Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
Sinä. Just sinä.
68
630
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tekisin siitä naisesta sosetta.
- Anonyymi00008UUSI
Mikä estää nyt?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä estää nyt?
Olisi jäänyt kokematta moni asia. Siksi jo sillon.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olisi jäänyt kokematta moni asia. Siksi jo sillon.
Samalla tavalla jää tulevaisuudessakin.
- Anonyymi00052UUSI
Kuulostaa fantastiselta. Et siis koskaan päässyt toteuttamaan unelmaasi? Anna sen elää silti, vaikutat erittäin selväjärkiseltä ja ihanalta ihmiseltä… mieheksi
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Samalla tavalla jää tulevaisuudessakin.
Jos olisit sinä? Miettisin, minkä voisin tehdä vielä paremmin kuin aiemmin, että se lähentäisi meitä entisestään?
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Jos olisit sinä? Miettisin, minkä voisin tehdä vielä paremmin kuin aiemmin, että se lähentäisi meitä entisestään?
Soseeksi tekemisessä? Eihän siihen kovin kummoista vaadita. Sopiva etäisyys.
- Anonyymi00002UUSI
En tiedä..
- Anonyymi00003UUSI
enskuussa 2 vuotta täyteen eloa yh mammana.
on ollut aikamoista mutta en kadu mitään ja vanhaan ei voi palata se ei ole tietenkään enään edes mahdollista kun vuosia menee ihmiset muuttuu entisestään. nykyään tiedän täsmälleen mitä haluan 🥰- Anonyymi00053UUSI
No tämähän voimaannuttava kirjoitus naisia pösilöille esittävä setä
- Anonyymi00004UUSI
En avaisi sydäntäni.
- Anonyymi00007UUSI
Mitä tapahtui?
- Anonyymi00005UUSI
Ai mä? Olisin mennyt aikaisemmin juttelemaan keskustelupalstoille, olisin ehkä hiukan viisaampi ihmisten suhteen ja ymmärtäisin paremmin myös käyttäytymiset.
- Anonyymi00015UUSI
Miksi et aiemmin ole ymmärtänyt?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi et aiemmin ole ymmärtänyt?
Kun olen tämmönen hyvä uskoinen hölmö ja luotan heti ihmisiin. Tuli vähän ylijaettua asioita yhdelle miehelle ja sitä kadun että hän joutui sellaisen ryöpytyksen kohteeksi.
Hänelläkin varmasti oli vaikeata elämässään, niin se harmittaa. Anteeksi olen pyytänyt tietysti niin kuin aikuiset tekee. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kun olen tämmönen hyvä uskoinen hölmö ja luotan heti ihmisiin. Tuli vähän ylijaettua asioita yhdelle miehelle ja sitä kadun että hän joutui sellaisen ryöpytyksen kohteeksi.
Hänelläkin varmasti oli vaikeata elämässään, niin se harmittaa. Anteeksi olen pyytänyt tietysti niin kuin aikuiset tekee.Mitä ylijaoit ja liittyikö vain teihin?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitä ylijaoit ja liittyikö vain teihin?
Omasta elämästä juttuja. Ei mitään ihmeempiä juttuja. Arkisia lässytyksiä. Taisi vaan olla miehelle shokki ku avauduin.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitä ylijaoit ja liittyikö vain teihin?
Toivotaan että naisia esittävä surrealistisia skeemoja tuottava setä vastaa sinulle jotain sellaista tarpeeksi sekavaa mitä voit pyöritellä kuupassasi ja miettiä miten voisit liittyä siihen
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Omasta elämästä juttuja. Ei mitään ihmeempiä juttuja. Arkisia lässytyksiä. Taisi vaan olla miehelle shokki ku avauduin.
Niin niin, naisia esittävä hyypiö eli tätä samaa keskustelupalstan todellisuutta, eli tekstiä eetteriin, myös yksinpuheluna näyttäviä taistoja elämänkoululaisille taikoen. Jännää
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ole itsellesi armollinen. Elämä opettaa.
Joskus joudutaan maksamaan ns.oppirahoja.
Älä jää murehtimaan. Katse eteenpäin .
- Anonyymi00006UUSI
En mitään. Olisin saanut "pakit" joka tapauksessa.
- Anonyymi00009UUSI
Et olisi... mieti tilannetta uudestaan. Ei olleet pakit.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Et olisi... mieti tilannetta uudestaan. Ei olleet pakit.
Äläpä höpötä. Et tunne minua.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Äläpä höpötä. Et tunne minua.
En mä tunne sua. Saisinko tutustua?
https://m.youtube.com/watch?v=sSqx8kOf9nQ - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En mä tunne sua. Saisinko tutustua?
https://m.youtube.com/watch?v=sSqx8kOf9nQEi kiitos.
- Anonyymi00021UUSI
Meillä olisi voinut olla seksiä. Mutta parempi näin kaikkien kannalta.
- Anonyymi00012UUSI
Vuosi ja kaksi viikkoa sitten, epäselvyys, olisin halunnut tutustua häneen, hänen parisuhde oli ?, en uskaltanut vastata mitään.
Ikävöin. Mutta kaikkea hyvää, olet todella rakastettava. - Anonyymi00013UUSI
En mitään en ole tehny mitään sellaista mitä mielestäni tarvii tehdä toisin mutta toivotan onnea teille jotka koette jotain pitäisi voida yehdä toisin menneestä ei ole mahdollista
- Anonyymi00014UUSI
en varmastikaan ole sw joku sinä ketä tarkoitat, mutta jos matkaat ajassa niin mene takaisin dinosaurusen aikaan
- Anonyymi00019UUSI
kaipasitko jotain dinosaurusta mutta sait pakit?
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
kaipasitko jotain dinosaurusta mutta sait pakit?
Osaatko ikinä keskustella trollien ja trollaavan äijän kanssa mistään muusta kuin tuosta kaipaamisesta ym sanan tematiikan humpuukista, itseriittoinen kyselijä- selvittäjä?
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Osaatko ikinä keskustella trollien ja trollaavan äijän kanssa mistään muusta kuin tuosta kaipaamisesta ym sanan tematiikan humpuukista, itseriittoinen kyselijä- selvittäjä?
Ole hyvä🪞
- Anonyymi00016UUSI
En usko, että tekisin mitään toisin. Tein parhaani.
- Anonyymi00064UUSI
Minun mielestä toimit aivan väärin, jos et ymmärrä sitä, ettei yksikään nainen halua olla stalkkerin kanssa missään tekemissä!
- Anonyymi00022UUSI
Se olisi ajautunut joka tapauksessa siihen, että näytän jotenkin tunteeni. Olen sellainen luonne, etten pysty pitämään sellaista sisälläni loputtomiin. Joten samassa pisteessä oltaisiin nyt joka tapauksessa. Hän pelästyneenä ja loukkaantuneena jossain piilossa, minä hämmentyneenä ja nolona yrittämässä jatkaa elämääni normaalisti eteenpäin.
Nainen- Anonyymi00031UUSI
Miksi hän pelästyi ja loukkaantui?
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Miksi hän pelästyi ja loukkaantui?
En ihan tiedä syytä. Hän ehkä luuli, että haluan suhdetta ja alkoi puhua siitä ympäriinsä. Että minä jättäisin kaiken ja asettautuisin hänen elämäänsä. En ymmärtänyt silloin, että hän ajatteli näin, mutta myöhemmin olen päätellyt, että näin voisi olla. Ilman, että olimme puhuneet mitään asiasta. Kun sitten ilmenikin, etten ole suunnitellut mitään sellaista, hän suuttui ja on ollut siitä asti vetäytynyt. Ja edelleen: ilman että olisimme puhuneet asiasta mitään. Molemmat olemme siis varattuja kaiken lisäksi.
- Anonyymi00023UUSI
Olisin puhutellut aina hyvin muodollisesti ja pitänyt etäisyyttä
- Anonyymi00032UUSI
Saiko väärän kuvan?
- Anonyymi00025UUSI
En olisi tehnyt mitään elämässäni toisin. R.
- Anonyymi00043UUSI
Etkö olisi halunnut tunnustaa mulle jotain?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Etkö olisi halunnut tunnustaa mulle jotain?
Anteeksi kysely, tämä sattui, mutta näinhän hän varmaan halusikin..t
- Anonyymi00026UUSI
Piti käydä asiat läpi, juuri niin kuin ne menivät. Opintomatkan kannalta tämän koitan ottaa. No pain, no gain. Ei kannata ottaa asioita liian vakavasti, muuten ei jaksa. Virheitä tehdään, joistakin opitaan ja matka jatkuu.
- Anonyymi00029UUSI
Mitä otit liian vakavasti? Itsesi, hänet, teidät?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mitä otit liian vakavasti? Itsesi, hänet, teidät?
Tarkoitin yleisesti. Kun on ja on ollut kaikenlaista ja täytyy vaan jaksaa elää.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tarkoitin yleisesti. Kun on ja on ollut kaikenlaista ja täytyy vaan jaksaa elää.
No niinhän se on. Sitkeyttä vaaditaan etenkin aina sen pahimman yli.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
No niinhän se on. Sitkeyttä vaaditaan etenkin aina sen pahimman yli.
Ehkä sitä sitten on sitkeä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ehkä sitä sitten on sitkeä.
Sitkeys on hyvästä, jos on oikeissa asioissa.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sitkeys on hyvästä, jos on oikeissa asioissa.
Juuri noin se on, mutta jos stalkkaa jotain tiettyä henkilöä vuosien ajan, se ei ole todellakaan hyvä asia!
- Anonyymi00027UUSI
Olisin vähemmän apaattinen jos osaisin. Minua kiinnostaa muut ihmiset tosi vähän ja elämä ylipäätään. Olisi kiva osata olla hyvä ystävä ja rakastaa yhtä naista hirmu paljon. Mutta olen jotenkin hajonnut joskus nuorempana. Minusta on tullut pelkkä varjo.
- Anonyymi00030UUSI
En olisi lähestynyt viestillä jos olisin tiennyt. Turhaa se muutenkin oli, kiireinen ei ehtinyt vastailla.
- Anonyymi00035UUSI
herkki on eri kerkkk
- Anonyymi00038UUSI
En kai mitään, muutama tilanne jossa toimisin ehkä erilailla, mutta olisiko se muuttanut lopulta mitään? Jotkut elää vain siitä jännityksestä. n
- Anonyymi00039UUSI
olisin kysynyt että kuinka monta niitä lopulta sitten oli
- Anonyymi00040UUSI
ihan aluks oisin pysyny yksin koska väkisin vääntämällä psja jää piippuun joka tapauksessa
- Anonyymi00041UUSI
en ois kiirehtiny en ois menettäny kykynä tytöilleni tulen TABUISTA puhumaan
- Anonyymi00045UUSI
Näin jälkiviisaana voin sanoa, että viisas tekee virheitä. Tyhmä on jos ei niistä ota opiksi. Katsoin deaktivoitua ampiaispesää. Sisukkaasti rakennettu, mutta loppupeleissä pelkkä tyhjä kuori, kuten minäkin.
- Anonyymi00046UUSI
Olisin rehellinen tunteistani. Enkä yrittäisi piilottaa niitä.
- Anonyymi00059UUSI
Miksi piilotit?
Siinä saattaa loukata sitä tärkeää, koska kyllä ihmiset vain tietää, etenkin naiset. - Anonyymi00066UUSI
Ei se olisi muuttanut tilannetta mitenkään, koska minä olen aina halunnut ystäväkseni vain noin 70v miehen! Koen samanlaisuutta suunnilleen oman ikäisiini miehiin!
- Anonyymi00047UUSI
en mitään, te hakkasitte minut kun yrititte alistaa siihen rooliin. never Ever.
- Anonyymi00048UUSI
koskee myös sitä kommunisti e naista, saat pian seuraajia perääsi. sitähän hait 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00049UUSI
Leikkaisin varmaan nurmikon vähän useammin.
- Anonyymi00050UUSI
mene ajassa taaksepäin paljonkin, dinosaurusten aikaan, velociraptoreiden kaveriksi.
- Anonyymi00062UUSI
En ois tullut siihen miittiin. Yli puolitoista vuotta ihastusta ekasta päivästä alkaen ja vuosi siitä pahaa sellaista. Se oli vain yksipuolista ja siksi satuttavaa, mutta onneksi pian ohi. Joskus pitää pudota, että osaa päästä irti.
- Anonyymi00063UUSI
En tekisi mitään toisin. Olen yhä sitä mieltä, etten koskaan halua olla missään tekemisissä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa!
- Anonyymi00067UUSI
Silloin kun oltiin kahdestaan ja joit hermostuksissasi vettä hanan luona, niin silloin minun olisi pitänyt tulla taaksesi ja laittaa kädet lantiollesi ja kuiskata sinulle: Pitääko meidän mennä tuohon sohvalle?
Olisi asiat paljon paremmin nyt jos noin olisi käynyt. - Anonyymi00068UUSI
Ne kaksi vuotta oli aikamoinen opintomatka, niin itsetutkiskeluun kuin tutustuminen suhun.
Kiitos kun vielä autoit avaamaan silmät yhdestä asiasta, mikä auttoi elämässä eteen päin, selvensi asioita huimasti, sitä ei voi millään korvata.
Kaikki syyt ja vika ei ole aina itsessä, kuten siellä päässä niin hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3631079- 641076
- 61832
- 57749
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99678Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49651Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14638- 26633
- 68630
- 57600