Milläpä nousen tästä?

Anonyymi-ap

Itken lohduttomasti. Muistan että on tuttu tunne jo lapsuudesta. Piilossa itkin, koska kaikkea heikkoutta halveksittiin kotona. Olen väsynyt tähän kaikkeen. Millä oikeudella minua kiusattiin vielä aikuisiällä niin, etten pysty olemaan normaalisti? Kukaan ei auta. Kukaan ei halua auttaa minua.

24

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaikkia meitä on kotona piesty koulussa kiusattu

• Anonyymi00002

No voi rölliä. Ota rusina.

• Anonyymi00008

Sillä taitaa olla housussa 🤔

• Anonyymi00003

Kukaan ei koulussa auttanu. Vanhemmat oli aina töissä viikonloppusin tapeltiin ja juotiin viinaa kotona tai vierailla. Ei saanu pelätä

• Anonyymi00004

Itsellä kulissiperhetausta. Selvinpäin tehtiin pahoja asioita. Täyttä julmuutta ja ymmärtämättömyyttä. Minut uhrattiin.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Itsellä kulissiperhetausta. Selvinpäin tehtiin pahoja asioita. Täyttä julmuutta ja ymmärtämättömyyttä. Minut uhrattiin.

🥺voi sua.. toivottavasti ei sillai

• Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

🥺voi sua.. toivottavasti ei sillai

No ei ihan sillai, mutta valheen alttarille uhrattiin. Joka tapauksessa jouduin näkemään kaikkea esipuberteetti-ikäisenä. Yritä siinä sitten varttua naiseksi, suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen normaalisti. Ei minusta kasvanut normaalia sillä vihan määrällä ja kaltoinkohtelulla.

Mitä on turvallisuus? Mitä on luottamus? Mitä elämä on, kun ei voi tai uskalla luottaa kehenkään? Vanhempia ei saa haukkua, pitäisi olla kiitollinen. Niinkö? Jos on empaattina kasvanut narsistien kanssa, niin miten ihmeessä siitä voi selviytyä yhtään järjissään??

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No ei ihan sillai, mutta valheen alttarille uhrattiin. Joka tapauksessa jouduin näkemään kaikkea esipuberteetti-ikäisenä. Yritä siinä sitten varttua naiseksi, suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen normaalisti. Ei minusta kasvanut normaalia sillä vihan määrällä ja kaltoinkohtelulla.

Mitä on turvallisuus? Mitä on luottamus? Mitä elämä on, kun ei voi tai uskalla luottaa kehenkään? Vanhempia ei saa haukkua, pitäisi olla kiitollinen. Niinkö? Jos on empaattina kasvanut narsistien kanssa, niin miten ihmeessä siitä voi selviytyä yhtään järjissään??

Vai että esipuberteettivaiheesta luennoit gubbe näille superälykkäille ihmisille. Tekstisi ehkä ”hiukkasen” chomahtaa muttei bimbot ja mimbot varmaan huomaa, sitäkään. T naiselta

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Vai että esipuberteettivaiheesta luennoit gubbe näille superälykkäille ihmisille. Tekstisi ehkä ”hiukkasen” chomahtaa muttei bimbot ja mimbot varmaan huomaa, sitäkään. T naiselta

Joo aika vaikee oli tosta saada mitään kiinni. Ite katellut jo niin nuoresta että omassa esibubberissa vedetty jo junalla sinne tänne. Nähty ja koettu. Joittenki pitäs elää pumpulissa prinsessana että elämä ois vaan ihanaa höttöä.

• Anonyymi00021

Mitä vauvalle on käynyt? Äiti ja isi huutanu vai kotona

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Joo aika vaikee oli tosta saada mitään kiinni. Ite katellut jo niin nuoresta että omassa esibubberissa vedetty jo junalla sinne tänne. Nähty ja koettu. Joittenki pitäs elää pumpulissa prinsessana että elämä ois vaan ihanaa höttöä.

Tosta poistu viesti välistä kun se yksi sai kilarit

• Anonyymi00005

Sinä kekkeruusi se jaksat maalittaa

• Anonyymi00006

Mitä jos teennäistä voivottelua pitävä gubbeäijä selvittäisit vanhempiesi eritoten äitisi kanssa nämä asiat, jospa se siitä

• Anonyymi00010

Ei sillä ole äitiä usko jo

• Anonyymi00011

No mutta tämäpä eskaloitui nopeasti palstaäijä ihan toisiin sfääreihin. Yllätyys.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei sillä ole äitiä usko jo

Se on kuollu jo

• Anonyymi00013

Joskus tekis mieli vetää sua kekketuusi gubettaja turpaan ihan huolella. Anteeksi nyt vain.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No mutta tämäpä eskaloitui nopeasti palstaäijä ihan toisiin sfääreihin. Yllätyys.

Sun pääs vois toimia potkupallona

• Anonyymi00015

Pitää vain nähdä, että kukaan ei voi menneisyyttään muuttaa, mutta nykyisyyteen voi vaikuttaa. Alkaa miettiä, mitä haluaa elämältä ja vähitellen tehdä ratkaisuja, jotka parantaa omaa elämänlaatua. Lähteä pienestä liikkeelle ja hitaasti, mutta varmasti edetä eteenpäin. Toisilta on turha odottaa paljoa, apua voi pyytää, mutta työ on tehtävä itse.

• Anonyymi00019

Tiedän tuon. Olen käynyt psykoterapiassa kahdella erillä, vuosia meni. Myös muuta ammattilais-keskusteluapua olen saanut. Mutta kun on se olematon identiteetti. En minä esimerkiksi pysty kuvittelemaan että minusta voisi kukaan välittää, ellen jotenkin 'ansaitse' sitä ensin. En ole saanut kokemusta, että olisin tärkeä ja rakas sellaisena kuin olen. Erakoitunut olen tahtomattani.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tiedän tuon. Olen käynyt psykoterapiassa kahdella erillä, vuosia meni. Myös muuta ammattilais-keskusteluapua olen saanut. Mutta kun on se olematon identiteetti. En minä esimerkiksi pysty kuvittelemaan että minusta voisi kukaan välittää, ellen jotenkin 'ansaitse' sitä ensin. En ole saanut kokemusta, että olisin tärkeä ja rakas sellaisena kuin olen. Erakoitunut olen tahtomattani.

Olematon identiteetti? Tarkoittaa mitä?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niin, on varmasti vaikea nousta tuossa tilanteessa, mutta kyllä sinä pystyt siihen vähitellen jos päästät irti menneisyydestä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Niin, on varmasti vaikea nousta tuossa tilanteessa, mutta kyllä sinä pystyt siihen vähitellen jos päästät irti menneisyydestä.

En sitä aktiivisesti mieti, mutta on vaikuttanut siihen millainen minusta kasvoi.

• Anonyymi00026

Minä voisin sinua auttaa jos olet rakas Pm! ❤️

Mn tumma

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2533
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      187
      899
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      723
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      642
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      542
    6. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      12
      481
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      467
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      54
      432
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      430
    Aihe