Mikä on siistein ja paras kirppis Loimaalla? Missä on huonekaluja (ilman lutikoita) yms.?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Amalian aarreaitta
- Anonyymi00004
Googlailin ja tuota minäkin katsoin, mielenkiintoiselta vaikutti. En vielä tunne Loimaata muuten kuin marketit ovat tuttuja. Siksi kyselen ja kun en yleensä tykkää kiertää kirppiksillä, niin helpointa on kysyä. Varmaan kolme kertaa eläessäni olen käynyt kirppiksellä jossain päin Suomea.
Nyt on hakusessa tietynlainen pikkukaappi tai lipasto, ei oikein huonekalukaupoissa ole mieluisia. Tykkään vanhoista huonekaluista.
- Anonyymi00002
Ekotorilla on usein valinnanvaraa edullisesti.
- Anonyymi00003
Valinnanvaraa joo, mutta se ei ole siistein kirpputori
- Anonyymi00005
Haittaako se, jos löydät mieluisen kaapin? Huonekalut voi hyvin puhdistaa ja kunnostaa ulkona näin kesäaikaan. Itsellä on tästä hyviä kokemuksia jo monelta vuodelta.
- Anonyymi00006
Maaseudulla ihmisillä on vintit ja vajat täynnä kaikenlaista vanhaa roinaa ja ilmaiseksi saa hakea.
- Anonyymi00007
Onko Turuntiellä? Tai Hintakaaren alakerrassa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389969- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei242789- 82716
- 72698
- 71671
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601