Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
Vastaukset 62
- Anonyymi00001
En tietääkseni?
- Anonyymi00002
Oletko suuttunut jostain?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko suuttunut jostain?
Kerrohan kirjaimet.
- Anonyymi00004
En ole hylännyt M-naista. Voisit antaa jotain tilanne päivitystä missä mennään.
- Anonyymi00009
Maija.
- Anonyymi00042
Ei sinusta kuulu. Eikä aina voi olettaa että vain minä otan yhteyttä. Ja jos lupaa tulla, niin tulee etkä mene muualle. Odotin ihan turhaan. T: M- nainen.
- Anonyymi00052
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei sinusta kuulu. Eikä aina voi olettaa että vain minä otan yhteyttä. Ja jos lupaa tulla, niin tulee etkä mene muualle. Odotin ihan turhaan. T: M- nainen.
Varmaan ohi. Jos M-nainen kutsuisi minut kylään, niin lähtisin vaikka keskellä yötä paikalle.
- Anonyymi00005
ymmärrättekö edes miten karseita, hirveitä ja sadistisia ootte tehnyt. porukassa vuosia ja toivottavasti joka teko tulee teille itselle koettavaksi ja eteen aina jotenkin.
- Anonyymi00012
Nyt kun tätä aloittajaäijän dramaturgiaa tarkastelee, niin näyttää siltä kun se vastaisi muina miehinä itselleen jos ajattelee sen hubbabubbagallupeista juuri niin lapsellisesti kuin se haluaa ajattelevan nainen kysyy- mies vastaa akselilla. Miltä se tuntuu sinusta lukija?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nyt kun tätä aloittajaäijän dramaturgiaa tarkastelee, niin näyttää siltä kun se vastaisi muina miehinä itselleen jos ajattelee sen hubbabubbagallupeista juuri niin lapsellisesti kuin se haluaa ajattelevan nainen kysyy- mies vastaa akselilla. Miltä se tuntuu sinusta lukija?
Mutta joo onhan tässä sitä tunteiden ja tunnekokemusten voimakasta vaihtelua mitä bipolaariset saattaa hakea avaruusromun seasta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hubbabubba-purukumi, onkohan sitä enää saatavilla vai onko vaan retropurukumia.. se oli hyvää 😋
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi tarkastelet jos noin ottaa voimille.. ai nii, tällasia viestejähän sä kalasteletkin, että saat lisää pökköä pesään 😆🤗
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miksi tarkastelet jos noin ottaa voimille.. ai nii, tällasia viestejähän sä kalasteletkin, että saat lisää pökköä pesään 😆🤗
Älä palstaäijä eli ÄLÖITTÄJÄ imartele ittees, en minä suinkaan sinun takia kirjoita tähän tyyliin. T
- Anonyymi00006
Ei, se Suomen sadisteja pysäytä, & puukot vaan puuttuvat, & muuten, meininki on kuin Afrikassa, N
- Anonyymi00008
no eipä meillä vielä mitään ollukkaan
- Anonyymi00010
Minä en tiedä kuka ees olet?
Kaipaamaani naista en unohda- Anonyymi00017
Olisinkohan se minä? Odotan edelleen vastausta viestiini.
- Anonyymi00064
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olisinkohan se minä? Odotan edelleen vastausta viestiini.
Menen itseni kanssa naimisiin
- Anonyymi00011
🥺...
- Anonyymi00014
En metsästä naista, joka on saavuttamaton tai leikkii sellaista.
- Anonyymi00018
Ai oikein naisten metsästys. Ei kuulosta kivalta. Millainen saaliin pitää olla, vai metsästätkö vain sokkona?
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ai oikein naisten metsästys. Ei kuulosta kivalta. Millainen saaliin pitää olla, vai metsästätkö vain sokkona?
Tällä tyypillä on joku defenssi päällä ja kuvitelmia siitä, että jos mutisee tällaista naista esittävän aloituksissa jotain muuttuu radikaalisti ja nainen tekee parannuksen
- Anonyymi00022
Kävikö vaihtoehto huono itsetunto mielessä, että ei usko, että joku voisi pitää? Ei se näy yleensä ulospäin välttämättä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kävikö vaihtoehto huono itsetunto mielessä, että ei usko, että joku voisi pitää? Ei se näy yleensä ulospäin välttämättä.
Ai minunko tulisi pyrkiä oivaltamaan saavuttamattoman vaikutelman itsestään antavasta onko kyse huonosta itsetunnosta, eikä hänen pyrkiä olemaan antamatta saavuttamattoman vaikutelmaa itsestään?
GTFO. Mitä ihmeen lapsia täällä pyörii? Koskaan eivät itse ole vastuullisia omasta toiminnastaan tai ulosannistaan vaan vaaditaan toiselta Sherlock Holmesin kykyjä. Ikuisia lapsia, eli feminismin ja metoon kasvatteja vinksahtaneilla aivoillaan. - Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tällä tyypillä on joku defenssi päällä ja kuvitelmia siitä, että jos mutisee tällaista naista esittävän aloituksissa jotain muuttuu radikaalisti ja nainen tekee parannuksen
Niin jopa ehkä kiinnostuu hänestä vanhasta äijästä. 😅🤣😂😂
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ai minunko tulisi pyrkiä oivaltamaan saavuttamattoman vaikutelman itsestään antavasta onko kyse huonosta itsetunnosta, eikä hänen pyrkiä olemaan antamatta saavuttamattoman vaikutelmaa itsestään?
GTFO. Mitä ihmeen lapsia täällä pyörii? Koskaan eivät itse ole vastuullisia omasta toiminnastaan tai ulosannistaan vaan vaaditaan toiselta Sherlock Holmesin kykyjä. Ikuisia lapsia, eli feminismin ja metoon kasvatteja vinksahtaneilla aivoillaan.Aijai, ei kannata vetää heti johtopäätöksiä. Tein paljonkin, tiedän omat kompastuskivet aika hyvin, epäilen vain että hänellä oli samat.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
GTFO. Mitä ihmeen lapsia täällä pyörii? Koskaan eivät itse ole vastuullisia omasta toiminnastaan tai ulosannistaan vaan vaaditaan toiselta Sherlock Holmesin kykyjä. Ikuisia lapsia, eli feminismin ja metoon kasvatteja vinksahtaneilla aivoillaan.Onkohan sinulla vähän itsetutkiskelun paikka? Äkkitulistuminen on ehdoton nou nou, asioilla on usein syvällisempi merkitys.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Onkohan sinulla vähän itsetutkiskelun paikka? Äkkitulistuminen on ehdoton nou nou, asioilla on usein syvällisempi merkitys.
Huomasit minun olevan oikeassa sisällön osalta niin päätit katsoa sen ohi ja vaihtaa narratiivia. Nyt se onkin "kirjoitit väärällä sävyllä". Pahoittelen, lapsi, heikot temppusi eivät tehoa minuun.
- Anonyymi00039
Anonyymi00030 kirjoitti:
Huomasit minun olevan oikeassa sisällön osalta niin päätit katsoa sen ohi ja vaihtaa narratiivia. Nyt se onkin "kirjoitit väärällä sävyllä". Pahoittelen, lapsi, heikot temppusi eivät tehoa minuun.
Aijai taas kerran, mutta jatkoja.
- Anonyymi00040
Anonyymi00030 kirjoitti:
Toivottavasti saat haavasi korjattua ja vihasi muutettua rakkaudeksi itseäsi kohtaan.
- Anonyymi00050
Anonyymi00026 kirjoitti:
GTFO. Mitä ihmeen lapsia täällä pyörii? Koskaan eivät itse ole vastuullisia omasta toiminnastaan tai ulosannistaan vaan vaaditaan toiselta Sherlock Holmesin kykyjä. Ikuisia lapsia, eli feminismin ja metoon kasvatteja vinksahtaneilla aivoillaan.Metoon kasvatteja suoraan vasemmiston ”seksin piiristä” vai millaisen fuusion setämiesten lausunnoista nyt kirjoittaisi aloittajaäijää ivatakseen? T naiselta
- Anonyymi00021
Tietenkään en ole hyljännyt sinua jos olet eräs nuorempi. m-n
- Anonyymi00043
💕
- Anonyymi00023
Ikävä on. Kiukuttaa😞
- Anonyymi00025
Mikä kiukuttaa?
- Anonyymi00037
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mikä kiukuttaa?
Ikävä
- Anonyymi00047
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ikävä
Kaurismäkimäinen keskustelu. 😀
- Anonyymi00024
Älä sinä hupsu roiku tyhyjistä sanoistasi, muka kielekkeellä....
Kaikki aikanaan.
https://m.youtube.com/watch?v=LRVMUOYTc3Y - Anonyymi00031
Vähänkun joo.
- Anonyymi00032
Antaisin rahaa J naiselle, mutta nyt mahdotonta antaa. Mun syy.
- Anonyymi00033
Yritän unohtaa Jnaisen hymyn.
- Anonyymi00035
Toivottavasti et luule tämän viestien olevan minulta, en ole noin epätoivoinen...
- Anonyymi00036
Kyllä se täällä on ja tekee muistiinpanoja
- Anonyymi00038
Olet sinä sisäisesti vaikka piilotat sen. Ja korjaus, et epätoivoinen vaan normaalisti kaipaava
- Anonyymi00049
Anonyymi00038 kirjoitti:
Olet sinä sisäisesti vaikka piilotat sen. Ja korjaus, et epätoivoinen vaan normaalisti kaipaava
Älä jaksa leikkiä psykologian asiantuntijaa tässäkään palstaäijän naurettavassa teatterissa niin rämän nk aloittajan kuin pieteetillä jokaisen sen dramaturgioiman kommentin myötä
- Anonyymi00051
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kyllä se täällä on ja tekee muistiinpanoja
Ei kilin pilu kai tämä kommentoija on apäijä onhan?
- Anonyymi00041
Jospa se on vaan vessassa käymässä.
- Anonyymi00044
Hylkäisin jos voisin. Mutta kivi jalassa useamman vuoden vielä.
- Anonyymi00045
Höpöhöpö, eletään yhdessä vanhaks, kokeilet kämmensyrjällä, kun päästän viimeisen pierun, toteat että kylmä oli, nyt pitää soittaa ruumisauto.
- Anonyymi00046
Kaipaan sinua, & aina vain, N
- Anonyymi00048
Kuin myös.
- Anonyymi00053
no jos kampaamollasi päin kuleksin tulen näyttämään kuvat palovammoistani ja sitä kautta samomaan sinulle ämmä että pitäiskö LAASTAROIDA VAIKKA SUN JA ASIKKAIDEN SUU
- Anonyymi00054
tää jyväskylä on kyllä ikävä paikka ihmiset on sairaita en halua kehenkään tutustua
- Anonyymi00055
ilkeämielisiä erityispiirteisiä koko paikka pullolaan hoitoloista terveydenhuoltoon
- Anonyymi00056
kaikkialla järjestäen saat hyvää palvelua ns hakea
- Anonyymi00057
Onhan sillä merkitystä. pienempään mahtuu pieniä, mutta enemmän, isompaan rasiaan niitä oikeita mansikoita tottakai vähemmän mutta jos myydään kilohinnalla 800 gramman rasiassa homma haisee, jokainen tämän tajuaa.
- Anonyymi00058
Mistä syystä hylkäisin?
- Anonyymi00059
ei varsinaisesti täällä käy vähemmän järkevää porukkaa kannata paljoa kommentoida.
- Anonyymi00060
En ole, näin sinut mielessäni myös tänään. Olet osa elämääni, usko tai älä.
🤎 🩷 💙 🩵 💜 🖤 🩶 🤍
Se alkoi hetkestä huomaamattomasta,kun hymysi pyyhki harmaan pois.Silloin ymmärsin kerralla kaiken:rakkaus syntyy siitä, että olet olemassa.
https://www.youtube.com/watch?v=QqgZFPxLBVk&list=RDQqgZFPxLBVk&start_radio=1 - Anonyymi00061
Olen hylännyt. Poikaporukassa on paljon hauskempaa kuin yhden tytön kanssa.
- Anonyymi00062
Hyvä, et siis enää stalkkaa minuakaan!
- Anonyymi00063
Ainoa oikea muoto on hylännyt (verbi hylätä -> hylännyt).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931018Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei300939- 102895
- 78761
- 78742
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630