Mutta sinä et halua minua, niin pakko ottaa ns. laastari.
Mies haluan vain sinut
29
311
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkä tilanne on muuttunut
- Anonyymi00002
Et edes ole hän, joten älä pliis vastaile minun juttuihin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Et edes ole hän, joten älä pliis vastaile minun juttuihin.
Melkoinen tietäjä olet
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Melkoinen tietäjä olet
No hän osaa laittaa pisteen lauseen loppuun.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
No hän osaa laittaa pisteen lauseen loppuun.
En laita pistettä jos en halua sanoa asiaa aivan suoraan
- Anonyymi00025
Oikea asenne auttaa myös laastaria käyttämällä. Kipua se ei vie välttämättä pois, mut voi estää bakteerin leviämistä haava alueelle ja siten pahentumiselta välttämisen.
- Anonyymi00030
Anonyymi00004 kirjoitti:
Melkoinen tietäjä olet
Ootko joskus ajatellut päästä tästä ikäkausivaiheesta yli kun vänkäät naista esittävän trollin kanssa aikuisuuden kynnyksellä?
- Anonyymi00003
Kyllä joku nyt tykittää tällaisia aloituksia. Eikö yksi riitä? Kenet koitat tehdä mustasukkaiseksi?
- Anonyymi00005
En koita tehdä ketään mustasukkaiseksi. Se on hänen päätös alkaako mustasukkailemaan vai ei. Asia on kuitenkin nyt näin, etten voi enää odottaa jotain mitä ei näytä koskaan tapahtuvan. Olen vielä nuori ja mulla on haluja.
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
En koita tehdä ketään mustasukkaiseksi. Se on hänen päätös alkaako mustasukkailemaan vai ei. Asia on kuitenkin nyt näin, etten voi enää odottaa jotain mitä ei näytä koskaan tapahtuvan. Olen vielä nuori ja mulla on haluja.
vanhat miehet on kyynisiä ja haluavat vain alistaa. eläkää tyttöset vapaina ja rakentakaa oma rahan tulo
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
vanhat miehet on kyynisiä ja haluavat vain alistaa. eläkää tyttöset vapaina ja rakentakaa oma rahan tulo
Hyvin ajateltu! Toinen saa vapauden tehdä sitä mitä haluaa, jotta voi saada oman näköisensä elämän!
- Anonyymi00027
Ihan kuka tahansa teistä tolvanoista jotka tälle naista esittävälle trollille vastaatte voitte kokea näitä synkkiä tunteita
- Anonyymi00029
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko naisia reppanoille esittävä keke mielekästä kirjoitella itsestään eteerisesti kolmannessa persoonassa? TaTo
- Anonyymi00007
Jaa että laastarin. No tietää mitä muutamien kuukausien päästä kirjoittelet täällä.. seuraavia sydänsuruja ja uusia laastareita. 😁
- Anonyymi00022
Nämä nymfot eivät koskaan opi.
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nämä nymfot eivät koskaan opi.
Ajattele incelihtava naisille katkera apsetä joku äänesti sinun erittäin johdonmukaista lisäystä tähän pateettiseen monologiisi, onneksi olkoon on syy elää vielä yksi päivä eteenpäin
- Anonyymi00008
Sano vielä että joku seksinälkäinen, raitis, tupakoimaton, hoikassa kunnossa oleva mies joka aidoti rakastaa sinua.
- Anonyymi00009
Seksinnälkäinen puheista päätellen, raitis on, ei tupakoi ja on normaalipainoinen. Ei varmaan rakasta minua kuitenkaan.
- Anonyymi00013
itseasia on kyllä🥹 käy salilla ja nostaa yhdellä kädellä 80kg puntteja. tee sama peräs
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Seksinnälkäinen puheista päätellen, raitis on, ei tupakoi ja on normaalipainoinen. Ei varmaan rakasta minua kuitenkaan.
Juuri noin se on!
- Anonyymi00020
En usko kenenkään rakastavan minua! Eikä se haittaa!
- Anonyymi00011
Oikein, juuri tuon kykysi vuoksi en huoli.
- Anonyymi00015
https://youtu.be/hyG6hg2Lm78?si=l21SZWWV59ZCec-f Mikään ei muuta rakkauttani sinuun silti jos olet eräs nuorempi.
m-n - Anonyymi00018
Ota vain, mullakin ollut jo kymmeniä tässä vuosien saatossa.
- Anonyymi00019
Kymmeniä miehiä? Håmå!!
- Anonyymi00021
Tietääkseni sinulla on ollut jo useita laastareita.
- Anonyymi00023
🤣🤣🤣🤣 perus prno pakone
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣 perus prno pakone
ja halut meneekin sitten siinä
- Anonyymi00026
Minä en ikinä ota mitään laastareita. Olen naisen kanssa loppuelämäni ja rakastan vain häntä, tai en ole kenenkään kanssa ollenkaan. Mieheltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902807- 2051094
- 751003
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti164921- 61797
- 64790
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?19660- 63643
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57568- 55545