Tuli IS uutisoinnista mieleen...
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Onko Iltasanomat taas lähettänyt toimittajat pyyhkimään pintoja ja tällä kertaa Ruisrockiin?
- Anonyymi00002
Yhteen aikaan gaaloissa ja jopa eduskunnassa kävi toimittajia pyyhkimässä pintoja mutta ei sellaisissa gaaloissa missä palkittiin toimittajia.
- Anonyymi00003
Kokoomus on vetäny brenkkua varmaan vip-tiloissa tänä vuonna
- Anonyymi00004
Et ole äidinkielenopettaja.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et ole äidinkielenopettaja.
Minä olen suomen kielen opettaja.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä olen suomen kielen opettaja.
Vokissa opetat matuja?
- Anonyymi00006
Ovat siellä, missä on viihdettä tarjolla.
- Anonyymi00008
Nyt ne toimittajat meni puhalluttamaan poliitikkoja Ruisrockiin. Onkohan kenelläkään toimittajalla menneisyydessä rattiksia? Joillain poliitikoilla on.
- Anonyymi00009
Onko ne poliitikot siellä työtehtävissä kun ei saa olla maistissa?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko ne poliitikot siellä työtehtävissä kun ei saa olla maistissa?
Käsittääkseni ovat.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Käsittääkseni ovat.
Mitä ne siellä lobbaa? Sitä junarataako?
- Anonyymi00012
Yksi perussuomalainen oli kutsuttu Provinssiin mutta sitten oli kirjoittanut jotain ja kun meni sinne niin poistettiin näyttävästi. Täytyypä oikein tarkistaa että miksi poistettiin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yksi perussuomalainen oli kutsuttu Provinssiin mutta sitten oli kirjoittanut jotain ja kun meni sinne niin poistettiin näyttävästi. Täytyypä oikein tarkistaa että miksi poistettiin.
Oli arvostellut Opetushallitusta siitä että opettajien pitäsi lapsille opettaa että joillain pojilla on pimppi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oli arvostellut Opetushallitusta siitä että opettajien pitäsi lapsille opettaa että joillain pojilla on pimppi.
Joku voisi kuvitella että tämä on vitsi mutta totta se on. Ja sen takia poistettiin kun tuollainen arvostelu on Provinssin arvojen vastaista.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nyt sitten oli toisinpäin opetusta Priden oheistapahtumassa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nyt sitten oli toisinpäin opetusta Priden oheistapahtumassa.
Provinssi on nykyään PrideRock.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791259
- 751073
- 96947
- 48793
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81688Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40683IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin68626- 28625
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46609