YAKOV Haluasin kuulla mielipiteesi

Ei paniikkia !

Tulin lukeneeksi kirjan apokalypsis suuri salaisuus.. siinä kerrottiin paljon lopunajan
tapahtumista.. Mutta eniten minua askarruttaa se että raamattu on täynnä lukuja ja arvoituksia. Kirjassakin esiintyi näitä paljon, jotka tosin kirjan kirjoittaja pyrki taitojensa mukaan selvittämään. Mutta kaikista raamatun arvoituksista yksi minua kiinnostaa. Pedon luku ja se että raamatussa sanotaan "kenellä on viisautta". hänellä on mahdollisuus selvittää kuka hän.. siis ennen kuin hän edes nousee valtaan otaksun antikristusta siis.. Niin että kysymkseni kuulúukin olisiko mahdollista selvittää nyt näin lopunaikoja elellessä tämä kyseinen henkilö ja surmata hänet... ihan vain ajatus leikkinä.. vai salliiko jumala ihmisen sekaantua tähän suunitelmaan.. ?? eli mitäs jumala sitten tekisi kun joku simo häyhä kävisi tämän sekopään korkkaamassa... rymistelisikö se sitten itse maailman tohjoksi että saisi luotua uudet taivaat ja maat sun muut hilppeet...

PS: lopuksi muuten vielä kaikille pieni tärppi lista mikä löytyy myös raamatusta. Tietysti erittäin herkullisesti arvoituksilla ja niillä hemmetin luvuilla höystettynä. mutta jokainen voi sitten tarkkailla koska olis vähintäänkin aika jo herätä unesta ja alkaa uskomaan jos ei tähän mennessä ole paljon "ukin ja mummon saarnat" kiinostaneet..

1. Euroopan Unioni
2: Antikristuksen ilmaantuminen (luultavasti Tämä henkilö liittyy jollakin tavalla eu:hun hänellä täytyy ainakin olla valtavasti päätösvaltaa eun sisällä)
3. Juutalaisten ja Arabien Rauhansopimus !!!!!!!!
4. Sen seitsen vuotinen pituus
5. Uuden temppelin rakentaminen. (nykyisin Palestiinalaisten hallitsemalle alueelle)
6. Vanhatestamentallinen uhraaminen aloitettu (tamä kaikki siis israelissa)
7. Antikristus rikkoo seitsenvuotisen sopimuksen lopettaa uhraamisen ja julistatuu Jumalaksi.(Aika hillitön veto) kuinka ihmiset voi sulattaa jotain tälläistä ? (Ahdistusten aika )
8. Juutalaiset kapinoivat antikristusta vastaan
9. Juutalais vainot alkavat. jälleen kerran :(
10. pedon merkki tai tunnus jolla saa jonkinlaisen yhteiskuntakelpoisuuden

tästä eteenpäin en edes halua listaa jatkaa koska meno alkaa muutua liian makaaberiksi. (googin sota yms..
jos nämä tapahtumat eivät silmiäsi tule avaamaan ei niitä avaa sitten mikään... mutta tutkiskelkaa asioita. älkää nukkuko..

Mutta kaikki jotka uskovat jeesukseen vapahtajana ja pelastukseen hanen verensä kautta eivät tule näitä hirmuisimpia aikoja näkemään niin on raamatussa luvattu...

Aamen

1

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .
      Aluksi: Shalom sulle !

Ensinnäkin se seikka, että Raamatussa on useita salaisuuksia ja erikseen 'suuria salaisuuksia' sekä VL:ssä että UL:ssa, johtuu mielestäni siitä, että Korkein avaa ne VAIN MEILLE valituilleen ja meillekin vain silloin, kun kyseinen aika on käsillä ja mikäli todella tarvitsemme kyseistä tietoa. Tämä taas johtuu siitä, että silloin Saatana ei saa asioita selville ennen kuin se on liian myöhäistä hänelle joukkoineen.

Voidaksemme aavistaa kuka Ilmestyskirjassa mainittu personoitunut Saatana on, tulee meidän tutkia Ilmestyskirjan rinnalla hyvin Danielin kirjaa ja apostoli Paavalin opetuskirjeitä. Siihen taas on korvaamattomaksi eduksi se, että olemme tutustuneet ensin siihen, miten Raamatun aiemmat ennustukset muissa yhteyksissään ovat toteutuneet kirjaimellisesti. Ilman Ruah HaKodeshin antamaa profeetallista valoa asiat ei avaudu kenellekään.

En siis lähde arvailemaan kuka mielestäni olisi tuo Ilmestyskirjassa mainittu personoitunut Saatana eli Saatana ihmisenä. Sen kuitenkin tiedän, että hänen synnyinmaahansa ja esiinastumisensa aikakauteen on viitattu Danielin kirjassa (Dan.8:19-26).

Mielestäni meille on nyt ensiarvoisen tärkeää pitää sydän puhtaaksi vihmottuna teurastetun Karitsan, Yeshua Messiaamme veressä ja ahkeroida evanekeliumin viemiseksi niille, jotka eivät ole sitä vielä kuulleet. Maailmassa on liki 7000 eri kieltä puhuvaa etnistä ryhmää, joille kullekin on evankeliumi vietävä. Vain noin 3000 ryhmää heistä on tähän mennessä tavoitettu ! Yeshua sanoi, että evankeliumi Hänestä pitää julistaa kaikille kansoille ja sitten tulee loppu.

Riippumatta siitä, että julistetaanko lopuille kansoista evankeliumi vasta pian alkavassa 1000-vuotisessa Messiaan hallitsemassa maanpäällisessä Kuningaskunnassa, tulee meidän jatkaa ahkeroiden sen viemistä koko elinaikamme ikäänkuin viimeiset hetket olisivat käsillä. Uskon, että tämän jo tiedätkin. Kirjoitin tämän lähinnä niille, jotka eivät tätä tiedä.

Siunausta Yeshuassa !
      .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3732
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2719
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2335
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe