Omakohtainen kokemus siitä miksi peukkua ei kannata vetää.
Koko tarina saa alkunsa yhdestä automatkasta parin kaverini kanssa kesälomalla ja oltiin en tarkemmin kerro missä päin Suomea mutta kuitenkin. Kaikki meistä olimme iältämme jossain 22-25 vuoden välillä. Se mitä kerron ja asiat joita tein tulee kuulostamaan todella sairaalta vaikka koko tapahtumat on niin vitun absurdia paskaa että itse en voi kun nauraa vedet silmissä tapahtumia muistellessa ja tätä kirjoittaessa mutta luulen ettei välttämättä peukkuun huvita enää koskee tän kertomuksen luettua läpi. Nonii eli minä ja 2 muuta kaveriani olimme autolla jollain metsäautotiellä ajamassa kun huomasin kahden muun kaverini olevan vähän NS. "Vainoissa" ja mulla ilmesty päähän siinä sitten semmonen ajatus että tästä on tulossa semi läppä keissi jos vähän ruokitaan jäbien vainoilumeininkejä. Niimpä päätin heittää ilmoille jonkunlaiset näyttelijän lahjat omaavana jotain ett "ei vittu, jätkät onks teilläki sama fiilis että meijät koht yritetään tappaa? Tähän molemmat kavereistani vastasi lähes paniikissa jotain että ei vittu me ollaan vitun kusessa koska iha sama fiilis. Ite pokkaa pidellen vakavaa näytellen paniikin omaisella äänellä vastaan että niinpä. Meitä vastaan hetken päästä tuli joku eläkeläispariskunta, noin 70-80 vuotiaat mies ja nainen pyörillä ja nyt päätin heittää jo vettä myllyyn jätkien vainoiluihin vähän next level-tyylillä. Alan huutaa ihan yhtäkkiä että ei vittu nyt se vitun kaasu pohjaan tai me kuollaan vittu sil on ase!!! 😂😂😂. No ratissa ollut kaverini tämän ottaa tosissaan ja siitä kaasuttelee autollaan sileeks 2 vanhusta jonka jälkeen vaan alan huutonauramaa ja kyyneleet silmissä nauraen sanon vaa että ei vitun uuvatti ei niillä oikeesti mitään asetta ollu mut kai molemmat tajuu että nyt noi pitää hävittää. Meitä ei kukaan uskois tässä tilanteessa, totesin. Takakontissa oli retkikirves jolla aloin edelleen huutonauraen hakkaamaan käsiä jalkoja ja päitä irti vanhuksilta. Lopulta sain homman valmiiksi ja sanoin nauraen edelleen muut paniikissa, tiedän mitä ette uskalla tehä ja enempää ajattelematta jostain syystä tapahtuneesta ja veren roiskumisesta päälleni ruumista paloitellessani mun kyrpä kovettui niin että se tuntu jopa lukittautuvan niin että sen olis voinu luulla muuttuvan luuksi, riisuin vaatteet päältäni ja vuorotellen aloin häpäisemään kummankin jäljellä olevia torsoja. Miehen sekä naisen. Kaverini jo nauro epäuskosina ja yllättävän helposti toisti saman perässä. Selvin päin tossa tuskin olisi kovin montaa seksuaalisesti kiihottavaa elementtiä näkynyt mut heti kun poltti peukkuu... No muistakaa ettei oo oikeesti liiottelua että peukkupäissään voi tulla tehneeks iha mitä vaan. Uskallan tän julkasta useammallakin keskustelupalstalla kun reissusta ja yliajohetkestä on kuvamateriaalia muistona eli voidaan todistaa mikä tilanne ollut eli kovin isoja syytteitä en usko tulevan. Tietenkään video ei ole kellään puhelimessa tai kotona. Moni varmaan ajattelee minun olevan trolli ja joskus itsekin tosiaan näin toivoisin mut tapahtuma jonka kerroin pääsi oikeesti tapahtumaan koska vaan 1 tutkimuskemikaali onnistu trollaamaan kolmea kolmea vuosikymmentä lähestyvää jätkää. Sanat ei riitä varottamaan tarpeeks kovalla vakavuudella mut älkää nyt todellakaan eläkeläisten alastomien torsojen nimessä vedelkö sitä peukkua
Peukusta kokemani on hieman negatiivisen puoleista
2
78
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Miten voi sanoa "hieman negatiivinen kokemus" ?
Peukkuhan on aivan kamala aine. Kun käyttäjiä on nähnyt, niin tosi sekaisin ovat olleet.
Ja riskinähän on juuri tuo, vaikka harhoja tuleekin, niin siinä voi oikeasti tehdä jollekin jotain pahaa harhoissaan, vaikka ei olisi tarkoituskaan. Pahimmassa tapauksessa joltain voi lähteä henki, ja onko se sitten kiva istua vankilassa vuosikausia muistelemassa peukku- tai jotain muuta trippiään ?
Toki jokainen käyttää mitä käyttää, kukapa siihen sanomaan mitään. Itse en edes tuomitse huumeiden käyttäjiä, heilläkin on siihen taustalla jokin syy, jotain mikä ajaa niitä aineita käyttämään. Olen itse toipunut alkoholisti, ja minullakin oli omat syyni, että siihen ajauduin.
Mutta huumeiden kanssa on hyvä olla varovainen ja tarkka, koska todellakin voi olla vankilareissukin edessä, tai pahimmassa tapauksessa oma paikka hautausmaalla. - Anonyymi00002
Peukun käyttäjä sytytti kerrostalon palamaan Tampereella
"Nainen oli päihtynyt, kun hän sytytti tulipalon. Hän oli vähän ennen tekoa käyttänyt alfa-pvp-huumetta. Se on vaarallinen muuntohuume, joka voi aiheuttaa voimakkaita harhoja ja aggressiivisuutta.
Nainen ei ole osannut antaa teolleen järkevää tai loogista syytä.
Esitutkinnassa hän kertoi olleensa vihainen ja kuvaili tapahtuneen olleen seurausta hetken mielijohteesta. Myöhemmin oikeudessa nainen kertoi, että luuli ”tiettyjen ihmisryhmien” vainoavan häntä ja hänen oli ryhdyttävä toimiin sen lopettamiseksi."
Aamulehti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680