Yrittää kopioida toisten elämäntyyliä mutta eivät siihen kykene vaan tukehtuvat aina lopulta omaan katkeruuteensa.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Olen pannut kopioitua narsistia paljaalla.
- Anonyymi00002
Narsisti on heikko eikä uskalla kohdata itseään. Narsisti ei saa koskaan rauhaa elämäänsä.
- Anonyymi00004
Jospa se rauha löytyisi sinulle tänne kirjoittamalla.
- Anonyymi00003
Olen antanut itselleni poskihoitoa taas tänään 🤠
- Anonyymi00006
Sinulla on hieno ja kehittävä harrastus! 😀👍
- Anonyymi00007
Narsisti on aina katkera ihmisille jotka ovat tyytyväisiä ja onnellisia elämiinsä.
- Anonyymi00011
Makunsa kullakin sanoi tessu kun meisseliään nuoli 🤠
- Anonyymi00012
Narsisti ei kykene rauhalliseen ja autenttiseen elämään vaan aiheuttaa kaaosta ja hässäkkää jatkuvasti. Kun narsisti tajuaa menettäneensä hallinnan hänessä ilmenee suorastaan psykopaattisia piirteitä.
- Anonyymi00013
Narsisti ei kykene rauhalliseen ja autenttiseen paljaalla panemiseen vaan aiheuttaa kaaosta ja hässäkkää jatkuvasti. Kun narsisti tajuaa menettäneensä paljaalla panemisen hallinnan hänessä ilmenee suorastaan psykopaattisia piirteitä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3761450- 65971
- 116915
- 91913
- 69875
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50619En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56604Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112585