Kokoomus varmaan haluaa myös samanlaista huonoutta
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Vihervasemmiston ja ennekaikkea demareiden mielestä huonoin, kun nostaa esiin turhia rahankynijä järjestöjä, demareita pelottaa julkisten rahahanojen ja tukien lakkaaminen.
Se on sitä sosiaalidemokratiaa.
Säälittäviä vinkujia.- Anonyymi00005
Ei se edes ole sosiaalidemokratiaa.
Se ei ole sosiaalista vaan pienen ryhmän etujen ajamista eikä se missään nimessä ole demokratiaa. Mikään demokraattinen organisaatio ei pyri yksipuoluejärjestelmään eikä yksityisomistuksen kieltämiseen.
Sosiaalidemokraattisen puolueen tavoitteet ovat samat kuin Italian Fasisteilla: vahva valtio, joka ohjaa yrityksiä valtion edun mukaan.
Pitää muistaa, että fasismi korostaa korporatismia eikä siihen kuulu esimerkiksi rasismi tai minkään uskonnon sortaminen.
- Anonyymi00002
Toisaalta siinä on että pohjoismaihin on tämmöinen sosialidemokratia pesiytynyt. Saattaa olla niinkin, että pikkuisen kattovat suurpääoman perään. Jopa ministereillä saattaa olla velanhoitoja ja luottoja pankkien kanssa. Onhan se tärkeää, että jos kerätään veroja palkoista ja sun muista, ja sen päälle täydennetään sosiaali- ja terveydenhoitoa ulkomaisten sijoittajien pörssiyhtiöillä, että olisi edes joku julkisvaroihin pohjautuva järjestö"rälssi", joka älähtää menosta. Muutenhan porukkaa viedään kun lammasta teuraalle.
- Anonyymi00003
Yrityksen kotimaalla ei ole merkitystä koska verot Suomessa tehdystä työstä ja voitoista maksetaan Suomeen.
Meillä ei olisi ikinä varaa luoda nykyisiä työpaikkoja ja yrityksia ilman ulkomaisia sijoituksia. Ihan vastaavasti suomalaiset yritykset, kuten Kone tai UPM tai moni muu, eivät olisi kasvaneet niin merkittäviksi pelkästään kotimaassa.
Suomen tulot tulevat viennistä ja ulkomaankaupasta. Meille mahdollisiman vapaa kauppa on hyvä asia.
- Anonyymi00004
Tyhmiin uppoaa Wille populismi ja hölmöt päätökset.
- Anonyymi00007
Ja kokoomuslaiset ja persut sinkoilevat sinne tänne hädissään, kun eivät voi nojata edes toisiinsa. Heidän on ihan turha syytellä meitä demareita ja vihervasemmistolaisia puolueina, koska kansa kannattaa enempi tietenkin heitä, jotka eivät ole kansantalouden ja kansan itsensä nujertajia, eivätkä vihaisi pahantahtoisuudessaan, kuten persut ja kokkareet. Itse huonoine johtajineen KOK ja PS ovat saaneet tilanteensa aikaan. Mutta älkööt huoliko, kyllä se perskokkareiden pohjasakka teitä vielä äänestää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560