En osallistunut tuohon yksittäisiä ihmisiä koskevaan ketjuun, mutta pikaiseen lukaisin. En tunne, enkä kuulu juttuun millään tapaa. Mutta sanonpa vaan sen, että just tuollainen p*askan puhuminen tarkoilla tuntomerkeillä kuvaa tätä pieksämäen henkistä tasoa oikealla tavalla. Keskittykää omaan elämään. Mut kun täällä jengi voi niin pahoin niin sitä puretaan toisiin.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Juuri näin. Uhrin tai tekijän suku tai mikään omainen ei liity mihinkään mitenkään. Heidät pitää jättää rauhaan. Vain tekijä on se iso syyllinen ja kuollut uhri ei enää ole kertomassa mistään mitään. Minä en ole onneksi kummankaan sukua. Tiedän vain vuosien takaa henkilöt,kun olen paljasjalkainen pieksämäkeläinen. Minulla on normaali elämä ollut aina. Kiitollinen siitä,että vuosikymmeniä vakituinen työ Pieksämäellä. Tuntuu kauhistuttavalta lukea näitä.
- Anonyymi00010
Tekijän Suku ja omaiset ei syyllinen? Hmm... Ehkä olisivat voineet jollain tavalla huomata, ettei kaikki ole hyvin. Ehdottaa tekijälle, että hakee apua. Oli miten oli. Toivottavasti muut perheet, jossa oma nuori voi huonosti ottaa kopin nuoresta. Ennenkuin nuori tekee virheen, joka tuhoaa monen elämän. Yhteiskunta saa syyttää myös itseään, ettei puuttunut tekijän käytökseen. Tästä pitää yhteiskunnan ottaa oppia ja ennalta ehkäisemään tälläiset tilanteet.
- Anonyymi00002
Minä aloitin ketjun. Toki tiedän paikkakuntalaisena minäkin henkilöt.
Vois jokainen miettiä jos ittestä tänne kirjoitetaan tunnistettavasti.
Hävetkää. - Anonyymi00003
Aloittaja oikeassa. Toisten irvailu ei poista ihmisen pahaa oloa eikä se siirry niihin muihin. Ne muut elää ihan hyvin, huolimatta että yritetään haukkua.
- Anonyymi00004
Hyvä että ootte mun kans samaa mieltä
- Anonyymi00005
Kyllä viranomaiset selvittää. Ole huoleti,jos et ole kirjoittannut,ei sinun IP tule selville.
- Anonyymi00006
Mistä te tiedätte kenenkin asioita?
- Anonyymi00007
No en varmasti ole. Käyn harvoin täällä ja olen surullinen ihmisten pahuudesta.
- Anonyymi00012
Et tekijän? Jännää
- Anonyymi00008
Olen erittäin tyytyväinen,että elämäntilanne muuttui parempaan.
- Anonyymi00013
Hyvä
- Anonyymi00011
Pitäkää huoli omista nuorista ja omista lapsista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581626Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 133924
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13752Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45529
- 45498
- 45462