Jos en ole tarpeeksi hyvä tuntemattomille. En ole tarpeeksi hyvä sinulle.
Ymmärän kyllä syyn
14
71
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pakene vuorille.
- Anonyymi00002UUSI
En. Pakko vaan olla parempi. Tiputan rasvoi js yritän olla sosiaalisempi.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
En. Pakko vaan olla parempi. Tiputan rasvoi js yritän olla sosiaalisempi.
Kyse on siitä että pidän vain oman ikäisistä miehistä ystävinä! Minusta se on juuri sitä mitä olen aina halunnut! Tuntuisi todella oudolta olla ystävä oman lapseni ikäisen kanssa, se ei vaan sovi luonteelleni ja siksikin en koskaan sanonut mitään tietylle paljon nuoremmalle, koska en halunnut hänen olettavan minun haluavan auttaa häntä! Minusta jo pelkkä hiljaisuus on sen merkki, että älä lähesty minua enää koskaan! Olen nähnyt sinut, mutta et täytä niitä kriteereitä mitä minä haluan mieheltä, jonka kanssa voisin olla ystävä! IKÄEROA on aivan liian paljon pelkkään ystävyyteenkin ja siksi en kokisi oloani koskaan kotoisaksi oman lapseni ikäisrn kannss! Ettekö todella ole ymmätäneet tätä asiaa koskaan, vaikka olen siitä kertonut monta kertaa eri vuosien aikana!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyse on siitä että pidän vain oman ikäisistä miehistä ystävinä! Minusta se on juuri sitä mitä olen aina halunnut! Tuntuisi todella oudolta olla ystävä oman lapseni ikäisen kanssa, se ei vaan sovi luonteelleni ja siksikin en koskaan sanonut mitään tietylle paljon nuoremmalle, koska en halunnut hänen olettavan minun haluavan auttaa häntä! Minusta jo pelkkä hiljaisuus on sen merkki, että älä lähesty minua enää koskaan! Olen nähnyt sinut, mutta et täytä niitä kriteereitä mitä minä haluan mieheltä, jonka kanssa voisin olla ystävä! IKÄEROA on aivan liian paljon pelkkään ystävyyteenkin ja siksi en kokisi oloani koskaan kotoisaksi oman lapseni ikäisrn kannss! Ettekö todella ole ymmätäneet tätä asiaa koskaan, vaikka olen siitä kertonut monta kertaa eri vuosien aikana!
Joo. Voin sanoa että henkilökohtaisesti en miettinyt sekuntiakaan sinua. Mikään tähän aloitukseen liittyvä viesti ei koske sinua. Hyvää iltaa ja rauhoitu.
- Anonyymi00005UUSI
Sinä -ap et todellakaan ymmärrä mistään yhtään mitään.
Elämä on sinulle vertauskuvallisesti kuin africantähti pelilauta siirryt ja hyppäät paikasta toiseen. Tärkeitä sinulle en usko olevan minkäänlaiset normaalit elämän asiat!
Kannat tarpeetonta vihaa vaikka itse loit sen pahaksi ja pysyväksi ongelmaksi elämääsi ja toisen ihmisen elämään. Olet tuhonnut omasi ja toisen ihmisen elämän jos et lopullisesti, niin ainakin teoillasi on vaikutusta ihmisen hyvinvointiin jatkossa.
Pidän mahdottomana asiana keskustella kanssasi, sillä mielestäni et ole terve.
Olen aikuinen nainen ja itse valitsen ihmissuhteeni, valitsen jatkossakin he ihmiset keiden kanssa haluan vaihtaa ajatuksia.
Se missä asun ja minne muutan ei kuulu sinulle millään tavalla.
Kotini ovesta et kävele koskaan enää sisälle et itse etkä vasuloi tekemään sitä ketään toistakaan ihmistä. Tämä ei ole uhkaus vaan tämä on itsestään selvä asia ja jos et usko, niin tulee käymään huonosti! Eikä kannata aliarvioida minua millään saralla!
Elämäni elän niin kuin tahdon ja lopun jäljellä olevan ajan välitän ja rakastaen toista ihmistä. Koska näin on oikein tehdä.
Anteeksiantaminen ei ole mahdollista valitettavasti! - Anonyymi00006UUSI
Ota Jumalan armo
- Anonyymi00007UUSI
Iso milla varmaan rakastaa sua
- Anonyymi00008UUSI
lapissa loppuu vesi kaivoista mitä sitten uutio eli uutinenkin. tuulivoima-härdellit tekevät tuon asian hoo hah
- Anonyymi00009UUSI
oikeuttaako se hakkaamaan tuhoamaan ha, estämään kaikkea. nyt hakataan takaisin kaikkea mitä tänne teitte.
- Anonyymi00010UUSI
muutaman kynnen iskua lähti taas takaisin sinne kaikkea pahaa huonoa ja ikävää.
- Anonyymi00011UUSI
jos yrittää kuka tahansa vielä viedä aina painetaan nyrkkiä päähän ja hakataan veitsin. joko se loppuisi.
- Anonyymi00014UUSI
Tästä sun kommentista tuli mieleen, tää
siis katsoppa, katsokaapa ihan huvikseen näiden videoiden kommenttikenttiä
https://www.youtube.com/watch?v=R17NK7GSoj0
https://www.youtube.com/watch?v=V2vtmRGm4A8
- Anonyymi00013UUSI
varmaan alkaa loppumaan se täältä. vieminen ja, muille antaminen. kotirauhan rikkominen, varastaminen, rahan estäminen terveyteen hyökkäykset. kaikki hakataan teihin takaisin.
- Anonyymi00015UUSI
100 kertaa hakattiin veitsin lisää, joko loppuisi se vieminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571868Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917- 87898
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2727- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543