Ihan mukava juttu

Anonyymi-ap

Kannustan ja kerron, että ihan oikeasti aika auttaa tunteissa ja huomaa paljon enemmän asioita mitä ei ole huomannut, arvostus kasvaa myös tiettyjä asioita kohtaan. Kahden ihmisen tunteet jotka kohtaavat ovat ihana asia, se antaa, se kasvattaa ja kaikkea muutakin. En tarkoita tietenkään palsta tunteilua, vaan ihan oikeaa kommunikaatioita ja kasvotusten koettua tunnetta.
Mukavaa viikkoa ja ei koskaan tiedä mitä tulevat päivät tuovat tullessaan!

8

119

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oletko ihmeissäsi mies miksi ikinä tiemme kohtasi. joko sinulle on selvinnyt?

• Anonyymi00004

En ole mies vaan nainen, jotkut ihmiset eivät vain kuulu yhteen vaikka ovatkin joskus kohdanneet ohimennen, näin ainakin minulla. Mutta kyllä mä koen et olen kasvanut ja tiedän varoa tiettyjä asioita.
        Aloittaja

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En ole mies vaan nainen, jotkut ihmiset eivät vain kuulu yhteen vaikka ovatkin joskus kohdanneet ohimennen, näin ainakin minulla. Mutta kyllä mä koen et olen kasvanut ja tiedän varoa tiettyjä asioita.
        Aloittaja

Mitä asioita olet oppinut varomaan?

• Anonyymi00008

No kyllä olen yrittänyt ratkaista arvoituksen tuloksetta
        Sivusta

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Aloittaja

Niinpä on aika vähän sellaisia ihmisiä joihin haluaisin todella tutustua! Ja samanikäisyys on ehdoton asia minulle!

• Anonyymi00003

Viikosta tulee minulle mukava vasta sitten, kun olen löytänyt 70 v miehen ystäväkseni! Ihan turha enää kenenkään muun ikäisen yrittää saada minua ystäväkseen!

• Anonyymi00005

Inho stalkkeria kohtaan on todella syvä ja olen voinut kauan huonosti hänen ahdistavien lähsetymisien vuoksi! Tarvitsen eläämääni ikäiseni miehen joka tykkää halata aina vain vaatteet päällä ollesssa. Ja olisi mukavaa jos vanhempi mies olisi enemmän puheliasta kuin hiljaista sorttia!

• Anonyymi00006

Painu helevettiin. Puuttumasta muitten. Asioihin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      93
      658
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      506
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63