Miten kauan jaksat

Anonyymi-ap

Kaivata?

35

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olen kaivannut jo vuosia, joten aika kauan.

• Anonyymi00002
        UUSI

Mutta jos se nainen ei rakasta sinua

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

On todennäköistä, että hän ei kaipaa minua (enää?), mutta minun tunteeni ovat olemassa joka tapauksessa ja annan niiden elää ja olla.

(Niin, ja olen nainen, joka ikävöi miestä, kuten useimmat tällä palstalla.)

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

On todennäköistä, että hän ei kaipaa minua (enää?), mutta minun tunteeni ovat olemassa joka tapauksessa ja annan niiden elää ja olla.

Minä vastasinkin kuin miehelle koska ei ollut tunnisteita

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä vastasinkin kuin miehelle koska ei ollut tunnisteita

En kokenut mitään tarvetta laittaa tunnisteita, koska en kuvitellut aloittajaa kaivatukseni ensinkään. Vastasin vain yleisesti esitettyyn kysymykseen omasta näkökulmastani, ei sen kummempaa.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En kokenut mitään tarvetta laittaa tunnisteita, koska en kuvitellut aloittajaa kaivatukseni ensinkään. Vastasin vain yleisesti esitettyyn kysymykseen omasta näkökulmastani, ei sen kummempaa.

Häviäjät selittää...

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mikäs tirehtööri sinä luulet olevasi, kun yrität määrätä, kuka saa tuntea ja minkälaisia tunteita? Ei se ny prkl AINA lopu se ikävöinti eikä rakastaminen siihen, jos toiselta on loppunut, mutta ei itseltä.

Sivullinen

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Häviäjät selittää...

Haluatko netin pikku kertojapoika selittää tarkemmin mitä tässä ed keskustelussa on hävitty, vai projusoitko kenties omaa PROJEKTIA tmv ottamalla kantaa joka aiheeseen, mikä ei varmuudella liity mihinkään ”olevaiseen”? T naiselta

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mikäs tirehtööri sinä luulet olevasi, kun yrität määrätä, kuka saa tuntea ja minkälaisia tunteita? Ei se ny prkl AINA lopu se ikävöinti eikä rakastaminen siihen, jos toiselta on loppunut, mutta ei itseltä.

Sivullinen

Olen sun noutaja 🎭♣️

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olen sun noutaja 🎭♣️

Tällä kertaa noutaja? Viimeksi siivooja?

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Haluatko netin pikku kertojapoika selittää tarkemmin mitä tässä ed keskustelussa on hävitty, vai projusoitko kenties omaa PROJEKTIA tmv ottamalla kantaa joka aiheeseen, mikä ei varmuudella liity mihinkään ”olevaiseen”? T naiselta

Joten eiköhän tämä sairaalloinen virtuaalinen telenovela ole jo nähty varsinkin tämmöisellä ömm tunneakselilla tai mitä vttua tämä tarinointi on olevinaan

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

” Niin, ja olen nainen, joka ikävöi miestä, kuten useimmat tällä palstalla.)” Justiinsa juu naisia esittävä setämies ja nämä mainitsemasi ”useimmat naiset” kaipaa tietenkin sinua, eikö niin

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

E n lue edelleenkään t naisen sepustuksia en mitään

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Siis anteeksi että mikä?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En ole se Sini siivooja jota usein täällä kaipailet

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En ole se Sini siivooja jota usein täällä kaipailet

Enkä minä ole se, joka jotain Siniä kaipaa.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Enkä minä ole se, joka jotain Siniä kaipaa.

"Sini "oli siivoojana helsinki vantaan lentokentällä. Blondi. Oli miehelle rakas. Sinikin oli mustis miehestä. Sitten hän vaan katosi

• Anonyymi00003
      UUSI

Kohta katson peiliin ja totean, että tämmöisestä se ainakaan tykkää aivan turha unelmoidakaan, sitten kun vielä lopetan kahvinjuonnin, niin ei oo enää mitään asiaa ikävän laitumille, olen kuullut, että hän on kahvin ystävä.

• Anonyymi00006
      UUSI

Katsotaan nyt meneekö vielä kuukausia, vuosia vai vuosikymmeniä. Ehkä ikuisuus?

• Anonyymi00007
      UUSI

Olen päättänyt, että annan tunteiden olla. Mitä enemmän pistän niille vastaan enkä hyväksy niitä, sen huonompi vointi ja puran sen loukkaamalla läheisiä. Kuin ympärilläni olisi verkko, joka kiristyy vain liikkuessa. Ehkä tunteet vaimenevat, kun lakkaan torjumasta ne. Me olemme kuitenkin niin mahdoton ajatus edes ystävinä. Olemme eri maailmoista.

• Anonyymi00033
        UUSI

Koska?

• Anonyymi00008
      UUSI

En aina jaksaisikaan, mutta kaipaan silti yhä vain.

• Anonyymi00016
      UUSI

Mieli unohtaa mutta tunteita ei tuosta vaan saa pois. Tietty tunnejälki aina jää, se tässä eniten ärsyttää kun se on edelleen voimakas ja aina jokin tietty asia ankkuroi niihin hetkiin, ei voi uusista asioistakaan oikein nauttia kun se kaikki palaa mieleen.

• Anonyymi00020
        UUSI

Tämä. Ihmiset eivät monesti ymmärrä, kuinka pitkäkestoisia vaikutuksia saavat aikaan.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tämä. Ihmiset eivät monesti ymmärrä, kuinka pitkäkestoisia vaikutuksia saavat aikaan.

Esimerkiksi kaikki tämän kesän tapahtumat joita odottanut, osin pilalla, koska vietti ne hänen kanssa ja nyt ei ole mahdollista.

• Anonyymi00018
      UUSI

Olen lopettanut jo. Miehelle.

• Anonyymi00023
        UUSI

Toivotaan että toi mieskin lopettaa. Onhan toi nyt aika säälittävää räpiköidä täällä kun voisi elää elämää eteenpäin vielä jis on kovin rikaskin.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Toivotaan että toi mieskin lopettaa. Onhan toi nyt aika säälittävää räpiköidä täällä kun voisi elää elämää eteenpäin vielä jis on kovin rikaskin.

Naisia varmasti aina on kun on rahaa. Mutta käyttääkö se niihin sitä rahaa

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Naisia varmasti aina on kun on rahaa. Mutta käyttääkö se niihin sitä rahaa

Vai esittääkö vaan. Onko siellä perillisiä?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Vai esittääkö vaan. Onko siellä perillisiä?

Vai vaimo joka perii miehen?

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mitä niillä rikkauksilla pankkitilillä. Mulle merkitsee enempi mies joka osaa ajatella yläpäällä. Ei kiinnosta joka naisen vuoteissa pyörivät.

• Anonyymi00029
      UUSI

Jaa sitä ihanaa tiellä nähtyä moottoripyöräilijää, se ei sitten kuulu mihkään kerhoon mitä kuitenkin kuvittelette.

• Anonyymi00031
        UUSI

Eintod. Kuulu! Ois muuten entinen mopoilija koska tommonen mies ei ole minkää arvone

• Anonyymi00032
      UUSI

minusta alkaa tuntua joo siltä kun joku jos kaipaa aina erikirjaimilla--- joain tuntematonta, kuin A-B-C-D-E-FG-H-J-KLMN- miestä arvaa kirjain.

• Anonyymi00034
        UUSI

Haluaako voittajien, eli häviäjien joukkue selittää esim ylläolevan palstaäijän kiintoisan insertin kautta, että millä perusteella joku tuntee tai edes tietää samoja ”kirjaimia” kuin te? TT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1021
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      969
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      820
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      774
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      101
      542
    7. 78
      541
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      538
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    10. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    Aihe