tai että olisin jotenkin ihastunut sinuun saatika ikävöisin? Sinä nainen pilkkasit minua muiden kanssa selkäni takana.
Mielenkiinnosta kysyn, että miksi luulet minun pitävän sinusta
13
252
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinua vai tekojasi? Sillä on ero
- Anonyymi00002
Minua, ihmisenä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minua, ihmisenä.
Tekojasi pääosin mutta sinähän ne teit
- Anonyymi00005
Entäs omat touhusi?
- Anonyymi00006
Sähän petät ja valehtelet ja olet henkisesti väkivaltainen.
- Anonyymi00007
Ehkä käyttäydyt parisuhteessa huonosti?
- Anonyymi00008
Petän
- Anonyymi00009
Olet sanonut ja näyttänyt pitäväsi minusta
- Anonyymi00010
No en ole kyllä luullut, että olisit ihastunut minuun tai ikävöisit minua.
Ja en ole pilkannut sinua koskaan. Jos joku muu on puhunut sinusta negatiivista, enkä ole korjannut asiaa tai käskenyt puhujan huolehtia omista virheistään, kuten yleensä / usein juoruilijoille sanon, johtuu siitä, että en halua aiheuttaa sinulle harmia, että joku luulisi tai tietäisi lämpimistä tunteista sinua kohtaan. On sydäntä särkevä jos ei voi puolustaa ihanaa ihmistä.
Kuin hänelle - Anonyymi00011
En ole pilkannut, kenties joku vain väitti niin? Että saisi kaiken huomiosi. Ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee.
- Anonyymi00012
Oot niin tekopyhä.Sinä pilkkasit minua ihan päin naamaa kavereittesi kanssa. Miksi luulet että sinua ikävöin.
- Anonyymi00013
Ajattelin että pidät itsestäsi ,mehän ollaan kuin kaksoset.Jing ja Jang
Sinä omit itsellesi täten miten tein itsestäni huumoria Jing(minä) pitää sitä huumorina, Jang pilkkana.Tajusin sen vasta myöhemmin olevan näin. - Anonyymi00014
En kuvittele sellaista.
Mistä ite kuvittelit jotain tollasta?
Aika julmaa syyttää muuten tollasesta mua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942503Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422284Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132088- 1711570
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 183878
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703