Ikävä tuollainen kommunistipuolue Kokoomus, missä naisetkin huutavat vain verovarojen jakamista yhdistyksille ja puheenjohtaja lupailee kymmeniä miljoonia kavereilleen.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Tuollaisia sosialistit ovat. Eivät tunnista korruptiota rikollisuudeksi.
- Anonyymi00015
Ovatko kaikki demarit raiskaajia?
Vai miksi he suosivat raiskauskulttuureja?
- Anonyymi00002
Rakkaus voittaa ? https://twitter.com/RadioGenoa/status/2073063855744340327/video/1
- Anonyymi00003
Näinhän siinä käy kun selkärangattomat pääsee päättäjiksi.
- Anonyymi00005
Lieroja, moraalittomia olentoja ovat. Hyvä veli-järjestelmä on edelleen voimissaan Suomessa.
- Anonyymi00018
Suomessa ei ole oikeistolaisia. Oikeistolaiset ovat rehellisiä, eikä lusmuilevia varkaita.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Suomessa ei ole oikeistolaisia. Oikeistolaiset ovat rehellisiä, eikä lusmuilevia varkaita.
Oikeistolaiset ovat saastuttavia, kusettavia, kapitalistisia veronkiertäjiä ja israelin saappaannuolijoita
- Anonyymi00006
Onneksi seuraava pääministeri on Rydman tai Purra. Tulee veronmaksajien etua puolustajat ja suomalaisten asioita hoitavat henkilöt ohjaamaan suunnan.
- Anonyymi00007
Rydman on kyvykkäimpien ministeriemme joukossa kautta aikojen, siis valtiomiesainesta.
Willen kohdalla ei tarvitse miettiä onko päätösten takana oma etu tai halu nuoleskella joitakin, jotta saisi ääniä.
Kokoomuslaiset juoksevat kieli ulkona etsien kenen persvakoa voisi nuolla, jotta saisi ääniä.- Anonyymi00008
eiköhän se EK-tyyppien persvako ole aina mielessä Kokoomuksen ministereillä!
- Anonyymi00009
Antifa nousee Suomessakin
- Anonyymi00019
Antifa on pedofiilien narkkauskerho.
- Anonyymi00010
Marx oli oikeassa.
- Anonyymi00011
Siksi Sdp.
- Anonyymi00020
Vahvaa kokoomuslaista arvopohjaa.
- Anonyymi00023
Juuri näin. Kavereille ensin ja tunnin juna raiteille vaikka mummojen hoito kaaoksessa. Vieläkö Turussa kukaan ilkeää äänestää näitä Kokoomuksen suhmuroijia ensi vaaleissa. Hävettää,että on uskottu näiden puheita.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470