Porilaisille Lottovoittajille: Miltä tuntuu?

Anonyymi-ap

Poriin on osunut useita Lottovoittoja viimeisen neljän viikon aikana. Summat ovat olleet pieniä, mutta yhtä kaikki, Lottovoitto on Lottovoitto.
6.6.2026 Poriin 100 €
13.6.2026 Poriin 4 kpl 100 €
20.6.2026 Poriin 3 kpl 100 €
27.6.2026 Poriin 2 kpl 100 €

Poriin on tullut 10 kpl 100 €:n Lottovoittoa viimeisen neljän viikon aikana. Miltä tuntuu voittaa Lotossa 100 euroa? Kertokaa vähän tuntemuksistanne, kun huomasitte voittaneenne.

18

83

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minulle turahti 4Eur tilille, joka otettiin tulona huomioon sossutukihakemuksessa kun onhan se merkittävä tienesti kuitenkin ja verotkin siitä tarvis maksaa varmaan. Ajattelin silti lainata kaverilta suurta rumpua jota paukutan marssiessani käviksen päästä päähän muutaman tunnin ajan jotta ei jää epäselväksi kuka on kuulkaa voittaja.

• Anonyymi00002

Ei Veikkausvoitoista veroja tarvitse maksaa. Minä itse koin aitoja kuumotuksen tunteita, kun sain sähköpostiini voittoviestin Veikkaukselta. "Olet voittanut Eurojackpotissa." Arvailin,e ttä nyt tuli päävoitto.

Kirjauduin kädet täristen ja naama kuumottaen Veikkauksen asiakastililleni. Olin saanut tyyliin 12 euron voiton. Se veti maton alta juhlatunnelmalta. Olin ihan varma, että "nyt tuli 16 miljoonaa", vai mikä potti silloin sattukaan olemaan. Riittävästi se päävoitto kuitenkin olsi ollut minulle, kun olen vähään tyytyväinen. 16 miljoonaa euroa nettona puhdasta käteen kelpaisi minulle.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei Veikkausvoitoista veroja tarvitse maksaa. Minä itse koin aitoja kuumotuksen tunteita, kun sain sähköpostiini voittoviestin Veikkaukselta. "Olet voittanut Eurojackpotissa." Arvailin,e ttä nyt tuli päävoitto.

Kirjauduin kädet täristen ja naama kuumottaen Veikkauksen asiakastililleni. Olin saanut tyyliin 12 euron voiton. Se veti maton alta juhlatunnelmalta. Olin ihan varma, että "nyt tuli 16 miljoonaa", vai mikä potti silloin sattukaan olemaan. Riittävästi se päävoitto kuitenkin olsi ollut minulle, kun olen vähään tyytyväinen. 16 miljoonaa euroa nettona puhdasta käteen kelpaisi minulle.

Millissä voitin tällä viikolla 2 euroa. Pelasin sillä Lottoa. Tavoittelen tosissani huomista pääpottia 16,1 miljoonaa euroa.

• Anonyymi00004

Ajatus siitä, että kaikki ihmiset eivät välttämättä tiedä, mitä tehdä ison Lottovoiton knassa tuntuu uskomattomalta. Toisaalta ihmisiä on niin moneen junaan, että loppujen lopuksi asia ei niin kummalliselta tunnukaan. Poristakin löytynee ihmisiä, jotka eivät tarkalleen tiedä, mitä tekisivät 16 miljoonan euron kanssa.

Minä en joutuisi miettimään sekuntiakaan. Rahat pääsisivät välittömästi töihin.

• Anonyymi00005

älä selitä huoriin ja huimausaineisiin se menisi kuitenkin

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

älä selitä huoriin ja huimausaineisiin se menisi kuitenkin

En kyllä ostaisi huumausaineita. Lailliset reseptiopioidini riittävät hyvin. Otan aina vähän oksikodonia "unilääkkeeksi" ennen nukkumaanmenoa. Laillisella reseptillä hankittuja, tietysti.

Ei minulla silti kummoinenkaan lääkekaappi ole, mitä kipulääkkeisiin tulee. Kaikki laillisesti reseptillä: Löytyy Buranaa, Panadolia, Tramadolia, Temgesiciä, Bubrenorfiinia ja oksikodonia. Ei taida ihan joka kodista löytyä edes tällaista "normisettiä".

• Anonyymi00006

Osa ihmistä, tai oikeastaan kai kaikki, ymmärtävät aika hyvin ja nyt tulee se tärkein, kuvittelelevat ymmärtävänsä kaiken tosi hyvin.

Olen havainnut lähipirissä, että niitä "viisaita" riittää. Kaikki ovat tyytyväisä , vaikka kuinka tyhmiä olisivat, osa ei osaa edes lukea (on täysin totta), ja ajattelevat, että he ymmärtävät asiat paremmin kuin muut?

Näin se menee, mitä tyhmempi, sitä viisaamlta itsestä tunttuu, joku luonnon suojakeinoko?

• Anonyymi00009

Onneksi sinä, pohjantähti, olet viisaampi, älykkäänpi ja parenpi kuin muut.
        Säälin silti sinua, koska tieto lisää tuskaa.Koet elämäsi varmasti yksinäiseksi kaikkien vähä-älyisten keskellä ja mietit aina miten tuonkin asian tyhmälle selittäisi kun se ei tajua.
        Oletko mensan jäsen? Varmasti olet kun olethan sinä nero verrattuna muihin. Kuin muurahaisten kanssa keskustelisi kvanttifysiikasta joka kerta kun menet sarpin kahvioon ja antaudut keskusteluun muiden kanssa.Ei ne tajua sanaakaan.Kunhan nyökyttelevät kun jaat sioille helmiä tiedon muodossa ja sitten menevät eri pöytään jääkiekosta ja politiikasta juttelemaan.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onneksi sinä, pohjantähti, olet viisaampi, älykkäänpi ja parenpi kuin muut.
        Säälin silti sinua, koska tieto lisää tuskaa.Koet elämäsi varmasti yksinäiseksi kaikkien vähä-älyisten keskellä ja mietit aina miten tuonkin asian tyhmälle selittäisi kun se ei tajua.
        Oletko mensan jäsen? Varmasti olet kun olethan sinä nero verrattuna muihin. Kuin muurahaisten kanssa keskustelisi kvanttifysiikasta joka kerta kun menet sarpin kahvioon ja antaudut keskusteluun muiden kanssa.Ei ne tajua sanaakaan.Kunhan nyökyttelevät kun jaat sioille helmiä tiedon muodossa ja sitten menevät eri pöytään jääkiekosta ja politiikasta juttelemaan.

En ole Anonyymi00006, mutta kummallinen on oletuksesi, että tieto lisäisi tuskaa. Oletko sinä propagandan uhri? Onko joku valehdellut sinulle, että on parempi olla tyhmä ja tietämätön, kuin ymmärtää asioiden päälle?

Karu totuus on se, että suurin osa ihmisistä ovat verrattain tyhmiä. Se on nähtävissä monissa asioissa. Mitä jääkiekkoon ja politiikkaan tulee, ne ovat tylsimpiä mahdollisia keskustelunaiheita. En ymmärrä, että joku haluaisi puhua urheilusta tai politiikasta, mutta tämä ei enää liity ollenkaan ketjun aiheeseen, jossa kysytään, miltä porilaisista Lottovoittajista tuntuu. Yllättävän harva on löytänyt tiensä tähän ketjuun.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En ole Anonyymi00006, mutta kummallinen on oletuksesi, että tieto lisäisi tuskaa. Oletko sinä propagandan uhri? Onko joku valehdellut sinulle, että on parempi olla tyhmä ja tietämätön, kuin ymmärtää asioiden päälle?

Karu totuus on se, että suurin osa ihmisistä ovat verrattain tyhmiä. Se on nähtävissä monissa asioissa. Mitä jääkiekkoon ja politiikkaan tulee, ne ovat tylsimpiä mahdollisia keskustelunaiheita. En ymmärrä, että joku haluaisi puhua urheilusta tai politiikasta, mutta tämä ei enää liity ollenkaan ketjun aiheeseen, jossa kysytään, miltä porilaisista Lottovoittajista tuntuu. Yllättävän harva on löytänyt tiensä tähän ketjuun.

Selvästi et tajunnut mitä edellinen kirjoitti. Sinulle vttuiltiin koska olet olevinasi älykkäämpi kuin muut.Esimerkiksi kun neropattina koitat selittää jotain mukaälykästä muille, heillä mielenkiinto lopahtaa ja menevät toiseen pöytään puhumaan esim. politiikasta tai jääkiekosta kuten tässä kaupungissa näemmä on tapana.

En sanoisi Porilaisia tyhmiksi, mutta mielenkiinnon kohteet keskusteluissa ovat erilaisia kuin itseään neroiksi kuvittelevilla.

Ps. tämä on ensimmäinen viestini tähän ketjuun ja varmaankin myös viimeinen.

• Anonyymi00008

Tänään Lotossa 16,1 miljoonaa euroa jaossa ;)

• Anonyymi00011

Loton palautusprosentti on aika heikko. Oman pelihistoriani mukaan viimeisen neljän viikon aikana:
        Lotto, toteutunut palautusprosentti 2,38 %

Veikkauksen peleissä ei voi kuin hävitä. Siitähän Veikkaus tienaa rahansa. Veikkaus haluaa, että asiakas häviää rahaa.
        Peliostot viimeisen 4 viikon aikana 289,00 €
        Voitot 55,00 €
        Tappio 234,00 €

Millissä palautusprosentti on ollut 25,90 %. Pelattu 139,00 €:lla, tappiolla 103,00 € eli olen voittanut peräti 36 € viimeisen neljän viikon aikana panostamalla 139 €. Tässä tuntee itsensä melkein voittajaksi.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Loton palautusprosentti on aika heikko. Oman pelihistoriani mukaan viimeisen neljän viikon aikana:
        Lotto, toteutunut palautusprosentti 2,38 %

Veikkauksen peleissä ei voi kuin hävitä. Siitähän Veikkaus tienaa rahansa. Veikkaus haluaa, että asiakas häviää rahaa.
        Peliostot viimeisen 4 viikon aikana 289,00 €
        Voitot 55,00 €
        Tappio 234,00 €

Millissä palautusprosentti on ollut 25,90 %. Pelattu 139,00 €:lla, tappiolla 103,00 € eli olen voittanut peräti 36 € viimeisen neljän viikon aikana panostamalla 139 €. Tässä tuntee itsensä melkein voittajaksi.

Sieltä se Lottovoitto tuli: Millistä tänään 3,00 €. Eli Peliostot viimeisen 4 viikon aikana 289,00 €
        Voitot 58,00 €
        Tappio 231,00 €

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sieltä se Lottovoitto tuli: Millistä tänään 3,00 €. Eli Peliostot viimeisen 4 viikon aikana 289,00 €
        Voitot 58,00 €
        Tappio 231,00 €

Poriin tuli tänään 4 kpl 100 €:n voittoja. Ihan kivasti.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Poriin tuli tänään 4 kpl 100 €:n voittoja. Ihan kivasti.

Tarkennus: Kyseessä lisäarvonnan voittajat. Lisäarvonnan yhteydessä ilmoitetaan, mille paikkakunnalle voitto on mennyt.

Neljä Lottovoittajaa Poriin eilen eikä yksikään heistä ole tullut kertomaan tuntojaan. Olen pettynyt. Entä omat kaksi Milli-lottovoittoani? Voitin eilen 2 € ja 1€ eli yhteensä 3 €. Eipä tässä paljon ole tuntoja tilitettäväksi. Käyvin ostamassa kaupasta suklaalevyn ja juhlin voittoani.

• Anonyymi00015

Veikkauksen nettisivut jumittivat aika pahasti hetki sitten. Koko Suomi katsomassa, osuiko 16,1 miljoonaa euroa omalle kohdalle. Voitonjako tänään
      7 oikein 2 kpl 8 050 000,00 €

• Anonyymi00017

Älkää turhaan piilotelko, Lottovoittajat. Kertokaa, miltä tuntuu!
      Lauantain 8.8.2026 arvonnassa Poriin rapsahti 6+1 oikein voitto: "6+1-tuloksia oli pelattu kolme. Rivien arvo on noin 86 400 euroa. Yksi osui porilaiselle nettipelaajalle, yksi vantaalaiselle nettipelaajalle ja yksi oli pelattu Oulun Toppilan Tokmannilla."

Okei, 86400 € ei ole mahdottoman suuri voitto, mutta onhan se nyt silti kiva vetää kerralla pienituloisen neljän vuoden nettopalkka puhtaana käteen.

• Anonyymi00018

Ketuttaa vain se, etten voittaja ollut minä. Jos olisin voittanut, tänne tulisi heti rapsaa siitä, miltä tuntuu ja mitä teen.

Jos tuollainen vajaa 100 tuhatta euroa napsahtaa, niin Pori-palstan kanssahan minä sitä ensiksi juhlisin. Tarjoaisin kaikille palstalaisille vähintäänkin luonaan jossain Porin lounaspaikassa. Palstalaiset ovat sen ansainneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1193
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      814
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      236
      708
    4. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      59
      655
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      571
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      45
      538
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      76
      536
    8. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      498
    9. 36
      494
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      472
    Aihe