puskat takas

Anonyymi-ap

Löytyykö täältä naisia ketä on pitänyt kiinni vanhasta kunnon "puskasta" ??? Tarkoitan siis että kunnon vanhanajan tyylinen...reilu kolmio mikä erottuu. Tänä päivänä kaikki enemmän tai vähemmän ajeltu. Karvat kunniaan...ilo silmälle...ois kiva nähdä.

19

317

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00012

Noin kertoi itse sairas paska.

• Anonyymi00004

Kyllä karvanen pillu on nätti ois mukava nuolla ja muutakin oisko 02al.

• Anonyymi00013

Hähähää mitäs olet. Hyi saatana mistä noita pökiöitä oikein sikiää.

• Anonyymi00007

Mulla on ihan luomu puska kiharaa karvaa alapää täynnä. Meinaa näkyä pikkkareista ja uikkarista sivulta

• Anonyymi00008

Kullä olis ihana katsoa vaikka koittaa ja nuolasta.02al.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kullä olis ihana katsoa vaikka koittaa ja nuolasta.02al.

En ole sheivannut pitkään aikaan, oon saanut ihan vapaana kasvaa

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En ole sheivannut pitkään aikaan, oon saanut ihan vapaana kasvaa

Oi kun ihana kun annat kasvaa saisko tulla katsomaan.Voisin ajella sivuista hieman välillä antasin suukon sinne karva mättäälle.02al

• Anonyymi00020

Pidä kiinni karvoistas jos tykkäät...jos häiritsee reunat niin sitten sheivaat...itseäni ketuttaa kun on semmonen duuni että pitää olla edustuskunnossa joka vitun päiväet pakko höylää lärvi joka päivä...onneks kohta loma niin saa antaa karvat rehottaa kuukauden...ollaan näköjään samanlaisia karvojen suhteen...jatketaan samaan malliin.

• Anonyymi00021

Näyttäisitkö jalko välisi voisin runkata sitä katsellessa.02al

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Pidä kiinni karvoistas jos tykkäät...jos häiritsee reunat niin sitten sheivaat...itseäni ketuttaa kun on semmonen duuni että pitää olla edustuskunnossa joka vitun päiväet pakko höylää lärvi joka päivä...onneks kohta loma niin saa antaa karvat rehottaa kuukauden...ollaan näköjään samanlaisia karvojen suhteen...jatketaan samaan malliin.

Onko sulla karvat alhaalla? Kiva kun saat lomalla antaa olla

• Anonyymi00014

Leskianopillani on ihanan karvainen kaunis pillu, juuri ja juuri erottuu pillun huulet ja klitoris vaikka ne isot ovatkin, kiihoittuessaan klitoris tulee nätisti esiin kuin pieni kulli, sitä on ihana imeä hellästi kun se on todella herkkä kieleni kosketuksille. Lopuksi kyllä saan imeä vähän lujemmin ennen kuin saa orkun, sen jälkeen ei voi edes koskettaa. Nussia antaa kyllä heti perään ja laueta sisään.

• Anonyymi00018

Jaahaas spede mitäs on . Miksi et ole hoitanut asiaa kuntoon.

• Anonyymi00019

Buaahaa spede buaahaa. Mitäs olet.

• Anonyymi00016
    • Anonyymi00017

Kyllä alaston nainen kunnon karva mättäällä on kaunis.

• Anonyymi00023

Minun vaatimuksesta vaimoni pysyy posliiniina. Posliinipillua on parempi nuolla ja panna.

• Anonyymi00024

Onko täällä 02 AL naista tuuhealla karva mättäällä reisien välissä.Saisi imeä tissejä siirtyä alaspäin levittä häpyhuulet nuolla oikein kunnolla.

• Anonyymi00025

Kyllä kunnon puskas on kaunis alaston nainen kun pyllistää on kaunis näky katsella takaa päin.Olisko vapaa ehtosta naista pyllistää.02al

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68