Miten kuvaisit tunteitasi

Anonyymi-ap

tällä hetkellä?

30

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei tupata kun ei tykätä

• Anonyymi00002
      UUSI

🥰❤️

• Anonyymi00003
      UUSI

Epätoivoinen, kun on niin sairas olo. Voimavarat rajalliset.

• Anonyymi00004
        UUSI

Sinä kekkeruusi se jaksat esittää ……..

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sen on aina performoitava naissukupuolta heikkoon happeen, että elämänlaatu paranee ja selvittämättömät asiat äidin kanssa ratkeaa tjn

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinö jaksat taas tykätä omasta kommentistasi. 🧐

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sen on aina performoitava naissukupuolta heikkoon happeen, että elämänlaatu paranee ja selvittämättömät asiat äidin kanssa ratkeaa tjn

Hitto, että täällä on hulluja, kuten sinä. Minäkin olen sairas, mutta en onneksi niin kuin sinä.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sinö jaksat taas tykätä omasta kommentistasi. 🧐

Kyllä minä ainakin tykkäsin ihan ulkopuolelta naista esittävää kekeä ivaavasta kommentista, mikäli tämä otos ”kansan pulssista” kiinnostelee. T naiselta

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei minulla ole mitään tarvetta selvittää asioita häirikön kanssa! Projektin aloittajille se kuuluu, niin lupasitte! Se on täysin varmaa, että juorut lähtee liikkeelle, jos häirikkö vielä kerran lähestyy minua! Teitte kamalan virheen kun aloititte projektin, olen inhonnut sitä sydämeni pohjasta asti sen alusta asti! Mitään yhtä kuvottavaa en ole koskaan aikaisemmin kokenut!

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tykkäsin ihan ulkopuolelta naista esittävää kekeä ivaavasta kommentista, mikäli tämä otos ”kansan pulssista” kiinnostelee. T naiselta

Olen niin väsynyt, että en jaksa pysyä hereillä kuin hetken.

• Anonyymi00005
      UUSI

Ristiriitaiset, koska on ne kynnyskysymykset.

• Anonyymi00009
      UUSI

Hekotus, Hillitän Hekotus?

kun katsoin jalka-Baal, kolumbia vs ghana hiton vaarallinen joukkue on COL.

voi tulla vastaan COL-ARG srgentiinallrkaan ei ole suosikkivastus joku kolumbia.

• Anonyymi00010
      UUSI

Minulla ei ole minkäänlaisia tunteita ketään kohtaan! Härikkö rääkkäsi minua ja minun on todella vaikeaa luottaa keneenkään ja haluan menetetyt palkat ja muut ennen kuin alan voida paremmin!

• Anonyymi00012
      UUSI

Samat kuin ennenkin

• Anonyymi00015
      UUSI

Olen surullinen. Hän pelkää, joten minun on jatkettava matkaa. Hei, hei!

• Anonyymi00017
        UUSI

Kunpa olisit ymmärtänyt sen jo aikaisemmin!

• Anonyymi00016
      UUSI

Olen ollut jo kauan ahdistunut ja stressaantunut häirikön takia! Siksi en ymmärrä sitä, miksi minun pitäisi puhua hänelle, koska ahdistun jo pelkästään siitä, kun näen hänet ohimennen! Sydän hakkaa ja stressitaso nousee, koska häirikön häirikkä on saanut rellestää aivan liian kauan ja se on saanut minut voimaan todella huonosti! Voi teitä, jotka aloititte kärsimysnäytelmän! Miksi ette poistaneet häirikköä jo silloin, kun näitte etten halunnut sanoa hänelle mitään! Olisi ollut välttämätöntä laittaa aikaraja projektille, tuskin kukaan ihminen haluaisi olla stalkkerin kohteena monien vuosien ajan!

• Anonyymi00018
      UUSI

ei ole tosiaan mitään tunteita eksästäni koittanut yli päästä. muut sivulliset sankarit ei kiinnosta vttuakaan.

eräs mies kävi pienesti mielessä mutta hänkin katosi joten eipä kiinnosta enään sekään.

sanon vielä sen verran että kiinnostun aivan jumalattoman harvoin :)

• Anonyymi00019
      UUSI

Odottava...

• Anonyymi00028
        UUSI

Kuin myös täällä...

• Anonyymi00020
      UUSI

"Pour Some Sugar on Me"
      Sillä lailla...
      Miehelle

• Anonyymi00029
        UUSI

Hah 😂 mieheltä

• Anonyymi00021
      UUSI

Levollinen, olen jättänyt taakseni turhan haihattelun ja kaipauskuvilla maalailun. Otin ison askeleen kohti valoa ja tiedän tehneeni oikean ratkaisun enkä kadu hetkeäkään. Ymmärrän realiteetit, eikä maailmani sorru vaikka ilman rakkautta joutuisinkin loppu elämäni viettämään, mutta sydän tahtoisi vielä kokea niitä lämpöisiä tunteita joita hän saa kohdatessa aikaiseksi. En osaa lähestyä enää ihmisiä tutustumis tarkoituksessa, jos siitä puuttuu jo lähtökohtaisesti lämmin tunne ja pieni intohimon pilkahdus, tuntuu se molemmin puoleiselta ajan hukkaamiselta. Rakkaus on mielestäni niin suuri rasti ettei sitä voi kuvitella isommaksi tai upeammaksi kuin se oikeasti on, ja silloin se täytyy kokea välittömästi kiinnostavana ja asiana johon uskaltaa paneutua täysin. Rakkaus on myös ihanien asioiden teko tapa, on kiva jutella hiljaa ja istuskella rakkaansa kanssa vaikka bussipysäkillä, kunhan saa olla kaksin, katsella toista ja nauttia hetken tuomasta yksityisyydestä. Joskus ihmettelen kuinka maailma on muuttunut omituiseksi, ihmiset viihtyvät yksin tai jonkun ei todellisen parissa, he eivät enää tunne toisen ihmisen vartalon lämpöä tai tunnetta joka syntyy rakastuneen suudellessa kohdettaan, joka pienin vartalon liikkein ilmoittaa kuinka kivalta se tuntuu ja kädestä pitäminen kertoo että en halua sinun katoavan.
      https://www.youtube.com/watch?v=tZBcifVJDLs&list=RDtZBcifVJDLs&start_radio=1

• Anonyymi00023
        UUSI

Ja taas 😭

• Anonyymi00022
      UUSI

Samat kuin viimeiset vuodet: 🤍

• Anonyymi00024
      UUSI

Ahdistuneet, väsyneet, itkuiset, kipeät. Tarviin lepoa ja rentoutusta. Aion vaan levätä ja nukkua enkä miettiä mitään.

• Anonyymi00026
      UUSI

Lämpimät, odottavat, ymmärtäväiset.

• Anonyymi00027
      UUSI

Haluaisin näykkäistä sinua kaulasta 😬
      Ei voi enää sanoa purra, kun se tappaisi tunnelman.

• Anonyymi00030
      UUSI

cyclone

• Anonyymi00031
      UUSI

Vähän parempi, mitä vaikka tunti sitten. Itketti ja oli kova ikävä. Niin ne tunteet vaihtelee ja se on raskasta. Jotenkin olen ajatellut, että ikävöin häntä. Mutta ehkä ikävöin sitä nuorempaa itseäni, joka vielä oli elinvoimaisempi ja uskoi elämään ja ihmisiin. Ja sitten ikävöin syliä, joka olisi suuri ja lämmin. Josta ei ajettaisi pois. Tänään annan itseni olla heikko, ehkä huomenna on voimia paremmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      998
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      323
      937
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      812
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      703
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      96
      613
    6. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      25
      602
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      46
      591
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      590
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      564
    10. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      67
      560
    Aihe