Persu sairaanhoitaja

Anonyymi-ap

Vantaalaisen, entisen Vantaan perussuomalaisten hallituksen jäsenen Ritva Törmän julkaisema Facebook-postaus nousi vihaisen palautteen kohteeksi viime viikolla.
Nyttemmin hän on liittynyt Perussuomalainen Helsinki ry:hyn.
Julkaisussa Törmä otti kantaa vihamieliseksi ja rasistiseksi tulkitulla tavalla maahanmuuttajien puukotuksiin Oulussa, joita tutkitaan tällä hetkellä rikossarjana.
– Kansa on kyllästynyt näiden mamujen ahdisteluun, väkivaltaan ja rikollisuuteen. Mamut saavat sitä, mitä tilaavat. Menkööt omaan maahansa lukemaan Koraania ja levittämään sen ilosanomaa. Suomessa vallitsee kristinusko, hän kirjoitti tähdentämättä, mihin hän viittaa luettelemillaan syytöksillä.
Julkaisussaan Törmä oli jakanut Iltalehden uutisen, jossa poliisi kertoo Oulun maahanmuuttajien puukotuksissa olevan samankaltaisuutta. 26. kesäkuuta tapahtuneen puukotuksen epäiltyä tekijää ei ole vielä tunnistettu.

Näin kirjoittaa siis vantaalainen sairaanhoitaja joka on Vantaan palkkalistoilla, mitähän työnantaja on mieltä kirjoituksesta ??
Noinko ne opettavat sairaanhoitajia kohtaamaan potilaita ??

21

119

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ja tämä on sitten PERUSSUOMALAISTEN vaaliohjelmassa, onhan, jooko ??
      Siis ihan julkisuuteen annettavassa vaaliohjelmassa, jooko ??

• Anonyymi00003

Hoitsu haluaa eduskuntaan.Jos joku sanoisi että persuja pitäisi puukottaa niin jo persut sais slaagin.Saman aikaan persut voivat yllyttää puukottamaan mamuja.Todella kristillistä toi viha!Että voi vanha hoitsu olla typerä.No tukehtukoon vihaansa koko persujen poppoo.Suomessa ei kaikki ole yhtä typeriä.Epäisänmaallista yrittää järkyttää yhteiskunnan järjestystä.Persut on itse se suurin ongelma.

• Anonyymi00005

Ihme selittelyä jälkeenpäin, pysyisi kannassaan, että senkun puukotatte. Varsinainen kultakimpale koko Vakelle tällainen sairaanhoitaja, ai että saa työnantaja olla ylpeä.

• Anonyymi00006

Vain persu pystyy....herättämään myötähäpeää.

''Törmän mukaan hänen julkaisunsa on ymmärretty väärin, eikä hän halua leimata mitään ihmisryhmiä.''

''Mutta halusin herättää sitä näkökantaa, että tässä yhteiskunnassa vallitsee tällä hetkellä (surullinen tila). On huumekauppaa, raiskauksia, ahdistelua sekä seksuaalista, henkistä ja fyysistä väkivaltaa.''

Huumekauppaa, raiskauksia, ahdistelua sekä seksuaalista, henkistä ja fyysistä väkivaltaa on ollut kauan ennen kuin persut perustettiin.

Ja tulee olemaan persujen jälkeenkin.

• Anonyymi00024

Persuhuora, mikäs muu.

• Anonyymi00007

Nuoruuskaverini, aikamoinen casanova, jolta opin monia asioita, totesi sairaanhoitajista:

Niiltä saa aina.

• Anonyymi00008

Siinäpä empaattinen sairaanhoitaja, tulee mieleen elokuva yksi lensi yli käenpesän ylihoitaja, tämä perskukkanen on yhtä vihamielinen. Huomaa ettei hoitoalalle enää järjestetä psykologisia testejä kun tällainenkin on päässyt opiskelemaan alalle.

• Anonyymi00009

Ritva Törmän ja monen muun rasistiset kirjoitukset ovat, ei pelkästään rikollista, mutta järkyttävän huonoa käytöstä. Voiko rasismia puolustella sananvapaudella? Ei voi, koska ei kaikkea edes saa mennä sanomaan toiselle päin naamaa omaa mielipidettään. Kun se on kuulemma suorasanaisuutta. Mitä Ritva tykkäisi, jos hänelle ilmoittaisin mielipiteeni, että hän on lihava, ruma ja tyhmä, kun kerran olen sitä mieltä?

Tai Riikka Purralle, kun hän julkisessa kulkuneuvossa matkustaessaan tunsi rasistista inhoa tummapintaisia nuoria kohtaan, kirjoitti, että olisipa ollut ase, niin hän olisi mieluusti ampunut heidät. Ja minä kirjottaisin, että nähtyäni Purran ruman ja tyhmän jälkikasvun, olisin mieluusti päästänyt heidät päiviltä.

• Anonyymi00010

Mitä voi odottaa henkilöltä,
      jonka ainoa motiivi ammattikoulutuksen valinnassa on helppo sisäänpääsy
      ja varma työllisyys????

;))

• Anonyymi00012

• Anonyymi00013

Tuokin tietää persujen konstin menestykseen; törttöile taikka ole rasisti,sitten mukapyydät anteeksi,sittenuhriudu.
      Lopputulos ääniä persuilta!

• Anonyymi00015

Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta.

• Anonyymi00016

Persujen vanha poliittinen resepti (Rasismilla rahoiksi!) toimii edelleen takuuvarmasti.
        Persujen kannatuslukemat kertovat, että suomessa on riittävästi rasisteja persujen hillotolppien turvaamiseen jatkossakin.

• Anonyymi00014

Onko tuokin kaikkien tuntema mälliämpäri muka persu?

• Anonyymi00017

No, persu on persu! Väkivalta ja rasismi on persujen ydintä! Tuo täti pitää poistaa sairaanhoitajan tehtävästä! Ei sovi siihen hommaan’
      Puukottaisi vielä jonkun potilaan!

• Anonyymi00020

torsoksi teen vihamieheni , olen äärimmäinen persu , haluatko viettää niin loppuelämäsi maaten sängyssä ?
        suu auki täältä tulee lusikallinen soppaa 🤣

voisin vaikka valikoidut somalit palkata teidän suvakkien pään menoksi , että sellainen rasisti olen ???

• Anonyymi00021

Minun tyttäreni valmistuu vuoden lopulla sairaanhoitajaksi ja hän on monesti ihmetellyt, miksi hakijoille ei ole soveltuvuustestiä. Kuluneiden kolmen vuoden aikana kurssitovereista on moni pudonnut pois. Sairaanhoitajan työ ei todellakaan ole mitään sipsuttelemista hoiturin vaatteissa ja pitelemässä potilasta kädestä. Se on kovaa työtä ja rankkaa opiskelua, jos oikeasti hoitaa työnsä mallikelpoisesti. Mitä tuo Törmä tekee, jos hänelle osuu muun maalainen potilas? En uskalla ajatellakaan!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minun tyttäreni valmistuu vuoden lopulla sairaanhoitajaksi ja hän on monesti ihmetellyt, miksi hakijoille ei ole soveltuvuustestiä. Kuluneiden kolmen vuoden aikana kurssitovereista on moni pudonnut pois. Sairaanhoitajan työ ei todellakaan ole mitään sipsuttelemista hoiturin vaatteissa ja pitelemässä potilasta kädestä. Se on kovaa työtä ja rankkaa opiskelua, jos oikeasti hoitaa työnsä mallikelpoisesti. Mitä tuo Törmä tekee, jos hänelle osuu muun maalainen potilas? En uskalla ajatellakaan!

Julkiselle vaan, niin ei tarvi olla mallikelpoinen!

• Anonyymi00018

ai joku demari sanoi niin , saattaa olla tulevaisuutta !!!

• Anonyymi00019

Persusirkus pyörii ja Orpo on kykenemätön lammas. Nyt on piru irti

• Anonyymi00026

Odotan mielenkiinnolla maahanmuuttaja taustaisten kollegoidensa suhtautumista "sisar valkoisen" näkemyksiin. Vai onko kyseessä äänten kalastelu ensi kevään ek. vaaleja ajatellen ? Niinhän se Rantanenkin sätti mediassa turpa vaahdossa maahanmuuttajia, kun ei kelvannut demariäänestäjille edustajaksi. Vaihtoi taktiikka ja sai tollot puolelleen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1487
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1022
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      917
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      835
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      773
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      556
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      33
      501
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      128
      497
    Aihe