Oletko koskaan haaveillut yhden illan jutusta

Anonyymi-ap

Kaivattusi kanssa? Voisiko se olla mahdollista? Olisiko siinä jotain positiivista? Vai tuhoaisiko se kaiken?

64

464

Vastaukset 64

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole. Ei tule kuulonkaan tämmösillä tunteilla.

• Anonyymi00002

Voisi tuhota hänen parisuhteensa.

• Anonyymi00012

Eihän yhden illan jutusta tarvitse kertoa. Pitkissä suhteissa usein tämä sääntö.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Eihän yhden illan jutusta tarvitse kertoa. Pitkissä suhteissa usein tämä sääntö.

No ompas teillä säännöt.
        Mulla on pitkä suhde ja kyllä se napsahtais poikki jos jompi kumpi vaan pettäisi.
        Ei vaan tule onnistumaan vaikka miten päin yritätte selittää asiat.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No ompas teillä säännöt.
        Mulla on pitkä suhde ja kyllä se napsahtais poikki jos jompi kumpi vaan pettäisi.
        Ei vaan tule onnistumaan vaikka miten päin yritätte selittää asiat.

Niin, mutta jos ei kerro pettämisestä. Silloin ei napsahda.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ai silleikin voi tehdä?
        Eipä tullut mieleen tämä vaihtoehto.
        Voi morjens.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ihmiset kuvittelevat että rehellisyys on jokin itseisarvo. Ei se ole, etenkään jos on rehellinen vain siinä kohtaa kun yrittää helpottaa omaa syyllisyydentuntoaa.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ihmiset kuvittelevat että rehellisyys on jokin itseisarvo. Ei se ole, etenkään jos on rehellinen vain siinä kohtaa kun yrittää helpottaa omaa syyllisyydentuntoaa.

Juuri näin. Turha kaataa omaa tunnelikasankoa toisen päälle, että oma olo helpottaisi. Aikuinen ihminen osaa käsitellä itsenäisesti omat vaikeat, kauniit ja monimutkaiset tunteensa.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Toivottavasti kumppanisi pettää sinua aina kun hänellä on mahdollisuus. Miten joku voi olla noin mulkku..

• Anonyymi00003

Olen haaveillut, koska tiedän hänen tilanteensa. Haluaisin nimittäin tässä elämässä olla hänen kanssaan edes hetken.

• Anonyymi00006

Mikä hänen tilanteensa on?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mikä hänen tilanteensa on?

Perhe…

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Perhe…

Siksihän yhden illan jutut on keksitty. Perheellisille vaivattomin. Paras tilanne, jos toinenkin varattu.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Siksihän yhden illan jutut on keksitty. Perheellisille vaivattomin. Paras tilanne, jos toinenkin varattu.

En valitettavasti ole varattu enää…

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eli haikailet exääsi? Ja yrität samalla jotain muuta?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Eli haikailet exääsi? Ja yrität samalla jotain muuta?

En haikaile exää!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olen pahoillani, kuulostaa surulliselta.
        Ymmärrän että haluat keskittyä ensin toipumaan ja sitten ehkä etsimään sopivaa, vapaata seuralaista.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En haikaile exää!

Miksi sitten "valitettavasti "?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Miksi sitten "valitettavasti "?

Olisi kiva, kun olisi kumppani

• Anonyymi00040
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Olisi kiva, kun olisi kumppani

Tietysti, ymmärrettävää.

• Anonyymi00005

Jos olisin terveempi, niin haaveilisin siitä.

• Anonyymi00013

Et kykene enää seksiin?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Et kykene enää seksiin?

Voisin maata lahnana jos pysyisin hereillä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Voisin maata lahnana jos pysyisin hereillä.

Tietääkö nainen tilanteestasi?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Olen kylläkin itse nainen. Ei olla miehen kanssa tekemisissä, eipä tästä moni tiedä IRL.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei sillä olemitään merkitystä minulle, koska en halua koskaan olla missään teksmissä minua paljon nuoremman henkilön kanssa! Enkä halua enää koskaan asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa!

• Anonyymi00009

En ole koskaan haaveillut yhden illan jutusta kenenkään kanssa! Seksihalut loppuneet jo yli kymmenen vuotta sitten, ei tarvitse edes omaa kättä käyttää enää koskaan!

• Anonyymi00010

Kokeilin eroni jälkeen yhden illan juttua, mutta en saanut siitä mitään muuta kuin pahan olon ja se siitä sitten päätin jo silloin!

• Anonyymi00011

Se ei todellakaan voisi olla enää mahdollista kenenkään kanssa!

• Anonyymi00016

No ehkä haaveillut olen, mutta en sitä oikeasti voisi toteuttaa. Liian paha morkkis tulisi ja se kyllä tuhoaisi kaiken 🥺💔

Toisin sanoen liian paljon on pelissä ja tiedän että menettäisin sen kaiken jos sinun kanssa liikaa alkaisin sählätä.

Silti ikävöin sitä jotain mitä sinulla ja minulla oli..

• Anonyymi00020

Minulla ei ole ollut ketään mielessä, mutta toivon löytäväni mukavan 70v miehen ystäväkseni! Se on ollut suurin haaveeni jo kauan!

• Anonyymi00053

Eli en merkitse mitään.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Eli en merkitse mitään.

Eihän se sitä tarkoita, vaikka en sun kanssa kuksimaan olekaan lähdössä!

• Anonyymi00021

Eiköhän mun haaveilut ole häneen liittyen ohitse, ollut jo aikansa.

• Anonyymi00023

Yhden illan jutusta tulisi hänelle (miehelle) ehkä liikaa paineita. Itsellekin varmaan. Ehkä paras olisi parin kolmen illan "juttu" ja sitten etäisyyttä. Tämä siksi, koska suhde meidän välillä on tällä hetkellä ( kenties aina) mahdoton. Noissa muutamassa kerrassa pystyisimme varmasti molemmat osoittamaan ja kertomaan tunteemme. Se helpottaisi molempien päänsisäistä myrskyä. Vuosien paine purkautuisi. Voisi jatkaa eteenpäin sikäli onnellisena, että rakkaus sai edes kerran täyttymyksensä. Välttyisi myös arjen ongelmista ja kaikesta hässäkässä ja ihmisten mielien pahoittamiselta. Kunhan hänellekin sopisi, että asiasta ei puhuttaisi muille.

• Anonyymi00025

olette kavereita?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00025 kirjoitti:

olette kavereita?

Jotain sellaista. Mitä nyt tällä hetkellä kyetään olemaan.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00025 kirjoitti:

olette kavereita?

en ole kaveri vielä kenenkään kanssa, enkä halua kaveriksi yhtäkään oman lapseni ikäistä henkilöä koskaan

• Anonyymi00041

Haluaisin tätä ja olisi 100% luottamus. Pystyn ylipäätänsä puhumaan tosi harvoille asioistani, että senkään puolesta ei tarvitse pelätä senkään vertaa, että puhuisin mitään kellekään.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Haluaisin tätä ja olisi 100% luottamus. Pystyn ylipäätänsä puhumaan tosi harvoille asioistani, että senkään puolesta ei tarvitse pelätä senkään vertaa, että puhuisin mitään kellekään.

Sitä en voi koskaan stalkkerille koskaan taata, koska en pidä hänestä! Ja minun on täysin mahdotonta pystyä koskaan olemaan samassa tilassa hänen kanssaan! Itse hän pilasi mahdollisuutensa täysin yli kymmenen vuotta jatkuneella puhumattomuudella ja toinen asia mikä vaikutti oli se, että meillä on aivan liian suuri ikäero! Ja noista syistä johtuen en koskaan voisi edes halata häntä ja halaaminen on minulle ollut kauan sellaisena haaveena, joka auttaisi minua paljon, koska lasteni isä ei koskaan halannut minua, vaan se olin minä joka aina halasin häntä. Hän on tietyllä tavalla erityispiirteinen! Koen että nyt tärkein asia minulle on löytää mukava 70 v mies, jonka kanssa saisin halata usein! Ja tietysti se raha-asia!

• Anonyymi00028

Juu, unissani vain. Ei tuhoa mitään, parasta niin.

• Anonyymi00033

Tietysti. Mutta koska en tunne häntä juurikaan, siinä on ehkä liikaa riskejä. (Ja jos tuntisin, silloin tietysti riskejä saattaisi olla vieläkin enemmän.)

• Anonyymi00037

Onko rakastelusta haaveilu sama asia?

• Anonyymi00045

En ole haaveillut rakastelusta koskaan sen jälkeen kun noin 20 vuotta sitten halusin erota huonosta parisuhteestani! Tilanne on muuttunut myös sairauteni takia, joka hyvin todennäköisesti puhkesi sen takia, koska menetin itselleni kauan haaveilemani vakituisen työpaikan, joka oli suuri unelma minulle! Nyt minun ei ole enää mahdollista harrastaa enää koskaan seksiä kenenkään kanssa,koska sairauteni aiheuttaa kipua alapäässä jo´muutaman minuutin koskemisen jälkeen ja siksi en edes itse kosketa enää itseäni juuri tuon syyn takia! Ja tietysti myös ikä on tehnyt tehtävänsä! Niin monet asiat vaikuttavat kaikkeen ja jos mietin sitä kuinka ahdistunut ja huonosti voiva olen ollut todella kauan, on ihme että olen edes elossa!

• Anonyymi00043

Kahden illan jutuista?

• Anonyymi00044

Ainahan sitä haaveilla saa.

• Anonyymi00046

Ensin haaveilin kesysti, en edes yhden illan jutusta vaan yhdestä suudelmasta. Sitten uskalsin haaveilla enemmän. Ajattelin, että tulee mitä tulee. Tuntui, että niillä tunteilla kaikki oli oikein. Mitään ei tullut.

• Anonyymi00047

Mieheni kyllä on, mutta minä en koska minä aloin KILTIKSI syksyllä 2017, kun palasin REISSUSTA kotia.

Aluksi ahdisti, mutta ahdisti aluksi myös sekin, kun erosin ja tapasin jonkun miehen ja koin, että en minä nyt kyllä oikeestaan halua suhdetta.

Olen 16vuotta ollut jo ilman uutta suhdetta.
      Mieheni kanssa ollaan oltu, mutta hän on henkinen IILI-MATO mieheni.
      Ollaan vasta reilu 3 vuotta oltu suhteessa ja siitä reilu vuosi henkisessä IILI-MATO suhteessa.

Minun pitää varmaan jo alkaa ajattelemaan ensin, että ei tämä henkinen IILI-MATO suhde varmaan toimi lopun ikää vaikka minusta kyllä vois toimia.
      Varsinkin jos saan rahaa niin voin sanoa miehelleni, että : Kuule silloin, kun on rahaa niin pitää mennä!
      Tuo on varmaan se kerta, kun hän sanoo minulle, että: Nyt saat mennä autoon ja mennään yhdessä, koska sinulta lähti just ajokortti ja ET SAA IKINÄ TAKASIN!

Minulla oli kerran kortti hyllyllä niin mieheni oli käynyt pistämässä TUHOTTAVIEN ASIAKIRJOJEN PINOON SEN.
      En minä sitä silloin osannut häneen yhdistää, mutta nyt osaan jo.

• Anonyymi00048

En ja sen olen hänelle sanonutkin. Yhteytemme on liian pyhä sellaiseen. Joko tai ei.

• Anonyymi00049

Miten yhteys voi olla pyhä, jos toinen ei ole kiinnostunut sinusta millään tavalla! Ei edes ystävänä!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Miten yhteys voi olla pyhä, jos toinen ei ole kiinnostunut sinusta millään tavalla! Ei edes ystävänä!

Tiedän itse asian laidan niin en tarvitse mitään passiivisaggressiivisia ja gubbemaisia argumenttejasi.

• Anonyymi00051

En ole haaveillut, koska seksillä ei ole minulle enää mitään merkitystä!

• Anonyymi00052

Ei tunne mitään. Menetin itseni nyt on jälkeläisteni vuoro elää.

• Anonyymi00055

Olisihan se kiva kokea. Siitä voisi jäädä myös jotain konkreettista käteen, tai syliin. Ei ollenkaan huono.

• Anonyymi00056

En,omaksi haluaisin.

• Anonyymi00057

En missään nimessä. En harrasta yhden yön juttuja.

• Anonyymi00060

Olisihan se parempi kuin ei mitään. sivusta

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Olisihan se parempi kuin ei mitään. sivusta

Mitä hyvää sellaisessa olisi, jos on isot tunteet kysymyksessä? Ei niin mitään. sivus

• Anonyymi00067
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Mitä hyvää sellaisessa olisi, jos on isot tunteet kysymyksessä? Ei niin mitään. sivus

Samaa mieltä. Ei todellakaan olisi parempi kuin ei mitään. Satuttaisi vain enemmän.

13:40:53

• Anonyymi00059

Minä ainakin menisin ihan rikki, jos olisin hänelle pelkästään yhden illan juttu.
      Sitä minä pelkään ehkä eniten.

• Anonyymi00061

Olen. Se voisi olla mahdollisuuksien rajoissa. Muuhun en hänelle kelpaisi, jos siihenkään. Alkoholilla saisi olla osuutta asiaan.

Olisihan se unelmien täyttymys, siltä osin. Millaista unelmien täyttymys olisi, onkin sitten ihan eri juttu.

Yksi ilta. Saisinpa hänen kanssaan edes yhden illan. Saisin olla lähellä. Saisin koskettaa. Saisin kuunnella ääntään. Saisin katsella. Saisin suudella.

Aika pirun hyvä juttu olisi.

• Anonyymi00063

En kannata ollenkaan, enkä näe siinä positiivisia asioita, Näen kuitenkin hänen kasvonsa edessäni ja niiden ilmeen kun tekisin lähtöäni. Hän on söpö nainen ja sieluni menisi rikki poistuessani välinpitämättömänä, ja puoli kiireisenä hänen luotaan. Sanoisimmeko mitään toisillemme? Vilkaisisimmeko häpeissämme, epätietoisina toisiamme ja tuntisimmeko olevamme vieraita toisille? Ei koskaan, tahtoisin aikailla hänen ovellaan, nauttia hänen hymystään ja vongata pientä suudelmaa ikävän karkoittamiseksi, halata pitkään ja toivottaa hyvää yötä. Miettiä aamulla onko hän jo herännyt ja voinko soittaa tai onko meillä sovittuna jo jokin kiva tekeminen. Rakastaa ja kokea tulevansa rakastetuksi, sitä ihminen kaipaa.
      https://www.youtube.com/watch?v=8lkZl7wBukM&list=RD8lkZl7wBukM&start_radio=1

• Anonyymi00064

Entä jos nainen olisi kadonnut yhden illan jutun jälkeen? Sillä aikaa kun käyt vessassa tms .?

• Anonyymi00065

Hänen (mielen)terveytensä ei ehkä kestäisi sitä. Hän on hyvin hauras. Parempi olla vain ystäviä.
      Naiselta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1324
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1051
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      827
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      29
      759
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      669
    10. 44
      612
    Aihe