Julkinen terveydenhoito ajaa sinut konkurssiin, terveyden ja toimintakyvyn katoamiseen. Jos välität itsestäsi, niin hakeudu yksityiselle lääkärille.
Vastaukset 12
- Anonyymi00002
Mikkelissä on kaikki tarvittavat palvelut : pari halpiskauppaa, vankila, Alko , Kela ja sossu. Miksi valitatte aina ?
- Anonyymi00004
Jos sinulta viedään terveys tarkoituksella sen jalkeen kaikki sosiaalinen elämä perhe siis kaikki suoltaa jotain sontaa kymmeniä vuosia ni kyllä alkaisit itekki pitää meteliä jumalauta
- Anonyymi00003
Näin se on 25 vuotta pelkkää ankeutus paskaa jos jotain pystyt tekemään ni työsuojelu pitää huolen ettet pysty kauan. Nyt kaupassa käyntikin kipulääkkeiden avulla kysympähän vaan että mikä järki, miksi Tälläinen kidutus sallitaan
- Anonyymi00005
elämme kovia aikoja ystävä hyvä
- Anonyymi00006
Voisi veikata poliittisen strategian syyksi mikä on elinvoimaisuus. Näitä saatanan vihervasemmiston kusisia kieroiluja!!!
- Anonyymi00007
Peitsarissa voisi sairastua
- Anonyymi00008
Kaiken huipuksi tulee joku ukkeli pummaamaan ties mitä. Lääkkeitä, tupakkaa, rahaa tai sitten vonkaa p*llua. Hyi olkoon tommoset kerjäläiset !
- Anonyymi00009
Mun äiti joskus sanoi rahapummeille, että ' anna mulle ekana tonni, sit voin antaa sulle pari euroo ' .
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mun äiti joskus sanoi rahapummeille, että ' anna mulle ekana tonni, sit voin antaa sulle pari euroo ' .
Anna niille pummareille mitä ne haluu, niin kohta on ovesi takana kaikki kylän avuttomat, rahattomat ja hampaattomat äijät.
- Anonyymi00011
sitten köyhät vielä vammauttavat ihan itse itseään syömällä valtavan ylipainon kroppaan. no vakava mielen sairaushan ylipaino on, että siinä mielessä vähän säälittääkin. :(
- Anonyymi00013
Mene Ekomaalle kuntoutettavaksi pihamieheksi?
- Anonyymi00014
Älä ala maalittamaan kyrpä, hyvä jos jotain saa tehdä jouten olo on pahin rangaistus minkä lääkäri langettaa, sen päälle vielä kusiset vittuilut ni avot ni kyllä on kiitollisuus huipussaan suomea kohtaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581