen

• Anonyymi00022

Kävikö vaihtoehto huono itsetunto mielessä, että ei usko, että joku voisi pitää? Ei se näy yleensä ulospäin välttämättä.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kävikö vaihtoehto huono itsetunto mielessä, että ei usko, että joku voisi pitää? Ei se näy yleensä ulospäin välttämättä.

Ai minunko tulisi pyrkiä oivaltamaan saavuttamattoman vaikutelman itsestään antavasta onko kyse huonosta itsetunnosta, eikä hänen pyrkiä olemaan antamatta saavuttamattoman vaikutelmaa itsestään?

GTFO. Mitä ihmeen lapsia täällä pyörii? Koskaan eivät itse ole vastuullisia omasta toiminnastaan tai ulosannistaan vaan vaaditaan toiselta Sherlock Holmesin kykyjä. Ikuisia lapsia, eli feminismin ja metoon kasvatteja vinksahtaneilla aivoillaan.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tällä tyypillä on joku defenssi päällä ja kuvitelmia siitä, että jos mutisee tällaista naista esittävän aloituksissa jotain muuttuu radikaalisti ja nainen tekee parannuksen

Niin jopa ehkä kiinnostuu hänestä vanhasta äijästä. 😅🤣😂😂

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ai minunko tulisi pyrkiä oivaltamaan saavuttamattoman vaikutelman itsestään antavasta onko kyse huonosta itsetunnosta, eikä hänen pyrkiä olemaan antamatta saavuttamattoman vaikutelmaa itsestään?

GTFO. Mitä ihmeen lapsia täällä pyörii? Koskaan eivät itse ole vastuullisia omasta toiminnastaan tai ulosannistaan vaan vaaditaan toiselta Sherlock Holmesin kykyjä. Ikuisia lapsia, eli feminismin ja metoon kasvatteja vinksahtaneilla aivoillaan.

Aijai, ei kannata vetää heti johtopäätöksiä. Tein paljonkin, tiedän omat kompastuskivet aika hyvin, epäilen vain että hänellä oli samat.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Onkohan sinulla vähän itsetutkiskelun paikka? Äkkitulistuminen on ehdoton nou nou, asioilla on usein syvällisempi merkitys.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Onkohan sinulla vähän itsetutkiskelun paikka? Äkkitulistuminen on ehdoton nou nou, asioilla on usein syvällisempi merkitys.

Huomasit minun olevan oikeassa sisällön osalta niin päätit katsoa sen ohi ja vaihtaa narratiivia. Nyt se onkin "kirjoitit väärällä sävyllä". Pahoittelen, lapsi, heikot temppusi eivät tehoa minuun.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Huomasit minun olevan oikeassa sisällön osalta niin päätit katsoa sen ohi ja vaihtaa narratiivia. Nyt se onkin "kirjoitit väärällä sävyllä". Pahoittelen, lapsi, heikot temppusi eivät tehoa minuun.

Aijai taas kerran, mutta jatkoja.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Toivottavasti saat haavasi korjattua ja vihasi muutettua rakkaudeksi itseäsi kohtaan.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Metoon kasvatteja suoraan vasemmiston ”seksin piiristä” vai millaisen fuusion setämiesten lausunnoista nyt kirjoittaisi aloittajaäijää ivatakseen? T naiselta

• Anonyymi00021

Tietenkään en ole hyljännyt sinua jos olet eräs nuorempi. m-n

• Anonyymi00043

💕

• Anonyymi00023

Ikävä on. Kiukuttaa😞

• Anonyymi00025

Mikä kiukuttaa?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mikä kiukuttaa?

Ikävä

• Anonyymi00047
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ikävä

Kaurismäkimäinen keskustelu. 😀

• Anonyymi00024
    • Anonyymi00031

Vähänkun joo.

• Anonyymi00032

Antaisin rahaa J naiselle, mutta nyt mahdotonta antaa. Mun syy.

• Anonyymi00033

Yritän unohtaa Jnaisen hymyn.

• Anonyymi00035

Toivottavasti et luule tämän viestien olevan minulta, en ole noin epätoivoinen...

• Anonyymi00036

Kyllä se täällä on ja tekee muistiinpanoja

• Anonyymi00038

Olet sinä sisäisesti vaikka piilotat sen. Ja korjaus, et epätoivoinen vaan normaalisti kaipaava

• Anonyymi00049
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Olet sinä sisäisesti vaikka piilotat sen. Ja korjaus, et epätoivoinen vaan normaalisti kaipaava

Älä jaksa leikkiä psykologian asiantuntijaa tässäkään palstaäijän naurettavassa teatterissa niin rämän nk aloittajan kuin pieteetillä jokaisen sen dramaturgioiman kommentin myötä

• Anonyymi00051
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kyllä se täällä on ja tekee muistiinpanoja

Ei kilin pilu kai tämä kommentoija on apäijä onhan?

• Anonyymi00041

Jospa se on vaan vessassa käymässä.

• Anonyymi00044

Hylkäisin jos voisin. Mutta kivi jalassa useamman vuoden vielä.

• Anonyymi00045

Höpöhöpö, eletään yhdessä vanhaks, kokeilet kämmensyrjällä, kun päästän viimeisen pierun, toteat että kylmä oli, nyt pitää soittaa ruumisauto.

• Anonyymi00046

Kaipaan sinua, & aina vain, N

• Anonyymi00048

Kuin myös.

• Anonyymi00053

no jos kampaamollasi päin kuleksin tulen näyttämään kuvat palovammoistani ja sitä kautta samomaan sinulle ämmä että pitäiskö LAASTAROIDA VAIKKA SUN JA ASIKKAIDEN SUU

• Anonyymi00054

tää jyväskylä on kyllä ikävä paikka ihmiset on sairaita en halua kehenkään tutustua

• Anonyymi00055

ilkeämielisiä erityispiirteisiä koko paikka pullolaan hoitoloista terveydenhuoltoon

• Anonyymi00056

kaikkialla järjestäen saat hyvää palvelua ns hakea

• Anonyymi00057

Onhan sillä merkitystä. pienempään mahtuu pieniä, mutta enemmän, isompaan rasiaan niitä oikeita mansikoita tottakai vähemmän mutta jos myydään kilohinnalla 800 gramman rasiassa homma haisee, jokainen tämän tajuaa.

• Anonyymi00058

Mistä syystä hylkäisin?

• Anonyymi00059

ei varsinaisesti täällä käy vähemmän järkevää porukkaa kannata paljoa kommentoida.

• Anonyymi00060
    • Anonyymi00061

Olen hylännyt. Poikaporukassa on paljon hauskempaa kuin yhden tytön kanssa.

• Anonyymi00062

Hyvä, et siis enää stalkkaa minuakaan!

• Anonyymi00063

Ainoa oikea muoto on hylännyt (verbi hylätä -> hylännyt).

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1018
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      300
      939
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      761
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      742
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      630
    Aihe