Mietin, että muuttaisin

Anonyymi-ap

Toiselle paikkakunnalle. Niin olisi helpompaa. Tämä paikka muistuttaa sinusta liikaa. Stressiä ja surua on ollut viime aikoina niin paljon, että toivoisin vähän rauhallisempaa elämänvaihetta.

33

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kannattaa toimia niin.

• Anonyymi00002

Miksi se muistuttaa?

• Anonyymi00003

minä kanssa haluan pois täältä.

• Anonyymi00004

Sähän voit muuttaa mielikuvitusvaimosi kanssa ihan mihin mielikuvitus riittää

• Anonyymi00005

Mä en ole menos minnekään, tulen vaan entistä huomiota herättävämmäksi.

• Anonyymi00007

Kyl mä sut haen jos maalle muutan. Sinä tulet minun mukaan

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyl mä sut haen jos maalle muutan. Sinä tulet minun mukaan

Hänen vain.

• Anonyymi00018

Niin. Ehkä eniten toivoo ihmisiltä, jopa entisiltä ystäviltä, jonkinlaista tervettä itsereflektion taitoa.. Enkä usko että kukaan teistä tietää lainsäädäntöä mitä tulee toisen ihmisen yksityisyyteen kajoamiseen.. Eikä enää auta koloihin kaivautuminen yrittäen olla niinkuin ei mitään..

Sanoin tästä vuosia sitten, ette uskonut, nyt maksatte siitä itse. Toivottavasti jäytää.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niin. Ehkä eniten toivoo ihmisiltä, jopa entisiltä ystäviltä, jonkinlaista tervettä itsereflektion taitoa.. Enkä usko että kukaan teistä tietää lainsäädäntöä mitä tulee toisen ihmisen yksityisyyteen kajoamiseen.. Eikä enää auta koloihin kaivautuminen yrittäen olla niinkuin ei mitään..

Sanoin tästä vuosia sitten, ette uskonut, nyt maksatte siitä itse. Toivottavasti jäytää.

Lukekaa, ihmetelkää,.arvostelkaa. 😘

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Näin.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Te. Luette nyt näitä vtun juttuja....Silti juuri SINULLA ei ole mitään asiaa minun yksityiseen elämääni.

Sinä.Bitch..

• Anonyymi00031
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Hänen vain.

Minä en muuta Helsingistä pois koskaan ja hyvin todennäköisesti tulen asumaan tällä alueella ehkä aina!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tuo on sellainen asia joka tuli minulle mieleen ja ajattelin jossain vaiheessa, että kas kun häirikkö ei sitä itse ymmärtänyt!

• Anonyymi00006

Muutetaan metsän keskelle pieneen mökkiin erakoitumaan.

• Anonyymi00021

Et muuta. Et ole erakko. Anna sen pahan kitua janä kärsiä olemassa olostasi ja unohda erakoituminen ja katkeruus. Elä ja rakasta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Et muuta. Et ole erakko. Anna sen pahan kitua janä kärsiä olemassa olostasi ja unohda erakoituminen ja katkeruus. Elä ja rakasta.

Minä elän varmasti jos rakkaus voittaa. Muuten. Ei käy

• Anonyymi00035
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minä elän varmasti jos rakkaus voittaa. Muuten. Ei käy

Minä voin jälleen vain todeta, etten ole rakastanut ketään noin 20 vuoteen, enkä koe enää mitään tarvetta rakastua keneenkään koskaan!

• Anonyymi00008

Muuta helevettiin niin et näe sitä tursaketta enää ikinä jota vihaat niin paljon...

• Anonyymi00009

Muuttaa pitäisi, saas.nährä minne. Oikotiälle.

• Anonyymi00010

Haluaisin muuttaa johonkin vähän syrjään. Mutta en ihan yksin kuitenkaan.

• Anonyymi00011

Älä muuta ota iisisti ja tule juttelemaan

• Anonyymi00013

Suosittelen👍Muutin toisaalle ja on niinkuin uusi alku taas elämässä. Sama vanha elämä, mutta ihan uusissa raameissa. Upeeta mahtavaa! Syksyyn asti vaan sinnittelen työn vuoksi näilläkin kulmilla ja samalla mietin asuinpaikkaa jossa kuvittelisin voivani viihtyä pidempään. 🏝vai 🛖vai🗼vai🕌vai🏕? Jää nähtäväksi...

• Anonyymi00014

Karkuun muuttaminen suosittelen keskustelemaan ihmisen kanssa joka moista harrastaa ei auta edes unohtamaan mutta onnea

• Anonyymi00015

Minä en muuta mihinkään.

• Anonyymi00016

Itä-savo kiinnostaa, joku Tohmajärvi tai Siilinjärvi kaunista seutuu tai Savonlinna

• Anonyymi00017

Tampereen suunnille voisi muuttaa.

• Anonyymi00023

Ei ikinä! ☠️☠️☠️☠️

• Anonyymi00026

Suosittelen muuttoa.Se avartaa ja unohduttaa vanhan menon

• Anonyymi00027

Mun pitäis varmaan muuttaa Kiinaan asti, jossa yksikään ihminen ei tuntisi minua, päästäkseni viimein elämään rauhassa palstan tuomilta haitoilta. Jotkut muistuttavat tosiaankin, eikä hyvällä tavalla. Lähialueelle muuttaminen ei auta yhtään, meno jatkuu samana taas hetken päästä. Koettu on muuttojen vaikutukset.
      Sivusta

• Anonyymi00029

en ehdottaisi muuttamaan kaupnunkiin, koska elämä on kalliimpa ja monimukaisemaa.. aina..

asu vain mummonmökissä kannonjärvellä tai niin...

• Anonyymi00030

Minä luulin, että olet jo muuttanut! Jos koet sen olevan hyvä ratkaisu omaan tilanteeseesi, niin suosittelen sinua toteuttamaan tuon haaveen!

• Anonyymi00032

mobve to the city... voin sanoa että erittäin kallista... tyydy toistaiseksi vain kannonkoskrn mummomokkeliin..

• Anonyymi00033

vauva halpa, raha kallis.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1354
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      51
      1289
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1085
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      117
      1010
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      52
      636
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      142
      599
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      495
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      473
    Aihe