Kuvauksissa käytettiin 6500 litraa tekoverta. Vähempikin riittaisi luomaan kauhua. Ehkä paremminkin.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Elokuvan lopussa hissi täytettiin tekoverellä.
- Anonyymi00002
On varmaan aika työlästä, mutta kuulostaa vähän tylsältä lopetukselta leffalle.
- Anonyymi00003
Kauhuelokuvillakin on useita alagenrejä. Melkeinpä tehokkainta jännityksen nostatusta on psykologinen, vihjaileva ja selittämätön kauhu. Ei se mitä näytetään, vaan se mikä jätetään näyttämättä (leffassa tietysti vähän nurinkurista!).
- Anonyymi00004
Hiukan? Mitä pitäisit rajana - 5000 litraa ehkä?
- Anonyymi00005
Oli kuiteskin selkeästi "Evil Dead" leffa ja hyvä sellainen. Toisin kuin tämä uusi Evil Dead burn joka oli lähinnä sikailua ei muuta ja koko Evil Dead tunnelma puuttuu kokonaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441