Ehdottakaapa kateelliset oululaiset sijoitusvinkkejä tuolle ylimääräiselle rahalle...mulla on sitä jo ennestäänkin.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Osta pakolaisia koko rahalla. Sijoitusneuvoja Jutta Urpilaisen mukaan saat rahasi takaisin kolminkertaisena.
- Anonyymi00002
Älä sijoita itse.
Silloin se tapahtuu tunteella.
Hanki kuitenkin tietoa.
Älä sijoita sellaiseen mitä et itse ymmärrä.
Jos jokin tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, silloin se ei ole totta.
Näitähän riittää,
Onnea
Sijoittaminen pn taitolaiji, jätä se niille jotka tekevät sitä ammatikseen.
Älä syö pääomaa.
Yksi vielä.
Ei ne suuret tulot , vaan pienet menot, sanoin opiskeluaikoina proffani. - Anonyymi00003
Osta cryptoja melanicoineja se kannattaa
- Anonyymi00004
Ei noin pienellä summalla oikeen mihinkään pysty kunnolla sijoittaan, ruokarahana mennee.
- Anonyymi00005
Perusta HAAREMI. Olussa on varmasti mahdollista hankkia nuoria työtömiä asuntoloihin.Osta ensin asunnotomille majapaikka,josta päin voivat hankkia tulevaisuuden.Nimeksi voit laittaa HAAREMIN! Auta jos todella voit,Nuoria..!
- Anonyymi00006
Indeksirahastot ja osakkeet.
- Anonyymi00007
Onneksi olkoon. En anna ilmaisia vinkkejä. Ylpeys ja leuhkuus käy kompastuksen edellä.
- Anonyymi00011
Onkohan Teillä edes vinkkejä:)
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onkohan Teillä edes vinkkejä:)
Muuhunkin kuin raskausajan haasteisiin:)
- Anonyymi00014
Tarkoitat ilmeisesti itseäsi tuolla ylpeydellä ja leuhkuudella, olet siis tyypillinen oululainen.
- Anonyymi00016
Me lestatiolaiset tunnemma hyvin tuon sutkautuksen "ylpeys käy lankeemuksen edellä"
- Anonyymi00008
Onnea.
- Anonyymi00009
Sijoita ne rahat niin, että oululaiset saa punkkirokotteita. Nyt kun Hailuoto on ollut tapetilla, niin siellä vain vakiasukkailla pn oikeus rokotuksiin, ei turisteilla. Kun kellään ei paljoa rahaa oke( muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta),niin pistä rahat jakoon. Näin saamme tarpeelliset TBE-rototukset vähitellen kaikille. Niitö nyt kalevassa hehkutetaan, kuten oulun kärppiä. Kalevassa välillä olo juttua, että borrelioosia on, muttta TBE aivan eri asia. Oulu jännästi tuon hoitaa, kaakkuri ja hailuoto, niillä alueilla saat rokotussuojan.
- Anonyymi00015
Minkä ihmeen takia haluat ottaa vapaaehtoisesti rokotteen? Etkö ole oppinut mitään lintu- tai sikainfluenssasta tai koronasta?
- Anonyymi00010
Jos oot iudenmaan läänistä niin eiköhän tuo naurata sinua:)
- Anonyymi00013
Onnistuuhan Oulussa,jotku asiat tosi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721116
- 651070
- 61862
- 93827
- 43687
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois235686- 50608
- 68602
- 40580
- 21574