Vappusatanen

Anonyymi-ap

Mihinkäs se jäi ??? En ole huomannut eläkkeessäni.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Milloin olet syntynyt? Olen 48 syntynyt ja minä olen saanut vappusatasen kokonaisuudessa itse asiassa eläkkeeni on noussut 300 euroa. Jos et ole saanut korotusta ota Kelaan yhteyttä jos virhe on tapahtunut.

• Anonyymi00002

Saku Timosen blogissa faktaa:

Viime eduskuntavaalien jälkeen aloittanut Rinteen hallitus purki aktiivimallin ja Marinin hallitus poisti indeksijäädytykset. Tuet ovat nousseet indeksin verran vuosien syväjäädytyksen jälkeen. On hallitus saanut paljon muutakin aikaan, mutta se tieto näkyy olevan somessa aktiivisten kansalaisten varassa. Lukekaa yksi listaus vaikkapa täältä. Ai niin, se vappusatanen, jonka kommentoiminen jo syyhyttää monien sormia. Sitä ei koskaan luvattu kerralla, vaan vaalikauden aikana taloustilanteen niin salliessa. Jos ette usko, niin lukekaa Antti Rinteen vappupuhe vuodelta 2018. Ensimmäinen erä siitä maksettiin vuoden 2020 alussa, mutta sitten tuli korona, ja rahat tarvittiin muun muassa yritystukiin.

Huom! EI luvattu kerralla vaan taloustilanteen niin salliessa!

• Anonyymi00003

inflaatio on yehnyt nyt puhutaan jo vappu miljardeista.

• Anonyymi00004

Marin lahjoitti vappumiljardit Italiaan.

• Anonyymi00005

Se oli osa Euroopan elvytystä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se oli osa Euroopan elvytystä.

Niinpä, mutta vakaus vituttaa persuja.

• Anonyymi00007
      UUSI

Eläkkeiden nosto on persuille myrkkyä.

• Anonyymi00008
      UUSI

Älä odottele eläkkeen nousua vaan mene töihin, työoaikkojahan Orpo persujen kanssa on luonut 100000 kuten on luvannut. Tienaat eläkkeen päälle hyvät rahat eikä kannata kitua pienellä rahalla.

• Anonyymi00009
        UUSI

Miksi sitä kukaan eläkkeellä töihin lähtisi, pölijäkö nää oot? Eihän silloin ole edes eläkkeellä.

Orpon hallitus ole luonut muuta kuin paskaa kansan niskaan.

• Anonyymi00010
      UUSI

Vappusatanen on jo käytetty lupaus. Se on siellä korissa minne nämä uudetkin lupaukset vaalien jälkeen laitetaan.

Siis: me demarit lupaamme, että sinulta ei leikata mitään ja jos on leikattu, niin leikkaukset perutaan. Yrittäjät ja rikkaat puhdistetaan reilusti ja oikeudenmukaisesti.

Maahanmuuttoa kannustetaan ja sopeutumisrahoja lisätään. Suomi täyttää heti tavoitteen 0,7 % BKT kehitysyhteistyövaroista.

Mitä vielä haluat luvattavan? Lupaamme kyllä kunhan muistat äänestää meitä 🙂.

• Anonyymi00011
      UUSI

Eihän euron pensaakaan luvattu kuin putinistien unissa. Tiedätte itse oliko se kokonaan vai puoliksi. 100 000 työpaikkaa on luvattu myös puoliksi. Se toinen puolikas on teidän perheenyhdistämis- ja asiantuntija kansalaisten pitkittynyt ulostuminen maastamme!

• Anonyymi00012
      UUSI

Vappu 🙂

• Anonyymi00013
      UUSI

Mulle indeksikorotus toi 252 euroa. Tee valitus , jos et saanut indeksikorotusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      719
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      73
      618
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe