tee oma alotus !!!!
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Emmä osaa?
- Anonyymi00002
Miks? En oo koskaan tehnyt tänne aloitusta. Ja aika kova jomotus pitäis olla että tekisin😂
- Anonyymi00003
Teen alotuksen
- Anonyymi00004
Miksi ja kenelle pitäis?
- Anonyymi00007
Sellaisen henkilön joka sotkee toisten aloituksia aivan tarkoituksella.
Tiedän heistä se on pirunhauskaa ja he saavat siitä erittäin paljon kiksejä.
Hekin tarvitsevat tyydytystä huonoon arkeensa.
- Anonyymi00005
ajattelin kun niin jotain harrasteita joku tuollainenkin elektroniikan osista jotain omaa hassuakin.... nukkumisjuttu että jos menee aikaisin nukkumaan niin voi herätä aamulla virkeänä
ei olla tyhmiä kuin joku Timo. - Anonyymi00006
Tekisi mieli tehdäkin sellainen erityisen marginaalille räätälöity, mutta ehkä en
- Anonyymi00008
Tee, pretty please!
- Anonyymi00009
saatiin hyvää osumaa niihin takaisin. eivät uskoneet että mitä tekivät ui niiden elämään pahana takaisin.
- Anonyymi00010
Olen ollut koko nuoruuteni , osin myöhemminkin Tyttöjen / naisten kiinnostuksen kohteena . Sitten kun tuon erään tytön .n24 vuotiaana sain ikäänkuin edessä rivistä edestakaisin kävelivät ja täten sain valita kaunottaren johon oikopäätä rakastuin rajusti . Tämän romanssin onnistuin tyrimään totaalisesti . Sen jälkeen en ole pystynyt kehenkään kunnolla rakastumaan . Ja nyt olen Yksinäinen . Kun. n.s naisystäväkin kuoli . Eli tuo nuorena koettu rakkauden menetys , on järkyttävä ikävä häntä . Siten että melkein harmittaa että hänet tapasin !?? En tiedä onko tuo tyttö minua ikävöinyt .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2051989
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481156Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731045- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 99752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77717Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.335658- 25646