Mun Nikonissa on valotusmittarin liimausta irronnut rungon sisältä.. Mittari valu pikkuhiljaa kokonaan pois näkyvistä, mutta viisari heilu silti oikein.
Sotkeekohan toi jotenkin mun kameran toimintaa, kun pitäis välttämättä kuvata vielä ennen huoltoa (vain lomakuvia..)
Onko kokemuksia valuneista mittareista?
Onkohan valotusmittari rikki?
3
569
Vastaukset
- Make
Sitähän ei voi tutkimatta varmasti sanoa, mutta runko taitaa olla vanhempi mekaaninen runko, joten tuskin se sulkimen toimintaan vaikuttaa. Mittari saattaa kuitenkin näyttää mitä sattuu.
- user
Jos mittari todella on liimattu.
Kaikissa avaamissani rungoissa on mittari ollut kiinni ruuvilla, mutta viisarin rajoituspalikat on joskus ollut liimattu.
Tuo ei liene mitenkään vaikea homma korjata.
Tarvitaan vain sopiva mensseli ja sopiva teräslankalenkki, sekä pienet tongit.
Laite on niin yksinkertaine, että korjaajaksi kelpaa kyllä "Pelle Pelotonkin".
Jos mittari on todella irti se tuhoutuu tärinästä kuljetuksessa.- Peloton kuvaaja
Joo.
Huoltoliikkeen mukaan olis liimattu siihen. Kyseessä ei ole mikään lelukamera vaikka 70. luvulta onkin.. Irtos kai kun kamera kolahti. En usko että voi ruuveiltaan irrota, oli niin pieni kolaus.
"Jos mittari on irti, se tuhoutuu tärinästä kuljetuksessa." Mitä tarkoitat?
Asiat kyllä viimeistään selvenee, kunhan saan filmit kehitettyä, vaikea toimivuutta on täällä arpoa. Kamera lähtee nyt heti huoltoon, eihän tommosella mitään tee. Tattista vaan vastanneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841350Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761145- 891096
- 81934
- 77911
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815