Ottakaa yhteyttä kaivattuunne,älkääkä täällä jumittako!
Hyvät ihmiset!
9
111
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä sinä täällä teet?
- Anonyymi00002UUSI
Kirjoitan toisten asioita
S
- Anonyymi00003UUSI
Olen ottanut jo ja kuten arvata saattaa hän ei ollut samaa mieltä. Olen täällä kunnes löydän hyvän ja sopivan miehen jonka kanssa jakaa tunteet. Toivon.
- Anonyymi00004UUSI
Hänellä ei ole omaa kännykkää.
- Anonyymi00005UUSI
Olen samaa mieltä! Otin yhteyttä enkä tänne enää kirjoittele paitsi tähän viestiin. Meinasin kirjoittaa viestin, että ottakaa kaivattuihin yhteyttä älkääkä jumittako täällä.
- Anonyymi00006UUSI
Pukeudu samoin. Ole minulle oma Johanna Tukiainen! Joten en voi soittaa. KUKAAN EI SUOSTU PUKEUTUMAAN kuin Johanna Tukiainen.
- Anonyymi00007UUSI
Kun ei ole kaivattua hän on ihan sama mulle en ole ollut kuin pelle nappula niinkuin muutkin miehet ei hän osaa arvostaa
- Anonyymi00008UUSI
Ei minulla ole kaivattua! Kunhan korvaukset alan etsiä' 70 v ystävää ja korvat alkavat taas kuulla ulkona liikkuessani!
- Anonyymi00009UUSI
Olen koko projektin ajan ihmetellyt miksi projektin aloittaja luulivat minun haluavan olla ystävä oman lapseni ikäisen kanssa. Lasteni isä oli minua muutaman vuoden vanhempi, samoin kuin isäni oli äitiäni muutaman vuoden vanhempi ja samoin siskoni mies¨oli häntä muutaman vuoden vanhempi! Miksi olisin halunnut yhden lapsen lisää, kun minulla on jo monta lasta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5191598- 641176
- 61872
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691