Kaivata?
Miten kauan jaksat
35
168
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olen kaivannut jo vuosia, joten aika kauan.
- Anonyymi00002UUSI
Mutta jos se nainen ei rakasta sinua
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
On todennäköistä, että hän ei kaipaa minua (enää?), mutta minun tunteeni ovat olemassa joka tapauksessa ja annan niiden elää ja olla.
(Niin, ja olen nainen, joka ikävöi miestä, kuten useimmat tällä palstalla.) - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
On todennäköistä, että hän ei kaipaa minua (enää?), mutta minun tunteeni ovat olemassa joka tapauksessa ja annan niiden elää ja olla.
(Niin, ja olen nainen, joka ikävöi miestä, kuten useimmat tällä palstalla.)Minä vastasinkin kuin miehelle koska ei ollut tunnisteita
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä vastasinkin kuin miehelle koska ei ollut tunnisteita
En kokenut mitään tarvetta laittaa tunnisteita, koska en kuvitellut aloittajaa kaivatukseni ensinkään. Vastasin vain yleisesti esitettyyn kysymykseen omasta näkökulmastani, ei sen kummempaa.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
En kokenut mitään tarvetta laittaa tunnisteita, koska en kuvitellut aloittajaa kaivatukseni ensinkään. Vastasin vain yleisesti esitettyyn kysymykseen omasta näkökulmastani, ei sen kummempaa.
Häviäjät selittää...
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mikäs tirehtööri sinä luulet olevasi, kun yrität määrätä, kuka saa tuntea ja minkälaisia tunteita? Ei se ny prkl AINA lopu se ikävöinti eikä rakastaminen siihen, jos toiselta on loppunut, mutta ei itseltä.
Sivullinen - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Häviäjät selittää...
Haluatko netin pikku kertojapoika selittää tarkemmin mitä tässä ed keskustelussa on hävitty, vai projusoitko kenties omaa PROJEKTIA tmv ottamalla kantaa joka aiheeseen, mikä ei varmuudella liity mihinkään ”olevaiseen”? T naiselta
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mikäs tirehtööri sinä luulet olevasi, kun yrität määrätä, kuka saa tuntea ja minkälaisia tunteita? Ei se ny prkl AINA lopu se ikävöinti eikä rakastaminen siihen, jos toiselta on loppunut, mutta ei itseltä.
SivullinenOlen sun noutaja 🎭♣️
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen sun noutaja 🎭♣️
Tällä kertaa noutaja? Viimeksi siivooja?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Haluatko netin pikku kertojapoika selittää tarkemmin mitä tässä ed keskustelussa on hävitty, vai projusoitko kenties omaa PROJEKTIA tmv ottamalla kantaa joka aiheeseen, mikä ei varmuudella liity mihinkään ”olevaiseen”? T naiselta
Joten eiköhän tämä sairaalloinen virtuaalinen telenovela ole jo nähty varsinkin tämmöisellä ömm tunneakselilla tai mitä vttua tämä tarinointi on olevinaan
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
(Niin, ja olen nainen, joka ikävöi miestä, kuten useimmat tällä palstalla.)” Niin, ja olen nainen, joka ikävöi miestä, kuten useimmat tällä palstalla.)” Justiinsa juu naisia esittävä setämies ja nämä mainitsemasi ”useimmat naiset” kaipaa tietenkin sinua, eikö niin
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
E n lue edelleenkään t naisen sepustuksia en mitään
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siis anteeksi että mikä?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
En ole se Sini siivooja jota usein täällä kaipailet
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
En ole se Sini siivooja jota usein täällä kaipailet
Enkä minä ole se, joka jotain Siniä kaipaa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Enkä minä ole se, joka jotain Siniä kaipaa.
"Sini "oli siivoojana helsinki vantaan lentokentällä. Blondi. Oli miehelle rakas. Sinikin oli mustis miehestä. Sitten hän vaan katosi
- Anonyymi00003UUSI
Kohta katson peiliin ja totean, että tämmöisestä se ainakaan tykkää aivan turha unelmoidakaan, sitten kun vielä lopetan kahvinjuonnin, niin ei oo enää mitään asiaa ikävän laitumille, olen kuullut, että hän on kahvin ystävä.
- Anonyymi00006UUSI
Katsotaan nyt meneekö vielä kuukausia, vuosia vai vuosikymmeniä. Ehkä ikuisuus?
- Anonyymi00007UUSI
Olen päättänyt, että annan tunteiden olla. Mitä enemmän pistän niille vastaan enkä hyväksy niitä, sen huonompi vointi ja puran sen loukkaamalla läheisiä. Kuin ympärilläni olisi verkko, joka kiristyy vain liikkuessa. Ehkä tunteet vaimenevat, kun lakkaan torjumasta ne. Me olemme kuitenkin niin mahdoton ajatus edes ystävinä. Olemme eri maailmoista.
- Anonyymi00033UUSI
Koska?
- Anonyymi00008UUSI
En aina jaksaisikaan, mutta kaipaan silti yhä vain.
- Anonyymi00016UUSI
Mieli unohtaa mutta tunteita ei tuosta vaan saa pois. Tietty tunnejälki aina jää, se tässä eniten ärsyttää kun se on edelleen voimakas ja aina jokin tietty asia ankkuroi niihin hetkiin, ei voi uusista asioistakaan oikein nauttia kun se kaikki palaa mieleen.
- Anonyymi00020UUSI
Tämä. Ihmiset eivät monesti ymmärrä, kuinka pitkäkestoisia vaikutuksia saavat aikaan.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tämä. Ihmiset eivät monesti ymmärrä, kuinka pitkäkestoisia vaikutuksia saavat aikaan.
Esimerkiksi kaikki tämän kesän tapahtumat joita odottanut, osin pilalla, koska vietti ne hänen kanssa ja nyt ei ole mahdollista.
- Anonyymi00018UUSI
Olen lopettanut jo. Miehelle.
- Anonyymi00023UUSI
Toivotaan että toi mieskin lopettaa. Onhan toi nyt aika säälittävää räpiköidä täällä kun voisi elää elämää eteenpäin vielä jis on kovin rikaskin.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Toivotaan että toi mieskin lopettaa. Onhan toi nyt aika säälittävää räpiköidä täällä kun voisi elää elämää eteenpäin vielä jis on kovin rikaskin.
Naisia varmasti aina on kun on rahaa. Mutta käyttääkö se niihin sitä rahaa
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Naisia varmasti aina on kun on rahaa. Mutta käyttääkö se niihin sitä rahaa
Vai esittääkö vaan. Onko siellä perillisiä?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vai esittääkö vaan. Onko siellä perillisiä?
Vai vaimo joka perii miehen?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitä niillä rikkauksilla pankkitilillä. Mulle merkitsee enempi mies joka osaa ajatella yläpäällä. Ei kiinnosta joka naisen vuoteissa pyörivät.
- Anonyymi00029UUSI
Jaa sitä ihanaa tiellä nähtyä moottoripyöräilijää, se ei sitten kuulu mihkään kerhoon mitä kuitenkin kuvittelette.
- Anonyymi00031UUSI
Eintod. Kuulu! Ois muuten entinen mopoilija koska tommonen mies ei ole minkää arvone
- Anonyymi00032UUSI
minusta alkaa tuntua joo siltä kun joku jos kaipaa aina erikirjaimilla--- joain tuntematonta, kuin A-B-C-D-E-FG-H-J-KLMN- miestä arvaa kirjain.
- Anonyymi00034UUSI
Haluaako voittajien, eli häviäjien joukkue selittää esim ylläolevan palstaäijän kiintoisan insertin kautta, että millä perusteella joku tuntee tai edes tietää samoja ”kirjaimia” kuin te? TT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57969Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142774- 65685
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel101542- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89538- 39518
- 40516