Miten kuvaisit tunteitasi

Anonyymi-ap

tällä hetkellä?

174

1740

Vastaukset 174

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei tupata kun ei tykätä

• Anonyymi00083

Haa, paljastit olevasi suomalainen mies! Lööppien mukaan eräät tuppaa vaikkei tykätä.

• Anonyymi00002

🥰❤️

• Anonyymi00003

Epätoivoinen, kun on niin sairas olo. Voimavarat rajalliset.

• Anonyymi00004

Sinä kekkeruusi se jaksat esittää ……..

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sen on aina performoitava naissukupuolta heikkoon happeen, että elämänlaatu paranee ja selvittämättömät asiat äidin kanssa ratkeaa tjn

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinö jaksat taas tykätä omasta kommentistasi. 🧐

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sinö jaksat taas tykätä omasta kommentistasi. 🧐

Kyllä minä ainakin tykkäsin ihan ulkopuolelta naista esittävää kekeä ivaavasta kommentista, mikäli tämä otos ”kansan pulssista” kiinnostelee. T naiselta

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sen on aina performoitava naissukupuolta heikkoon happeen, että elämänlaatu paranee ja selvittämättömät asiat äidin kanssa ratkeaa tjn

Ei minulla ole mitään tarvetta selvittää asioita häirikön kanssa! Projektin aloittajille se kuuluu, niin lupasitte! Se on täysin varmaa, että juorut lähtee liikkeelle, jos häirikkö vielä kerran lähestyy minua! Teitte kamalan virheen kun aloititte projektin, olen inhonnut sitä sydämeni pohjasta asti sen alusta asti! Mitään yhtä kuvottavaa en ole koskaan aikaisemmin kokenut!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tykkäsin ihan ulkopuolelta naista esittävää kekeä ivaavasta kommentista, mikäli tämä otos ”kansan pulssista” kiinnostelee. T naiselta

Olen niin väsynyt, että en jaksa pysyä hereillä kuin hetken.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minulla ei ole mitään muuta syytä puhua muusta kuin korvauksista! En halua koskaan olla missään tekemisissä stalkkerin kanssa! Miksi sitä on niin vaikeaa ymmärtää, olen kärsinyt hänen takiaan jo kymmenen vuoden ajan! Hyi todella vastenmielinen ihminen!

• Anonyymi00049

Luuletko että saisit sympatia pisteitä minulta, et tule koskaan saamaan! Ja tulen nauttimaan kun saan haukkua sinut kasvotusten!

• Anonyymi00126
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olen niin väsynyt, että en jaksa pysyä hereillä kuin hetken.

Jaa no miten se gubbe sillä lailla, onko trollilla turnajaisväsymystä? T naiselta edelleen

• Anonyymi00128
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Minulla ei ole mitään muuta syytä puhua muusta kuin korvauksista! En halua koskaan olla missään tekemisissä stalkkerin kanssa! Miksi sitä on niin vaikeaa ymmärtää, olen kärsinyt hänen takiaan jo kymmenen vuoden ajan! Hyi todella vastenmielinen ihminen!

Jos noin ihan oikean oikeesti niin auttaisko jos vaan alat elämään omaa elämääsi. Jos se stalkkeri sun elämää stalkkaa niin poliisille ilmoitusta.

• Anonyymi00005

Ristiriitaiset, koska on ne kynnyskysymykset.

• Anonyymi00148

Harvoin on niin korkeaa kynnystä tehty, etteikö siitä yli pääsisi.

• Anonyymi00009

Hekotus, Hillitän Hekotus?

kun katsoin jalka-Baal, kolumbia vs ghana hiton vaarallinen joukkue on COL.

voi tulla vastaan COL-ARG srgentiinallrkaan ei ole suosikkivastus joku kolumbia.

• Anonyymi00010

Minulla ei ole minkäänlaisia tunteita ketään kohtaan! Härikkö rääkkäsi minua ja minun on todella vaikeaa luottaa keneenkään ja haluan menetetyt palkat ja muut ennen kuin alan voida paremmin!

• Anonyymi00076

No höh voi sinnuu pikkusta. Entäs jos tulee kutitusmörkö, joko kutittaa kyljistä ja jalkapohjista niin, että unohtuu surut ja murheet ja saat nauraa ihan hulluna, muttei nyt niin hulluna, että pisuloit pöksylöihisi.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00076 kirjoitti:

No höh voi sinnuu pikkusta. Entäs jos tulee kutitusmörkö, joko kutittaa kyljistä ja jalkapohjista niin, että unohtuu surut ja murheet ja saat nauraa ihan hulluna, muttei nyt niin hulluna, että pisuloit pöksylöihisi.

Toivottavasti ei olisi "pikkusen" lapsen ikäinen projektityyppi..

• Anonyymi00012

Samat kuin ennenkin

• Anonyymi00149

Sekavat?

• Anonyymi00015

Olen surullinen. Hän pelkää, joten minun on jatkettava matkaa. Hei, hei!

• Anonyymi00017

Kunpa olisit ymmärtänyt sen jo aikaisemmin!

• Anonyymi00016

Olen ollut jo kauan ahdistunut ja stressaantunut häirikön takia! Siksi en ymmärrä sitä, miksi minun pitäisi puhua hänelle, koska ahdistun jo pelkästään siitä, kun näen hänet ohimennen! Sydän hakkaa ja stressitaso nousee, koska häirikön häirikkä on saanut rellestää aivan liian kauan ja se on saanut minut voimaan todella huonosti! Voi teitä, jotka aloititte kärsimysnäytelmän! Miksi ette poistaneet häirikköä jo silloin, kun näitte etten halunnut sanoa hänelle mitään! Olisi ollut välttämätöntä laittaa aikaraja projektille, tuskin kukaan ihminen haluaisi olla stalkkerin kohteena monien vuosien ajan!

• Anonyymi00131

Tää on yks näistä palstan vakkarihörhöistä kuten nää ”haluan vain oman ikäiseni 70 vuotiaan miehen” ja se ”sillin lemotus mies” . Onko nää ihan täysterveitä vai jotain 😵‍💫

• Anonyymi00018

ei ole tosiaan mitään tunteita eksästäni koittanut yli päästä. muut sivulliset sankarit ei kiinnosta vttuakaan.

eräs mies kävi pienesti mielessä mutta hänkin katosi joten eipä kiinnosta enään sekään.

sanon vielä sen verran että kiinnostun aivan jumalattoman harvoin :)

• Anonyymi00019

Odottava...

• Anonyymi00028

Kuin myös täällä...

• Anonyymi00150

🪦⚰️💐 Mukavaa odotusaikaa.

• Anonyymi00020

"Pour Some Sugar on Me"
      Sillä lailla...
      Miehelle

• Anonyymi00029

Hah 😂 mieheltä

• Anonyymi00035

I'll pour some cream on "there" and lick it away.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

I'll pour some cream on "there" and lick it away.

Omat kermasi nuolet pois?

• Anonyymi00124
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Omat kermasi nuolet pois?

No se olkoon guben tai jonkun kutsumus se

• Anonyymi00021

Levollinen, olen jättänyt taakseni turhan haihattelun ja kaipauskuvilla maalailun. Otin ison askeleen kohti valoa ja tiedän tehneeni oikean ratkaisun enkä kadu hetkeäkään. Ymmärrän realiteetit, eikä maailmani sorru vaikka ilman rakkautta joutuisinkin loppu elämäni viettämään, mutta sydän tahtoisi vielä kokea niitä lämpöisiä tunteita joita hän saa kohdatessa aikaiseksi. En osaa lähestyä enää ihmisiä tutustumis tarkoituksessa, jos siitä puuttuu jo lähtökohtaisesti lämmin tunne ja pieni intohimon pilkahdus, tuntuu se molemmin puoleiselta ajan hukkaamiselta. Rakkaus on mielestäni niin suuri rasti ettei sitä voi kuvitella isommaksi tai upeammaksi kuin se oikeasti on, ja silloin se täytyy kokea välittömästi kiinnostavana ja asiana johon uskaltaa paneutua täysin. Rakkaus on myös ihanien asioiden teko tapa, on kiva jutella hiljaa ja istuskella rakkaansa kanssa vaikka bussipysäkillä, kunhan saa olla kaksin, katsella toista ja nauttia hetken tuomasta yksityisyydestä. Joskus ihmettelen kuinka maailma on muuttunut omituiseksi, ihmiset viihtyvät yksin tai jonkun ei todellisen parissa, he eivät enää tunne toisen ihmisen vartalon lämpöä tai tunnetta joka syntyy rakastuneen suudellessa kohdettaan, joka pienin vartalon liikkein ilmoittaa kuinka kivalta se tuntuu ja kädestä pitäminen kertoo että en halua sinun katoavan.
      https://www.youtube.com/watch?v=tZBcifVJDLs&list=RDtZBcifVJDLs&start_radio=1

• Anonyymi00023

Ja taas 😭

• Anonyymi00059

En etsi valtaa loistoa
        En kaipaa kultaakaan..
        Laulaa mummo pysäkillä
        ja kaipaa kuolemaa.
        Mä kaipaan bussin valoja
        Kuin kuuta nousevaa
        Olen etsimässä valon pisaroita
        Tyttö istuu lätäkössä
        Hiekkaa hiuksissaan
        Se hakkaa muovilapiolla
        Suurta maailmaa
        Älä tule paha kakku
        Älä tulee vaan
        Anna meille valon pisaroita.....

Jeps, toi nyt tuli mieleen tosta kommentista sekä osittain linkin sisällöstä johtuen..

• Anonyymi00022

Samat kuin viimeiset vuodet: 🤍

• Anonyymi00024

Ahdistuneet, väsyneet, itkuiset, kipeät. Tarviin lepoa ja rentoutusta. Aion vaan levätä ja nukkua enkä miettiä mitään.

• Anonyymi00026

Lämpimät, odottavat, ymmärtäväiset.

• Anonyymi00041

Minua on kenenkään sellaisen turha odottaa, jonka nimen tiedän! Seuraavalla kerralla haukun stalkkerin lyttyyn, jotta hän ymmärtää etten voi sietää häntä!

• Anonyymi00151
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Minua on kenenkään sellaisen turha odottaa, jonka nimen tiedän! Seuraavalla kerralla haukun stalkkerin lyttyyn, jotta hän ymmärtää etten voi sietää häntä!

Otahan rauhouttavat lääkkeet. Voit olla rauhassa, kukaan ei ole kiinnostunut sinusta tai näistä useista kymmenistä kopiopostauksistasi.

• Anonyymi00027

Haluaisin näykkäistä sinua kaulasta 😬
      Ei voi enää sanoa purra, kun se tappaisi tunnelman.

• Anonyymi00038

Riikka Purra on kyllä pilannut sensuellin puremisen kokonaan 😆

• Anonyymi00052

🤣🤣 😘

• Anonyymi00030

cyclone

• Anonyymi00077

Cyclone-Tangerine Dream.. Nyt jätkä laitetaan levy pyörimään!

• Anonyymi00031

Vähän parempi, mitä vaikka tunti sitten. Itketti ja oli kova ikävä. Niin ne tunteet vaihtelee ja se on raskasta. Jotenkin olen ajatellut, että ikävöin häntä. Mutta ehkä ikävöin sitä nuorempaa itseäni, joka vielä oli elinvoimaisempi ja uskoi elämään ja ihmisiin. Ja sitten ikävöin syliä, joka olisi suuri ja lämmin. Josta ei ajettaisi pois. Tänään annan itseni olla heikko, ehkä huomenna on voimia paremmin.

• Anonyymi00032

Myönteiset ja varovaisen toiveikkaat.

• Anonyymi00033

Kannabis kutsuu. Kun ei omat systeemit toimi, poltetaan sätkä. Auttaa ehkä hetken verran.

• Anonyymi00036

Kannabis lisää vetämättömyyttä. En suosittele.

• Anonyymi00132
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kannabis lisää vetämättömyyttä. En suosittele.

Kokemusta ilmeisesti.

• Anonyymi00137
        Anonyymi00132 kirjoitti:

Kokemusta ilmeisesti.

Eikös tuo ole jo yleistietoa. Koulussa terveystiedon tunnilla opetetaan.

• Anonyymi00153

Eikä auta. 😂 Päinvastoin: olet täysin turha luuseri ja toimintakyvytön. Apu nolla.

• Anonyymi00034
      • Anonyymi00042

Minuun ei stalkkeri saa koskea koskaan, jos yrittää lyön häntä turpaan!

• Anonyymi00040

Voin huonosti niin kauan, kunnes saan korvaukset ja ällöttävä häirikkö on poistettu projektista pois!

• Anonyymi00133

Projeksi projekti projekti………

• Anonyymi00043

Vähemmän pinnalla kuin ennen, mutta edelleen vakaat.

• Anonyymi00044

Tunteet ovat olleet jo vuosien ajan todella huonot! Kuka hel..tti se oli joka keksi projektin, olette inhottavia. Olisin vain halunnut tehdä itselle mieluisaa työtä, olisin ollut todella onnellinen, jos tämä toiveeni olisi toteutunut!

• Anonyymi00134

Oliskohan hyvä idea jos täällä olis sellanen vaihtoehto ett lukijat sais poistella ärsyttäviä sekoviestejä. No mut joo …jäiskö paljoo jäljelle? 🤣

• Anonyymi00046

Just tuli joku sekoboltsibuusti 😂

• Anonyymi00047

Vähän surullinen, tyhjä ja itkuinenkin. Silti lämmin ja iloinen hänen onnestaan. Varovaisen toiveikas oman tulevaisuuden suhteen.

• Anonyymi00048

Koen todella syvää inhoa häirikköä kohtaan, koska hän on pakkomielteisesti häirinnyt minua!

• Anonyymi00050

Hyvinkin seesteinen. Seesteinen, koska tiedän, mitä teen.

• Anonyymi00051

Minulla ei ole hyviä tunteita ketään kohtaan!

• Anonyymi00053

Sekalaiset mutta voimakkaat

• Anonyymi00054

Miten niitä voi kuvata kun en tunnusta omaavani tunteita ja mun tunteeni eivät kuulu kenellekkään muulle kuin sille jolle tunteistani tätä kohtaan kerron omalla tavallani normaalisti ei ole mahdollista se millainen olen tunteideni osalta aitoja tunteita ei voi olla kuin yhtä ihmistä kohtaan luokitellaan näin isä äiti sisarukset isovanhemmat kaverit/ystävät puoliso lapset lemmikit tärkeysjärjestyshän sit taas vaihtelee sen hetkisen elämän tilanteen mukaan siinä kohti taas kun on lapsia jos mikään menee lapsen/lasten edelle on jotain ristissä

• Anonyymi00136

😳🫨🥱

• Anonyymi00055

No toivon kohtaavani sellaisen hyvän ja oikeanlaisen miehen, toivon mukaan tämän kesän aikana.
      Ajattelin kohtapuoliin mennä lenkille saamaan happea ja nauttimaan hikipinnasta. Eipä muuta.

• Anonyymi00056

Epätoivoinen. Se minä olen juuri nyt.

• Anonyymi00057

Mistä johtuu epätoivo?

• Anonyymi00061
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Mistä johtuu epätoivo?

Oma elämäntilanne + suunnaton ikävä= epätoivo

• Anonyymi00063

Useat miehet ovat sinusta kiinnostuneita, mistä epätoivosi johtuu?

• Anonyymi00080
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Ohi ✋🏻 😂

• Anonyymi00120
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Kenelle sinä pakkomielteisen vibainen luulet lässyttäväsi alentuvaan tyyliin? Naiselta- hanki vaikka lääkitys että pää selkenee

• Anonyymi00058
      • Anonyymi00060

Vahinko?

• Anonyymi00062

I miss my baby!

• Anonyymi00064

Missing mine too.

• Anonyymi00065

Oon pystynyt käsittelemään tunteitani. Oloni on tasapainoinen ja hyväksyn tunteeni. Elämä on juhla.

• Anonyymi00066

Helpotus ja ilo 🦄

• Anonyymi00067

Olen joutunut odottamaan aivan liian kauan, jotta pääsisin stalkkerista lopullisesti eroon, miksi sitä ei ymmärretä?

• Anonyymi00068

Samat ne ovat olleet aina tiettyä henkilöä kohtaan! En halua olla missään tekemissä oman lapseni ikäisen kanssa!

• Anonyymi00069

Kiinnostaa mutta ei tarpeeksi

• Anonyymi00070

joku ääni kai herättänyt kun palleroisia on piyänyt katsoa ja valvoa kuin valmentaja... joku pieni pöllökin lintu..

.... kun ymmärtäisi mitä linnut puhuvat äänillään toisilleen no pöllön tietää kuuluu huhuu, etsii toisia pöllöjä onko äänen kantamuksella lähellä.

joku juttu, kun mokki eli mökki-olosuhtehteissa jotkin kirjosieppoja pikkulintuja kuin minulta jättiläinen pyytämässä apua että tarttee apua jättiläiseltä tee uusi pnttö meille no tein hah

• Anonyymi00071

Vähän pilkistää.

• Anonyymi00072

Kiva kun poistatit 😝

• Anonyymi00074

Hävettää ja epävarma olo. On aika järkky krapula, että tänään makaan vaan sängyssä peiton alla.

• Anonyymi00093

Mistä johtuu hävetys?

• Anonyymi00075

Kaipaan rauhallista, turvallista ja yksityisyyttä kunnioittavaa ympäristöä. Vapautunut ja välitön vuorovaikutus niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa vuorovaikutus on mielekästä.

• Anonyymi00078

Armoton vtutus tuli.

• Anonyymi00079

Rauhalliset. Toisaalta sillä sekunnilla kun hänet näkisiki niin lähtisi sisäinen mopo keulimaan. Käsittämätöntä.

• Anonyymi00081

Haikea. Luovutin.😪

• Anonyymi00086

Eipä sitä oikeen muutakaan voi, jos kaikkensa on ensin yrittänyt.

• Anonyymi00092

Eräs tuntemani on sitkeä, ei hevillä luovuttanut, kaikkensa yritti ja siksi häntä kunnoitan korkealle omassa asteikossa. Ottaisin itsellekin samanlaisen.
        Hänelle, olet kovan luokan ihminen kenellä on iso sydän, voimia vaan sinne.
        PS: tuu välillä pois sieltä luukusta 😎

• Anonyymi00094
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Eräs tuntemani on sitkeä, ei hevillä luovuttanut, kaikkensa yritti ja siksi häntä kunnoitan korkealle omassa asteikossa. Ottaisin itsellekin samanlaisen.

Mistä ihmeen luukusta?

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Mistä ihmeen luukusta?

Asunnosta.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Asunnosta.

Mitä se sinua liikuttaa, missä olen tai en ole.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Ottaisit? Eli ei tapahdu mitään yhdessä tulevaisuudessa?

• Anonyymi00082

Jospa se olisi huomenna se hetki, että taas nähtäisiin ja oikein ajan kanssa, niin vaihdettaisiin numeroita sopivassa tilanteessa ja paikassa.
      Vuorovaikutus on tärkeä asia, meillä se ainakin toimii, silloin on vain kivaa olla seurassa ja yhdessä. M-N❤️❤️❤️

• Anonyymi00085

Ilahtunut ja . 🤎 🩵 🖤

• Anonyymi00087

jotain kun noita kolumbian pelejä niin kovia pelaajia että ja mokkekin että..

valvoo ja katsoo jotain...

• Anonyymi00088

Ilahtunut ja onnellinen

• Anonyymi00089

Hämmentyneet. Ihastunut varattuun työkaveriin, joka sattuu vielä olemaan samaa sukupuolta. Josko ne tunteet tästä laantuisi, siihen asti nautin tästä kutkuttavasta tunteesta vatsanpohjassa. 🦋

• Anonyymi00090

Ihan tosi kivan näköinen ja kaunis, sääli vain etten yhtään tiedä mitä päässä liikkuu. Vaikea tuntea mitään kun ei tunne toista.

• Anonyymi00146

Tutustu?

• Anonyymi00097

Kaipaava, odottava, ymmärtävä, rakastava. Sinä teit tietyt asiat velvollisuudesta, tietyissä asioissa annoit miehisyytesi johdatella pois minun luotani, ehkä myös kuuntelin käärmettä, joka sihisi korvaan valheita ja toista joka kiristi sinua teidän lapsella.
      Silti vain sinua kaipaan ja rakastan. Merkkejä sinusta ja minusta, meidän rakkaudestamme, joka oli kielletty ja salainen mutta joka on yhä kauneinta mitä tiedän. Toivon sinun paluuta rakas Pm jokainen hetki elämästäni ❤️.

Rakkaudella Marika

• Anonyymi00118

Tässäpä lukukokemus, gubbe-Marika. Onko tämä nyt sitten se m- kirjain minkä perään mustamaalaavat titityyt on huudelleet? Retorinen kysymys

• Anonyymi00119
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Tässäpä lukukokemus, gubbe-Marika. Onko tämä nyt sitten se m- kirjain minkä perään mustamaalaavat titityyt on huudelleet? Retorinen kysymys

Miehisyys työnsi pois, vaan ei sisään yllätys

• Anonyymi00098

Teeskentelen parhaillaan ettei kokonaisia osia elämästä olisi koskaan tapahtunut. Eihän se mukavalta tunnu.

• Anonyymi00099

Menetin jonkun joka ei välittänyt. Joten olen voiton puolella. Hän menetti enemmän.

• Anonyymi00100

Hävisin Jumalalle!?🤨

• Anonyymi00163

Itseään paremmalle luonnollisesti häviää.

• Anonyymi00101

Erittäin raukea ja rento. 😉

• Anonyymi00102

Romahdus srkosmispiste!

• Anonyymi00103

Pahin on jo ohi, luulen että minuun ei enää kohdistu suuria tunteita. Ne ovat aina liikaa.

• Anonyymi00157

Imartelet itseäsi. 😂

• Anonyymi00104

Varovaisen optimistinen,

https://www.youtube.com/watch?v=CWrp4aO8D5o&list=RDCWrp4aO8D5o&start_radio=1

Mutta ehkä epäilys onkin suoja.Se on sydämen oma luoja.Se kysyy, tutkii ja vaatii aikaa.Ehkä se onkin jotain aitoa taikaa.

• Anonyymi00105

joillain tapaa odottavat? vaikka en edes odota mitään tai ketään!

🍀

• Anonyymi00106

Hyvin sotkuisia tunteita, ihan surusta lähtien. Kevyiden huomautustensa herättämiä. Jokin vaatii tulemaan ymmärretyksi.

• Anonyymi00139

Mitä huomautuksia?

• Anonyymi00107

Meinaa itkettää ku on niiii ikävä 😭 haluaisin niin halata häntä 🫂

• Anonyymi00108

Meitä yhdistävä romahti ja rikkoi minut. En saa kerityksi elämänlankaa. Vaikea nähdä,
      huijasinko itseäni vai oliko hän valehtelija. Hetki, jonka jaoimme, luulin sen riittävän. Tyhjä,sotkuinen olo, kuihtuneen rakkauden takia, josta luulin voivani kerrankin ylpeillä.

• Anonyymi00113

Koskaan et opi. Otat seuraavaksikin rikollisen jännämiehen.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Koskaan et opi. Otat seuraavaksikin rikollisen jännämiehen.

Hienosti jatkettu suttuinen satu elämänkoululaisille omaan kommenttiin vastaten. Oletko purkanut infernaalista vihaasi vastakkaista sukupuolta kohtaan jo vuosikymmeniä mm kirjoittelemalla sentimentaalisia värssyjä joihin vastaat vähän ylipitkään aasinsillan/ aiheenvaihdon kautta? Retorinen kysymys palstaäijä roskasakin kiusaksi. TT

• Anonyymi00109

Niin mutkittelevalta polulta, tuntemattomalta alueelta. Sydämen valtimoiden navigointia. Ja jopa miltä se kuulostaa, varmasti sana rakastuminen pitää sisällään sen mitä pitääkin. Kuin suin päin syöksy eteenpäin ja tuonpuoleiseen asti. Mutta miksipä ei yhtä hyvin vain nousisi arvaamattomaan rakkauteen. Tunne jollaista ei ole toista. Ja ainoa pelättävä asia aika.

• Anonyymi00112

Sekavat, masentuneen surulliset ja väsyneet.
      Rakkautta ei pitäisi joutua kerjäämään.

• Anonyymi00114

Miehet! Laittakaa heti poikki, kun nainen alkaa satuilemaan jotain omasta ajasta. Se tarkoittaa aina toista miestä, ehkä kolmattakin.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Miehet! Laittakaa heti poikki, kun nainen alkaa satuilemaan jotain omasta ajasta. Se tarkoittaa aina toista miestä, ehkä kolmattakin.

Kommentti yllä on naisen.

• Anonyymi00135
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Näin se menee.

Tarvitsen omaa aikaa = etsin uutta tindaamalla

• Anonyymi00156
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Mitä sä oikein höpäjät? Introverttinä naisena tarvitsen omaa aikaa.
        Mut eihän kaikki sitä tajua. Ei ole mitään muita miehiä mun elämässä kuin kihlattuni. En ole ollut koskaan missään Tinderissä.

• Anonyymi00172
        Anonyymi00156 kirjoitti:

Mitä sä oikein höpäjät? Introverttinä naisena tarvitsen omaa aikaa.
        Mut eihän kaikki sitä tajua. Ei ole mitään muita miehiä mun elämässä kuin kihlattuni. En ole ollut koskaan missään Tinderissä.

Kuka täällä oiken vääntää ja miksi?

• Anonyymi00183
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Mustista ilmassa.

• Anonyymi00117

Ikävä, haikeus, toivoisin että saisin tutustua häneen, kipinää oli puolin ja toisin.

Olen päättänyt deadlinen tälle tunteelle, jonka jälkeen en anna mahdollisuutta mihinkään vaikka mitä tulisi. Aikansa kutakin.

• Anonyymi00127

Miksi teet tuollaisia päätöksiä? Eikö tuo ole väkivaltaa omaa sydäntään kohtaan?

• Anonyymi00140
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Miksi teet tuollaisia päätöksiä? Eikö tuo ole väkivaltaa omaa sydäntään kohtaan?

Väkivaltaisempaa on pitää epätoivoa yllä. Vaikeaa se olisi mutta silti.
        Pvmn jälkeen en välitä näenkö hänet vai en tai katsommeko toisiamme.

• Anonyymi00145

Vähän sama tilanne. Vajaa kolme viikkoa seuraavaan näkemiseen ja sen jälkeen ei ole enää paluuta. Onneks siinä välissä ehtii irrottautua lisää. On aika tehdä lopullinen päätös, eikä vaan kiusata itseään.

• Anonyymi00160
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Väkivaltaisempaa on pitää epätoivoa yllä. Vaikeaa se olisi mutta silti.
        Pvmn jälkeen en välitä näenkö hänet vai en tai katsommeko toisiamme.

Mikä se päivä on?

• Anonyymi00161

Aika kovasydämiseltä kuulostaa. Tuosta tietää että et ainakaan rakasta häntä.

• Anonyymi00162
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Toivottavasti se toinen osapuoli tunnistaa sinut, jos on vaikka erehtynyt luulemaan rakkaudeksi. Sitten hänkin voi siirtyä eteenpäin.

• Anonyymi00164
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Rakkautta on valittaa palstalla vuodesta toiseen, kun kaivattu jyystää joka päivä jonkun muun kanssa. Parempi antaa tunteiden kuolla ja unohtaa, kun toinen on tehnyt valintansa.

• Anonyymi00169
        Anonyymi00164 kirjoitti:

Rakkautta on valittaa palstalla vuodesta toiseen, kun kaivattu jyystää joka päivä jonkun muun kanssa. Parempi antaa tunteiden kuolla ja unohtaa, kun toinen on tehnyt valintansa.

No tuossa tapauksessa varmaankin on, jos tiedät hänen jo valinneen toisen.

• Anonyymi00170
        Anonyymi00162 kirjoitti:

Toivottavasti se toinen osapuoli tunnistaa sinut, jos on vaikka erehtynyt luulemaan rakkaudeksi. Sitten hänkin voi siirtyä eteenpäin.

En ole kovasydäminen vaan äärettömän ihastunut häneen. Muuta en avaa tänne.

Toivottavasti on siirtynyt eikä antaisi ymmärtää muuta.

• Anonyymi00179
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Mikä se päivä on?

Heinäkuun aikana jos tapahdu mitään käännän elokuussa uuden lehden.

• Anonyymi00182
        Anonyymi00164 kirjoitti:

Mulla ainakaan ole ketään, jotakin samaa itroventti typpiä kun mullakin on.

• Anonyymi00125

toiveissa että marttiina esko tyyppinen tilanne ehkä kymmenne vuode pääst

• Anonyymi00129

Surulliset, koska ei ole merkkiä hänen kaipauksestaan. En myöskään halua enää katsoa hänen kuvaansa.

• Anonyymi00130

Luuletko yhä etten pärjää ilman sun apuas? Kynnet on vielä syömättä, stana! 💅🏼

• Anonyymi00141

Mietin, kuinka vtun sairas yksilö eräs "nainen" on. En enää säästele yhtään!

• Anonyymi00142

no äijä pääs must eroo ku en tosissaa antanu hänelle mitää

• Anonyymi00143

Välillämme on monilonkeroinen meduusa, joka vie kaiken hapen ja estää tavoittamasta toista. Se ujuttaa lonkeroitaan yhä laajemmalle ja laajemmalle ja tukahduttaa ja estää elämästäni muutkin ihmiskontaktit ja ilonaiheet. Se haluaa tietää meistä "kaiken", vaikka mitään ei välillämme enää ole eikä pääsekään olemaan. Masentaa.
      n>m

• Anonyymi00147

Tunteet miestä kohtaan ovat hiipuneet vuosien jälkeen. Onneksi. Toinen mies on nyt jäänyt mieleeni kummittelemaan, ystävällinen, komea ja lämminhenkinen hänkin. Mutta kolmas mies on se, joka pyysi ulos. Silti mieleni nyt palaa tähän toiseen, johon on vaikeampi törmätä.

• Anonyymi00159

Kaunista 51% ja kipeää 49%

• Anonyymi00180

Mulla 10 % ja 90%.

• Anonyymi00165

Inho, mutta varmistui kuka on monen sairaan pskan takana.

• Anonyymi00166

No kuka?

• Anonyymi00167
        Anonyymi00166 kirjoitti:

No kuka?

Loppuhuipennusta odottaen.....

• Anonyymi00168

Kerrohan?

• Anonyymi00171

Usko pois vaan, että kyllä me vielä törmätään, ei minua voi ainakaa tyrkky -tyypiksi kutsua.

• Anonyymi00173

Missä muruseni on?!!?

• Anonyymi00174

Vapautunut elämän iloinen mieli

• Anonyymi00175

Mistä se johtuu?

• Anonyymi00181

Saatoin nähdä sellaisen.

• Anonyymi00176

Tulevaisuus, mitä se tuo tullessaan, jää nähtäväksi?

• Anonyymi00177

En ole onnellinen ilman häntä. Meidät on tarkoitettu.

• Anonyymi00178

Introvertti ei hevillä luovuta, mutta ei pidä olla väkisin sellaisessa suhtessa.
      Pitää muistaa oma terveys, terveys kaiken edelle. Voimia.

• Anonyymi00184

Sitä on ymmällään vaikka tolkku tuntuu palanneen sillä miten järkeilemällä voi täysin päästä eroon siitä mihin ei järki itseä vienytkään.

• Anonyymi00185

Selityksen makua, tiedän totuuden susta.

• Anonyymi00187

😊❣️

• Anonyymi00186

Ei tähän kai voinut millään tavalla valmistautua vaikka kuinka tiesi mitä on luvassa. Epämiellyttävän totuuden ilmentymisen odotuksen ja sen lopullisen varmistumisen välillä on tuskallinen ero. Sydän on joskus kovin outo peto, eikä logiikka sitä hallitse. Mutta koska ihmiset ovat enemmän kuin tunteita heillä on myös ajatuksia ja syitä tehdä asioita. Etenkin nähdessään miten joku on sydämensä raatelema. Julmaa.

• Anonyymi00188

Iloinen psykopaattinen väsynyt mielenkiintoinen Debatoitava epäoikeudenmukaisuus naurua itkua iloa surua laulua musiikkia auringonkukka Stranger Things MM Kisat Karsinta tai maestaruus vettä leipää heräämistä itkupotkuraivaria anna maitoa pelkoa koirakuume yms

• Anonyymi00189

Väsynyt, raudanpuutteinen.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1038
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      316
      994
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      781
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      762
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      651
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      640
    Aihe