Välitän sinusta samalla tavalla kuin sukulaisistani mutta sinuun on muitakin tunteita
Olet rakas ihminen
5
136
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vahvoja tunteita
- Anonyymi00003UUSI
Ihanko tosi. En olis kyllä arvannut!
- Anonyymi00004UUSI
xD viistoista kesäinen palstalla
- Anonyymi00006UUSI
Et kestä lukea rakkaudesta
- Anonyymi00005UUSI
Välittäminen ei eroa mitenkään ihan sama kenestä välittää miksi mulla ainakaan mulla on eri syitä miksi välitän on jotain tunteita kyseistä ihmistä kohtaan tai si tämä on jostain syystä mulle tärkeä ja niiden puolesta välistä löytyy se mun tapa välittää ihmisistä joilla ei ole ketään joka tästä välittäisi se taas ettäkö narsistista välitän vähääkään siihen mä tarvitsen jo todella hyvän syyn mulla on yhden lapsen äitinä moinen ja silti en välitä hänestä vähääkään varauduin viemään hänen itsetuntonsa siltä varalta ettäkö olisi onnistunu tyttäreltäni viemään tämän itsetunnon menetettyihin tapauksiin en uhraa sekunnin murto-osaa edes ei hyödytä eivät muuksi muutu yrittivät tai eivät toivoton tapauskin jo joutuu tekemään pirusti töitä vielä sen lisäksi että haluaa muuttua ja joutuu keskittymään itseensä todella tarkkaan oppiakseen itse itsensä tuntemaan muutaman virheen lannistama syytä tarkastalle suhtautumista virheisiin kun antaa niiden lannistaa jokainen tekee virheitä "tekevälle sattuu" "jos ei mitään tekis ei mitään sattuiskaan"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505