Yhdessä? En vaan ymmärrä. Ihan erilainen.
Mitä näet siinä
23
227
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Tyyliltään ehkä, muttei sisimmältään. Sitä paitsi itselläni on vähän sekalainen tyyli. Välillä itsekin tykkään pukeutua vähän rokahtavammin, riippuu tilaisuudesta. 😁 Mutten kummiskaan matki ketään, oma tyyli on
- Anonyymi00003UUSI
Mitä se sua liikuttaa, mistä kukakin tykkää?
- Anonyymi00006UUSI
Ei se sovi sulle
- Anonyymi00004UUSI
Sinäkö olet sitten se oikeanlainen?
- Anonyymi00005UUSI
Olen fiksumpi
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olen fiksumpi
Siksikö pidät itseäsi fiksumpana kun osaat lahjakkaasti hyväksikäyttää muita ihmisiä. Jotkut voisivat tulkita myös siten, että toisten ihmisten huijaaminen on vähemmän fiksumpaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siksikö pidät itseäsi fiksumpana kun osaat lahjakkaasti hyväksikäyttää muita ihmisiä. Jotkut voisivat tulkita myös siten, että toisten ihmisten huijaaminen on vähemmän fiksumpaa.
Höpöhöpö. Hän ei ole fiksu
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Höpöhöpö. Hän ei ole fiksu
Usein itseään fiksuksi mainostavat ovat ”alta riman” fiksuja.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen aina arvellut että nuorempi henkilö pitää itseään fiksumpana, mutte todellisuus on aivan toinen! Fiksu ihiminen ei stalkkaa ketään vaan kysyy suoraan jos hänellä on jotain kysyttävää! Enää en halua stalkkerin kysyvän minulta mitään koskaan!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Usein itseään fiksuksi mainostavat ovat ”alta riman” fiksuja.
Noin olen sen ajatellut jo kauan olevan! Fiksu ihminen toimii eikä pelleile!
- Anonyymi00007UUSI
En mitään
- Anonyymi00008UUSI
Minä en näe kenessäkään muussa mitään hyvää, kuin vain lyhyessä 70v miehessä!
- Anonyymi00010UUSI
Ihanat isot rinnat ja sisältä täyttä kultaa.
- Anonyymi00012UUSI
Sopii moneen
- Anonyymi00014UUSI
Kummalla isommat
- Anonyymi00022UUSI
Kiitos rakas ❤️🌞
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kummalla isommat
Molemmilla ihanat luomut tykkään.
- Anonyymi00025UUSI
Minun tissejä ei enää yksikään mies saa koskea, koska olen lopettanut seksin harrastuksen jo yli kymmenen vuotta sitten!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minun tissejä ei enää yksikään mies saa koskea, koska olen lopettanut seksin harrastuksen jo yli kymmenen vuotta sitten!
Kiitos tiedosta!
- Anonyymi00016UUSI
Naiseni olen valinnut joka on osa minua. En kuuntele sivuhuutoja enkä parisuhde ohjausta. Itse hänet olen valinnut ja hän on juuri oikea Nainen minulle... My woman, for whom I want my future and shared good for us. She is a dream, my woman, on many different levels. I love her above all. Our shared future is in our hands... Rakkaani ole Sinun ❤️
- Anonyymi00018UUSI
Juuri siksi en ole koskaan pystynyt olemaan missään tekemissä hänen kanssaan, koska olen aina kokenut minun ja paljon nuoremman olevan täysin erilaisia ihmisinä jo iänkin puolesta! Siksi olin kauhuissani todella monen vuoden ajan!
- Anonyymi00019UUSI
Ole jo hiljaa :D
- Anonyymi00020UUSI
On se paljon fiksumåi sä ja tosi vähän musta sukkainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5131542- 641166
- 61862
- 61845
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18827Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101756- 76741
- 30697
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691