Et kuitenkaan halua minua jos laitan viestiä... Anteeksi en luota enää.
Haluaisin niin paljon mutta
16
274
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minuun ainakin voi luottaa, että rakastan 🖤
- Anonyymi00002UUSI
No se on tullut selväksi!
- Anonyymi00003UUSI
Kuka haluaa ja ketä?
- Anonyymi00016UUSI
Äiti haluu Iskää.
- Anonyymi00004UUSI
Tehkää ihmiset ratkaisut niin miten itse parhaaksi näette ja mikä tärkeintä sellaisiä päätöksiä joita ei tarvitse myöhemminkään katua.
- Anonyymi00005UUSI
Haluampas. Olet rakkainta mitä tiedän! Odotan viestiäsi.
- Anonyymi00006UUSI
alakerran röökijuoppo sopii sulle hyvin! mustine krokseineen!
- Anonyymi00007UUSI
Laita rohkeasti viestiä M-nainen.
- Anonyymi00008UUSI
Laita minulle viestiä mies.
Minä haluan sinut yhä vaikkakaan minäkään en luota sinuun mutta tunnemme vahvasti toisiamme kohtaan. Tee kaikkesi että luottamus palaa. Meillä voisi olla onnellista ❤️ - Anonyymi00009UUSI
Toivottavasti olet onnellinen. Laitoin viimeksi viestiä sen kaiken jälkeenkin osoitukseksi etten ole unohtanut sinua. Mutta valitsit hiljaisuuden tien. Pallo on sinulla.
- Anonyymi00010UUSI
Ei sille sitten mitään mahda. Ei niin mitään.
- Anonyymi00011UUSI
Sinun tarvitsee vielä paljon nöyrtyä ja nähdä oma osuutesi tapahtumien kulussa. Jotenkin en usko että niin tulee tapahtumaan. Ota oppi talteen tästä kaikesta ja seuraavan kanssa sitten menee paremmin.
- Anonyymi00013UUSI
täällä maailmassa pärjää hyvin yksinkin :) tuntuu vapauttavammalta kun tuhoisassa suhteessa möyriä :)
-j
- Anonyymi00012UUSI
Olemme valovuosien päässä toisistamme jos et näe omaa käytöstäsi.
Minä petyin sinuun, siksi laitoin eston. Mutta poistin eston koska minä haluan vapautua, minulla ei ole hävettävää.
Jos et saa lukkojasi auki, en pääse sisimpääsi.
Hyvää jatkoa. - Anonyymi00014UUSI
Ei pelkoa jos olet E
- Anonyymi00015UUSI
Jos olet j nainen niin älä laita kun et osannu muuta kuin pelleillä mutta jos olet se tii nainen niin pistä vain viestiä en minä sinulle vihanen ole koska olet käyttäytynyt aikuismaisesti nähtiinhän me tänään aamulla kaupassakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58761
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel110759- 43626
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla206551- 40516
- 50504
- 22496
- 70496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82463Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36450