Ethän sä mies mitään tajua!

Anonyymi-ap

Etkö ymmärrä, kuinka paljon ajattelen sinua.

62

396

Vastaukset 62

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vajakki

• Anonyymi00003

Onneksi et kärsi itse siitä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Onneksi et kärsi itse siitä.

Vajakit kun ei ymmärrä olevansa sellaisia…

• Anonyymi00047

Niin sinäkin olet, joka odotat eri lopputulosta inisemällä itseään kehuvan ja nostavan äijän aloituksiin. T naiselta otan osaa seitsemän leivän uuni että olet vieläkin tuossa pisteessä

• Anonyymi00048
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Vajakit kun ei ymmärrä olevansa sellaisia…

Tiedätkö naista maalittava viisikymppinen uusteini, tämä koskee erityisesti itseäsi mitä tulee aloittajaäijän avauksissa avautumiseen.

• Anonyymi00002

Ei kukaan tajua toisten ajatuksia, jos et kerro asianosaiselle.

• Anonyymi00006

Erittäin totta.

• Anonyymi00049

Ei juku, ihan itsekö keksit tämän suuren viisauden mikä oli pakko tuoda esiin itseään kehuvan äijän aloituksessa?

• Anonyymi00004

Täytyy kertoa

• Anonyymi00007

Et ymmärrä minua juuri nyt. En epäile sinua ja sinun tunteita, ne ovat varmasti aitoja, niinkuin minunkin tunteet. Herkkänä miehenä minua harmittaa, että meidän välissä on joku hyvin häiritsevä ihminen tai useita ja epäilen sen olevan ainakin yksi mies. Siksi olen niin epäileväinen tähän tilanteeseen, koska haistan jotain mistä en pidä.

• Anonyymi00008

Saman olen huomannut ja ihmetellyt. Hyvä, kun sanot, kaikki on hyvin nyt, kun tiedän.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Saman olen huomannut ja ihmetellyt. Hyvä, kun sanot, kaikki on hyvin nyt, kun tiedän.

Voimakkaat tunteet ja epätietoisuus ovat huono yhdistelmä.

• Anonyymi00011

Ok, eli se on se kiusaaja

• Anonyymi00012

Mä näytän perävaloja kun tuollainen tunne tulee. Ei ole pitkää tulevaisuutta jos luottamus horjuu.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ok, eli se on se kiusaaja

Kiusaaja varmasti ja en tiedä keihin kaikkiin hän on kytköksissä.

• Anonyymi00014

Minun puolella ei välissä ole ketään, mutta hänen miehen puolella on.
        Sivusta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mä näytän perävaloja kun tuollainen tunne tulee. Ei ole pitkää tulevaisuutta jos luottamus horjuu.

Tässähän luottamus horjuu nimenomaan muihin ihmisiin,, ei siihen tärkeimpään.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kiusaaja varmasti ja en tiedä keihin kaikkiin hän on kytköksissä.

Voi kauhea, mitenhän ne tänne palstalle on päätyneet meitä vaanimaan

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Voi kauhea, mitenhän ne tänne palstalle on päätyneet meitä vaanimaan

Se olisikin mukavaa jos olisi vain täällä, mutta ne heput ovat niin rakastettavia et tunkevat myös irl, oikeita jumalan lahjoja.

• Anonyymi00018

Näköjään sopii monelle tämä tilanne. Onko tätä jatkunut pitkään? Aika ahdistavaa. sivusta

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Näköjään sopii monelle tämä tilanne. Onko tätä jatkunut pitkään? Aika ahdistavaa. sivusta

Liian kauan on kestänyt. Jos joku olisi ollut äkkipikaisempi, kaatuneitakin voisi olla jo. Tilanteessa pitää luottaa siihen, että järki voittaa ja ihmiset osoittavat jotain perusinhimillisyyttä ja reiluutta.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Liian kauan on kestänyt. Jos joku olisi ollut äkkipikaisempi, kaatuneitakin voisi olla jo. Tilanteessa pitää luottaa siihen, että järki voittaa ja ihmiset osoittavat jotain perusinhimillisyyttä ja reiluutta.

Jep, kateus ja mustasukkaisuus tms. saa jotkut ihmiset sekoamaan. Vaatii rohkeutta myöntää toimineensa väärin enää siinä vaiheessa ja pyytää anteeksi. Onkohan turha toivo?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jep, kateus ja mustasukkaisuus tms. saa jotkut ihmiset sekoamaan. Vaatii rohkeutta myöntää toimineensa väärin enää siinä vaiheessa ja pyytää anteeksi. Onkohan turha toivo?

Anteeksipyyntö on tietenkin aina oikeaan suuntaan, tärkeintä kuitenkin on, ettei toimi enää väärin.

• Anonyymi00022

Juu, hyvä tietää nyt mistä kyse. Toivottavasti olet mulle reilu?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Molemmat sukupuolet osaa tuon. En silti laittaisi liikaa painoarvoa tuollaisille.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Molemmat sukupuolet osaa tuon. En silti laittaisi liikaa painoarvoa tuollaisille.

Lisään vielä, että joskus se käytös voi olla myös puolustusta sitä toista kohtaan, jos näkee että kohdellaan väärin mielestään.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Lisään vielä, että joskus se käytös voi olla myös puolustusta sitä toista kohtaan, jos näkee että kohdellaan väärin mielestään.

Voihan se olla, mutta jotkut osaavat myös aika hyvin pelata sillä naamion takaa, vaikka kuinka yrittäisivät itselleen vakuuttaa, että tekevät sen vain hyvää hyvyyttään.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Voihan se olla, mutta jotkut osaavat myös aika hyvin pelata sillä naamion takaa, vaikka kuinka yrittäisivät itselleen vakuuttaa, että tekevät sen vain hyvää hyvyyttään.

Niin, se "naamio" on itselle kyllä näyttäytynyt, jopa sen "kiusatun" puolesta puhumisen. Jos ei itse saa suutaan auki, niin on turha yrittää kaikkea kipata jonkun muun niskaan ja poistaa omaa osuutta sekä vastuuta. Voi myös miettiä, mistä koko homma lähti väärille urille?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Niin, se "naamio" on itselle kyllä näyttäytynyt, jopa sen "kiusatun" puolesta puhumisen. Jos ei itse saa suutaan auki, niin on turha yrittää kaikkea kipata jonkun muun niskaan ja poistaa omaa osuutta sekä vastuuta. Voi myös miettiä, mistä koko homma lähti väärille urille?

Niin makaa kuin petaa, valitettavasti. Veikkaisin syyksi mustasukkaisuutta, kateutta, pitkittynyttä sellaista. Vastaan omasta kokemuksesta käsin, mutta kuulostaa hyvin samanlaiselta.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Niin makaa kuin petaa, valitettavasti. Veikkaisin syyksi mustasukkaisuutta, kateutta, pitkittynyttä sellaista. Vastaan omasta kokemuksesta käsin, mutta kuulostaa hyvin samanlaiselta.

Niin, monesti nähdään se paha ja huono käytös muissa ja unohdetaan pitää se oma tontti siistinä.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Niin, monesti nähdään se paha ja huono käytös muissa ja unohdetaan pitää se oma tontti siistinä.

Jep, huono käytös myös leviää helposti. Väärässä ympäristössä se voi saada pahaa jälkeä aikaan koska moni ei ymmärrä syvällisesti asioita tai näe sinne naamion taakse. Toisen ilo on jonkun toisen myrkky, se pitää tuhota, ettei vain toisella menisi paremmin. Pala palalta eteneminen, se on jo melko rumaa, tietoista peliä.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Jep, huono käytös myös leviää helposti. Väärässä ympäristössä se voi saada pahaa jälkeä aikaan koska moni ei ymmärrä syvällisesti asioita tai näe sinne naamion taakse. Toisen ilo on jonkun toisen myrkky, se pitää tuhota, ettei vain toisella menisi paremmin. Pala palalta eteneminen, se on jo melko rumaa, tietoista peliä.

Raakaa touhua!

• Anonyymi00058
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Raakaa touhua!

Umpisääkittävää ja tehotonta touhua, mutta hyvä että edes joku eläytyy. Sivusta läpinäkyvää

• Anonyymi00062
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Umpisääkittävää ja tehotonta touhua, mutta hyvä että edes joku eläytyy. Sivusta läpinäkyvää

En ole itse osallistunut mihinkään pelailuun, satuttamiseen, mutta osalliseksi joutunut tahtomattani ja siihen kärsijän rooliin.
        kiva, että sinä saat nautintoa siellä sivussa.

• Anonyymi00009

Vesa ei tajuu.

• Anonyymi00023

Likaisia ajatuksia mielessä?

• Anonyymi00024

Täyttä puppua koko ketju.

• Anonyymi00025

Jollain ihmisellä riittää virtaa jauhaa p*skaa jossain tunnepalstalla. Jos kyse on miespuolisesta niin ei mene hyvin.

• Anonyymi00054

Kyllä enimmäkseen aloittajaäijän kuuden centin kuriositeettia WT väelle

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Kyllä enimmäkseen aloittajaäijän kuuden centin kuriositeettia WT väelle

Huomenta ”verkkomara” onko kiire pierrä jotain etäistä mielipahamoskaa? Paahan sinä juusto hösseliksi sitten ns🥱

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Huomenta ”verkkomara” onko kiire pierrä jotain etäistä mielipahamoskaa? Paahan sinä juusto hösseliksi sitten ns🥱

Saletisti muuten tietävät mihin käytät työnantajan aikaa ja nk tunnuksia verkossa

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Saletisti muuten tietävät mihin käytät työnantajan aikaa ja nk tunnuksia verkossa

Siellä Tampereella oon ajatellut että nämä verkkotyöryhmäläiset ois välkkyä porukkaa, mutta

• Anonyymi00061
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Siellä Tampereella oon ajatellut että nämä verkkotyöryhmäläiset ois välkkyä porukkaa, mutta

Ilmaisu rasvapurkin vierestä heräsi aiheutti peruspersussa tarpeen tarkistaa, jo on pienestä kiinni yhteiset kivet kertojilla, joille palsta on ollut vuosia yksi nainen niin tietenkin kirjoitus miehistä eli aloittajaäijästä tai palstaäijästä yksi fuusio jolla monta päätä yhdessä kehossa. Jos kyseessä ei ole psy koosi olen Kiinan keisari

• Anonyymi00028

monesti kannattaa olla tahallaan tyhmä

• Anonyymi00029

Joo, voi hääriä mitä haluaa ja roikottaa toista loputtomiin ja loukata, satuttaa yms. mitä toinen ei todellakaan ansaitse.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Joo, voi hääriä mitä haluaa ja roikottaa toista loputtomiin ja loukata, satuttaa yms. mitä toinen ei todellakaan ansaitse.

Pipiä mutta toiset on

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Voisiko olla mahdoton ajatus, että toinen ei tarkoita loukata?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Voi, mutta onko sillä väliä, jos pitäisi ymmärtää loukkaavana. Silloin puuttuu kyky asettua toisen asemaan.
        Ihmisen pitäisi toinia, niin kuin toivoo itseään kohdeltavan ja sen mukaan mihin töhtåä!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Jokainen ymmärtää, että toisen naisen luona öiden viettäminen loukkaa... Ihan jokainen!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Jokainen ymmärtää, että toisen naisen luona öiden viettäminen loukkaa... Ihan jokainen!

Tämä siis vain yksi esimerkki.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Sitten sinä aloittajaäijä heräsit yksin rasvapurkin vierestä?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Perustuuko tämä pösilö arvailu palstaäijän päättämässä ketjussa keskustelupalstan todellisuuteen vai mitä rakennat urpo

• Anonyymi00030

Mitä sitte pitäs hetkauttaa miten ja ketä tiesikkö että ajatuksesta toteutukseen saattaa helposti mennä vuosikymmeniä ja jos puuttu rohleus edes yrittää ni ihan hyvä unohtaa jo heti lähtöjään ei koskaan edisty ajatusta pitemmälle

• Anonyymi00032

Siksihän asioihin laitetaan vauhtia.

• Anonyymi00051

Muista aloittajaäijä jaksottaa tätä päämäärätöntä lätinää, niin elämänkoululaiset voivat nauttia tästä spektaakkelista entistä paremmin. T naiselta

• Anonyymi00059

Kunhan yrittää luistaa vastuusta, että ihan itse mokasivat 😉 ja siitä mitä aiheuttivat aivan itse, ilman muiden apua.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Kunhan yrittää luistaa vastuusta, että ihan itse mokasivat 😉 ja siitä mitä aiheuttivat aivan itse, ilman muiden apua.

Tuli väärää kohtaan... saa arvata mihin piti mennä.

• Anonyymi00041

talidomituntematon ei kiinnosta pätkääkään, koitas ite ymmärtää, että ennen kuin on toteen näytetty, en usko mitään, täällä kaikki on sanahelinää, kunnes totuus paljastuu💪

• Anonyymi00043

Hyvä!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Hyvä!

Ja tämä aloittajaäijän itsensä kirjoittama monissa sen ketjuissa esiintyvä vakiokommentti oli nyt sitten hyvä yksisarvinen?

• Anonyymi00042

🙏🏻

• Anonyymi00063

Rakas, en kykene lukemaan ajatuksiasi..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      198
      2059
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      226
      1043
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      907
    5. 58
      888
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe