Saisi arvon sinivuokot miettiä kyllä ohituspaikkansa paremmin, kuin kiihdytyskaistalla. En haluaisi vasta äsken ostettua uutta autoa vahingoitetuksi.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Höpö höpö miksi olet tien tukkona😂
- Anonyymi00002
Tämä on jo noloa. Uudella autolla poliisien jaloissa pyörimässä.
- Anonyymi00003
Väistä vain kiltisti poliisia ja muita hälytysajoneuvoja, niillä on takuulla kiireempi kuin sinulla ja ovat sinua tärkeämmässä ajossa.
Tiesitkö muuten että hälytysajoneuvot saavat työtehtävissään ylittää nopeusrajoituksen myös ilman hälytysvaloja?- Anonyymi00005
Ja myös ilman hälytysvaloja poliisi saa jos tilanne vaatii (tieliikennelaki)
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niinhän tuossa sanottiin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Poliisiauto on hälytysajoneuvo.
Suomessa hälytysajoneuvoja ovat virallisesti seuraavat ajoneuvot:
Ambulanssit ja ensihoitoautot
Poliisiautot ja sotilaspoliisiautot
Pelastuslaitoksen paloautot ja pelastusautot
Rajavartiolaitoksen ajoneuvot
Tullin ajoneuvot
Puolustusvoimien sairasautot ja pelastusautot
- Anonyymi00004
Nissani kuskia harmittaa kun polliisi ohitti .Ota hankkijalippis simien eestä häikäisemästä.Voisit kyllä ostaa autonkin etkä romulla kurvailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592