Galluppia pukkaa

Anonyymi-ap

Kuinka mustasukkainen olet ?
T. Utelias

28

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

pässin päätäkin pukkaa, Teemu Pukkia,Teemu-karita, pässin sdasrvi.

• Anonyymi00003

Olen mustasukkainen vähän ainakin.

• Anonyymi00004

Sairaalloisen?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sairaalloisen?

Vähän, en sairaalloisen mustasukkainen, sillei hippusen verran. En ole narsisti, nehän kuulemma ovat sairaalloisen mustiksia.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vähän, en sairaalloisen mustasukkainen, sillei hippusen verran. En ole narsisti, nehän kuulemma ovat sairaalloisen mustiksia.

Narsisti voi esittää muille olevansa mustasukkainen mutta todellisuudessa ei välitä piirun vertaa hyödykkeestään kun ei ole tarvetta omien tarpeiden tyydyttämiseen.

• Anonyymi00005

En ole juurikaan mustasukkainen. Toki minua voi satuttaa ja olen vihainen, jos toinen tekee jotain väärää, mutta en pohdi mitä voisi tapahtua ja kehittele mielessäni skenaarioita. Minun puolestani saa mennä ja kulkea ja luotan siihen, että asiat tehdään kuten on sovittu. Jos käy ilmi, ettei ole, niin se on sitten aikalailla siinä.

• Anonyymi00006

En ole erityisen mustasukkainen. Jos olen tuntenut miestä kohtaan normaalia enemmän mustasukkaisuutta, suhde ei ole edennyt pidemmälle. En ole turhaan mustasukkainen ja se on kertonut siitä, että aihetta on ollut. Epäilys herää, enkä luota häneen enää muissakaan asioissa. Lisäksi ne, ketkä antavat aihetta mustasukkaisuuteen, ovat yleensä itsekin mustasukkaisia. Kun tietävät mihin itse pystyvät, epäilevät totta kai muitakin samasta. Siksi paha mustasukkaisuus on huono merkki miehessä. Kokemusta on nuoruuden ajoilta.
      Nainen

• Anonyymi00007

En ole kauhean mustasukkainen luonne, jos olisi liikaa syytä sellaiseen, niin se on heippa.

• Anonyymi00009

Silloin ei tarvi olla , kun ei tee mitään väärää ja tietää että toinen on rakastunut!

• Anonyymi00010

Jos tunnen mustasukkaisuutta miestä kohtaan, se kertoo siitä, että en luota häneen. Jos en luota häneen, suhde on tuhoon tuomittu eikä sitä ole syytä edes jatkaa.

• Anonyymi00011

Eräältä voisi kysyä, että sekö oli tarkoitus?

• Anonyymi00012

Muut kauniimpia, ihanempia, parempia ja terveempiä. Turha mun on olla mustasukkainen edes joka tapauksessa olen menetettty tapaus.

• Anonyymi00017
        UUSI

Tuleeko naista esittävällä parempi fiilis kun performoit naisia arvostelukyvyttömille latteille ihmisille kuin joku teini?

• Anonyymi00013

mä oon saatana enkä ole mukava kellekkään paitsi tyttärille evil tvinnie

• Anonyymi00014

Siinäpä hyvä miehenmalli tytöille. Varmaan päätyvät yhteen samalaisen sekopään kanssa kuin isänsä.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Siinäpä hyvä miehenmalli tytöille. Varmaan päätyvät yhteen samalaisen sekopään kanssa kuin isänsä.

Tuosta tuli mieleen että naisia julkisesti esim mielipiteen tai vastaavan takia panettelevien muijia ja mukuloita käy sääliksi, varsinkin jos on tyttölapsi. Just esim somessa öyhöttäviä heikkoitsetuntoisia ja vajaamielisen oloisia tarkoitan mm, anonyymilla palstalla ulisemisesta ei sentään kärsi muut, ellei tapahdu jotain todella poikkeuksellista

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tuosta tuli mieleen että naisia julkisesti esim mielipiteen tai vastaavan takia panettelevien muijia ja mukuloita käy sääliksi, varsinkin jos on tyttölapsi. Just esim somessa öyhöttäviä heikkoitsetuntoisia ja vajaamielisen oloisia tarkoitan mm, anonyymilla palstalla ulisemisesta ei sentään kärsi muut, ellei tapahdu jotain todella poikkeuksellista

Eikä olisi juhlaa olla varmaan jonkun nsisia vihaahan kakaran tasolle jääneen julkiulisujan äitikään

• Anonyymi00015

Kysyin tekoälyltä, että mitä pitää tehdä jos tekee mieli harrastaa seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa, tai tyydyttää itseään, en ihan muista miten, niin se neuvo kai aika hyvin, kun vastaus oli, että mieti mitä haet sillä. Niin, samaa vois jotenkin kai soveltaa mustasukkaisuuteen!

• Anonyymi00016

🤔 erikoista. Mustasukkaisuus on tunne, niin miten sillä voi hakea jotain? Kontroloinnin tarpeeseen mustasukkaisuuden takia tuo vastaus kyllä olisi ymmärrettävää.
        Sivusta

• Anonyymi00020
      UUSI

Sopivan.

Mn

• Anonyymi00022
      UUSI

6/5

• Anonyymi00023
      UUSI

No, tosi mustis :(

• Anonyymi00025
      UUSI

joa pukee toiseen jalkaan mustan pukusukan ja toiseen valkoisen tennissukan on 50% mustasukkainen

• Anonyymi00026
      UUSI

Utelias, vaitelias, PUKKAA, kuin Teemu Pässi hän jalkapalloa pukkaa, pukin pässi, lammas, joulupukin pallo?

• Anonyymi00027
      UUSI

Kauhean. Kadehdin katkerasti kaikkea mihin hän mielensä tai katseensa kääntää.

• Anonyymi00028
      UUSI

mustat ailmät Elli-lasit RäyBän estää silmien näkemisen.... tai motskarikypäräkin estää

• Anonyymi00029
      UUSI

Se on vaihdellut eri suhteissa. Joskus en yhtään, mikä on voinut liittyä siihen, kuinka vakavissani olen ollut. Aina tietysti jonkun verran vakavissani. Yleisesti ottaen erittäin mustasukkainen, mutta sekin on kyllä loppunut aina jossain vaiheessa. Kukapa tietää, miten on seuraavan laita ja tuleeko sitä.

• Anonyymi00030
      UUSI

Valkoiset puuvillasukat. Yleensä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1001
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      918
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      810
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      751
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. 78
      541
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      508
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      507
    9. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      506
    10. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      97
      493
    Aihe