Tarkotus tuolla on mitä mä en nyt ihan ymmärrä!! 😔 Jotenki ristiriitaista kaikki. Voinhan minäki sit antaa ymmärtää olevani parisuhteessa jos sullaki kerran on se mies!! 😁
Kait sulla sit joku
8
204
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole. Hän on kuin Woltin lähetti, joka tunkee ovelleni vaikka mitään ei ole edes tilattu.
- Anonyymi00002
Naapuriin oli tarkotus kyllä!
- Anonyymi00003
😂😂 Kovasti sulla tuntuu siitä asiaa olevan ja mieheksi/puolisoksi häntä kutsut.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
😂😂 Kovasti sulla tuntuu siitä asiaa olevan ja mieheksi/puolisoksi häntä kutsut.
Itse asiassa, en oikein tiedä miten kutsua, vihollinen olisi liian lievä ilmaisu, hullusta tulisi vielä hullummaksi, sanotaanko pahanlaatuinen pieru, jonka pitää vain haihtua tuuleen ilmansuunnasta riippumatta 🤔
- Anonyymi00005
Haluan vain yhden.
- Anonyymi00006
Pierun?
- Anonyymi00007
Aloittaja ei oo sitte mies
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aloittaja ei oo sitte mies
Ota sitten minut ja suljen sinut syliini, en osaa ajatella miehiä edes kaverina. Olen ollut aina itsenäinen mies sekä ajatuksin että teoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60834
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111793- 46670
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla223649- 44579
- 55546
- 76533
- 22526
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91520Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37500