Huomennakin ulos ainakin eteläisemmässä Suomessa kun taivaalta tulee alas salamia. Se on hyvin säilyvää niin ainakin viikon herkut kannattaa poimia.
Köyhät ulos huomenna
12
109
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kannattaa ottaa kassi mukaan ettei tarvii työntää salamipötköä tunneliin, jos kädet loppuu kesken.
- Anonyymi00006
Kuinka köyhistä nyt puhutaan?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuinka köyhistä nyt puhutaan?
Sen voi päättää itse. Jos ilmaista salamia on tarjolla niin ainakin Ikean edm kitupiikki Kamprad olisi ollut kädet ojossa paikalla.
sivu-uuno
- Anonyymi00002
Aika väsynyttä pjaskaa tämmöset, ei jaksa ees naurattaa.
- Anonyymi00003
Pelkäätkö jääväsi ilman vai mikä painaa mieltä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pelkäätkö jääväsi ilman vai mikä painaa mieltä.
Olen itse köyhä niin menee se huumorin raja just siinä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen itse köyhä niin menee se huumorin raja just siinä.
Oletkohan orimattilassa... joku sai salamia yllättäen ja pyytmättä
Yle;
Salama iski Orimattilassa piipusta sisään hirsitaloon ja osui sänkyyn – ”Hyvin erikoinen tapaus”, sanoo palomestari - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oletkohan orimattilassa... joku sai salamia yllättäen ja pyytmättä
Yle;
Salama iski Orimattilassa piipusta sisään hirsitaloon ja osui sänkyyn – ”Hyvin erikoinen tapaus”, sanoo palomestariEn ole.
- Anonyymi00009
Eipä niin!!
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eipä niin!!
No voi sentäs sitten, mutta kun naisten sillihajuja repostellaan niin kyllä ilo herkeää
- Anonyymi00010
jooh ydinpommi vapaamuurareiden paikkaan jotta tuhoutuu varmasti..
olen yrittänyt auttaakin hassuilla jutuillani niin, ei olla tyhmiä kuin yliopiojen professorit. - Anonyymi00012
En tiedä pystynkö lähtemään ulos, koska jos taas joudun näkemään stalkkerin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6382433Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291197- 1091148
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101036- 93945
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101885Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?94810Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229693