Se leijuu aina yllä… En tiedä tarkalleen, mistä se johtuu. Liian helppoa olisi sanoa, että se johtuu selvittämättömistä tunteista, mutta uskon, että siinä on jotain enemmän. Minusta vaan tuntuu, että vuorovaikutuksemme oli loukkaavaa... Se oli niin väärää…. Siinä oli surullisuutta ja jotain, mistä en saanut kiinni. Ehkä aistin hänen tunteitaan jotain toista kohtaan. Vai oliko se oma kokemus. Värittikö sitä omat ajatukseni…mutta jotenkin tunnen, että se oli väärin, mitä tapahtui. Minun olisi pitänyt olla aivan jotain muuta, kaikki se teeskentely… ja surullisuus. Se jäi minuun.
Surumielisyys
30
236
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ehkä hänen läsnäolo nosti pintaan jotain käsittelemätöntä? Herkkänä saattaa ottaa toisten tunteita itselleen, olen oppinut tässä elämän varrella, että kaikki tunteet eivät aina ole olleetkaan omiani.
- Anonyymi00002UUSI
Se selittäisi paljon… sydänsurut omassa elämässä, jotka toinen huomaa.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se selittäisi paljon… sydänsurut omassa elämässä, jotka toinen huomaa.
Hänen huomionsa tuntui hyvältä? Sydänsurujen keskellä? Ymmärrettävää, mutta ei välttämättä terveellistä pidemmän päälle jos koet, että teit jotain väärää? Hsit ehkä huomiota väärällä tavalla? Intuitio on yleensä oikeassa.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hänen huomionsa tuntui hyvältä? Sydänsurujen keskellä? Ymmärrettävää, mutta ei välttämättä terveellistä pidemmän päälle jos koet, että teit jotain väärää? Hsit ehkä huomiota väärällä tavalla? Intuitio on yleensä oikeassa.
Tunteita jotenkin sekoittui, mutta en ymmärtänyt miksi. Ehkä lohduttautui minua huomioimalla jostain syystä…omissa sydänsuruissaan…ei löytynyt neutraalia keveyttä.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tunteita jotenkin sekoittui, mutta en ymmärtänyt miksi. Ehkä lohduttautui minua huomioimalla jostain syystä…omissa sydänsuruissaan…ei löytynyt neutraalia keveyttä.
En tiedä tapaustasi. Itse olen kokenut monta kertaa jotain surua ja haikeutta, kun huomaa ettei suhde syvene tai kulje oikeaan suuntaan. vaikka siinä onkin hyvää, ja irtautuminen ja toisen mielen pahoittaminen on raskasta ja surullista.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nautit huomiosta keskellä sydänsuruja ja hän ehkä pakeni omia liian voimakkaita tunteitaan johonkin toiseen koska se oli helpompaa?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En tiedä tapaustasi. Itse olen kokenut monta kertaa jotain surua ja haikeutta, kun huomaa ettei suhde syvene tai kulje oikeaan suuntaan. vaikka siinä onkin hyvää, ja irtautuminen ja toisen mielen pahoittaminen on raskasta ja surullista.
Emme olleet suhteessa, mutta hyviä pointteja nostit esiin.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nautit huomiosta keskellä sydänsuruja ja hän ehkä pakeni omia liian voimakkaita tunteitaan johonkin toiseen koska se oli helpompaa?
Ei minulla ollut sydänsuruja muuten kuin hänestä, vaikka hän ehkä olisi voinut ajatella muuta… ja se, että olisi toiminut noin olisi ollut se toivottu vaihtoehto…
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Emme olleet suhteessa, mutta hyviä pointteja nostit esiin.
Tarkoitin, että hän pakeni sinun huomioon omia voimakkaita tunteitaan jotakuta toista kohtaan.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tarkoitin, että hän pakeni sinun huomioon omia voimakkaita tunteitaan jotakuta toista kohtaan.
Tuo ei ollut minulta, joka kirjoitin irtautumisen haikeudesta, silloin kun on hyvää, mutta myös jotain mikä ei toimi.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin se voi olla…
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin se voi olla…
Voimia. Vastasin aloitukseesi, koska seurasin kerran tällaista tilannetta vierestä, se loukkasi todella paljon vaikka tiesin ja näin mistä on kyse. Ikäviä tunteitakin joutuu käymään elämässä läpi, mutta lopulta ne kasvattaa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voimia. Vastasin aloitukseesi, koska seurasin kerran tällaista tilannetta vierestä, se loukkasi todella paljon vaikka tiesin ja näin mistä on kyse. Ikäviä tunteitakin joutuu käymään elämässä läpi, mutta lopulta ne kasvattaa.
Mistä sitten oli kyse?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin se voi olla…
Toisaalta tuo ei aivan osu, koska en juuri huomioinut häntä vaan pikemminkin päinvastoin… siitä tuli se paha mieli…
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mistä sitten oli kyse?
En kerro tänne, mutta sen verran sanon, että en itse toimisi niin. Ymmärrän kuitenkin monesti miksi ihmiset toimii kuten toimii. Se surettaa joskus, koska moni ei ansaitsisi sitä ymmärrystä. Ja kävelen pois. Kaikkihan me yritetään vain selviytyä täällä, kukaan meistä ei ole täydellinen. Tässä maailmassa on paljon hyvääkin ja sitä kohti menen.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Toisaalta tuo ei aivan osu, koska en juuri huomioinut häntä vaan pikemminkin päinvastoin… siitä tuli se paha mieli…
Paha mieli on aika hyvä mittari sille, minne suuntaan kannattaa mennä. Vaikka tulos ei olisi mitä toivoisi, se tuo selkeyttä ja rauhaa.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Paha mieli on aika hyvä mittari sille, minne suuntaan kannattaa mennä. Vaikka tulos ei olisi mitä toivoisi, se tuo selkeyttä ja rauhaa.
Rauha minulla on… eikä se haittaa lopulta, mistä on kyse… olen tosi rakastettu. Kuitenkin mietin joskus, miksi surumielisyys oli niin paljon läsnä…
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Rauha minulla on… eikä se haittaa lopulta, mistä on kyse… olen tosi rakastettu. Kuitenkin mietin joskus, miksi surumielisyys oli niin paljon läsnä…
Ehkä hänellä oli itsellään käsittelemättömiä asioita, kuka tietää, tai vain erilainen elämänasenne. Ihmiset ei aina ole samassa kohdassa tunteiden käsittelyssään, jos koskaan, siksikin voi syntyä surua ja pahaa mieltä kun ei kohdata samalla tavalla. Kyllä asiat järjestyy vaikka aina olisi helpompaa kun asioihin saisi selvyyden.
- Anonyymi00013UUSI
Selkeintä on kun pitää tunteet itsellään. Ei tule väärinymmärryksiä.
- Anonyymi00014UUSI
Totta, jos sen kestää niin, mutta toisaalta sitten jää myös kokematta asioita. sivusta
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Totta, jos sen kestää niin, mutta toisaalta sitten jää myös kokematta asioita. sivusta
Ei ehkä ollenkaan huono homma.
- Anonyymi00018UUSI
Niinhän siinä tapahtuikin.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ehkä ollenkaan huono homma.
Mutta edelleen, vaikka itse kestäisi sen, onko oikein toista kohtaan olla kertomatta tai antaa toiselle muodostua tunteita?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mutta edelleen, vaikka itse kestäisi sen, onko oikein toista kohtaan olla kertomatta tai antaa toiselle muodostua tunteita?
Epärehellinen toisen tunteitten nostattaminen on kait keskenkasvuista. Eli jos ei ole mitään aitoa omaa tunnetta, eli haluaa vain leikkiä. Mutta usein kai on tilanne, että on jotain aitoa hyvää, ja jotain miksi ei kuitenkaan ole se oikea, syvä rakkaus kyseessä. Arvelisin, että aika harva elämänsä menee läpi niin, että on sen aikana vain yksi ja ainoa, jota kohtaan tuntee hyviä tunteita ja niin että ne ovat todella syvät ja selvät.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kunhan yleisesti kerroin mielipiteeni pohjautuen omiin kokemuksiin. Ei sen kummempaa.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kunhan yleisesti kerroin mielipiteeni pohjautuen omiin kokemuksiin. Ei sen kummempaa.
Yleisesti itsekin pohdin, pohtiminen on kivaa. Niin sieltähän sitä ponnistaa, omista kokemuksista.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Yleisesti itsekin pohdin, pohtiminen on kivaa. Niin sieltähän sitä ponnistaa, omista kokemuksista.
Pohdiskelu on mukavaa. Kiitos neutraalista kannastasi.
- Anonyymi00027UUSI
Niin, jos nyt voisi toivoa yhden toivomuksen ja se toteutuisi, ei se johtaisi suuriin muutoksiin elämässä… kuitenkin luulen, että se oli käännekohta…
- Anonyymi00028UUSI
Asia on juuri näin, eikä muuksi muutu loppuun asti.
- Anonyymi00030UUSI
Miten oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467