Mitenkähän on noin kuin yleisesti?
Meillä on ollut nyt toinen viikonloppu kun meidän kaveri pääsi panemaan mun vaimoa.
Ensinnäkin lortsut loppu jo perjantaiiltana niin ei siinä voinut muuta kuin sanoa että pane paljaalla.
Kaveri oli mielissään kuten kyllä vaimokin oli mielissään kun vähän vieraampi mies on ollut tosi kiimainen ja panee vaimoani vähän väliä.
En mitenkään valita ja yhdessä ollaan sovittu että vaimoni on yhteinen kun kaveri on meillä.
Olen myös sanonut että saa panna aina kun mieli tekee ja vaimo suostuu.
Oltiin keittiössä kahvilla vaimon kanssa kun kaveri tuli ja sanoi että nyt panettaa pirusti, jos vaimoni voisi lähteä antamaan hälle seksiä ja vaimo lähti kesken kahvittelun.
Vaimo saa huomiota kaverilta.
Miten muilla?
Ymmärrän kyllä että vaimo on nyt luvallinen hänelle vasta toisen kerran ja on toinen viikonloppu kimpassa.
Onko miten
18
1069
Vastaukset 18
- Anonyymi00002
Me vaaditaan aina vaimon kanssa, että kortsuja pitää olla. Mutta jumalauta sitä miesten kiimaisuutta, kun vaimo vetää kortsun pois ja voihkii, että pane mua paljaalla lujaa. Yleensä nalli palaa miehillä siinä vaiheessa.
- Anonyymi00004
Mikä mörrimöykkyä vituttaa? Kerro avoimesti vain. ❤️
- Anonyymi00006
Niinpä sinähän se ittestäs tiedät mikä olet ja minne haluat.
- Anonyymi00007
Lisätään vielä mielikuvaksi se, että kun vaimo ottaa kortsun pois, niin sen jälkeen hyväilee ja runkkaa seisovaa kyrpää himokkaasti. Ja samalla kun voihkii tuon ”pane mua paljaalla lujaa” ohjaa kyrpää märkää pilluaan kohti ja esittelee keimaillen itseään erittäin kiimaisena.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mikä mörrimöykkyä vituttaa? Kerro avoimesti vain. ❤️
Kova kaipuu sillä on apinoita naimaan. Kuinkahan kauan se on tuotakin toistellut.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lisätään vielä mielikuvaksi se, että kun vaimo ottaa kortsun pois, niin sen jälkeen hyväilee ja runkkaa seisovaa kyrpää himokkaasti. Ja samalla kun voihkii tuon ”pane mua paljaalla lujaa” ohjaa kyrpää märkää pilluaan kohti ja esittelee keimaillen itseään erittäin kiimaisena.
Naisten kiimaiset tuhmat puheet ovat äärettömän kiihottavia.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikä mielikuva… seisoo!!!
- Anonyymi00010
Meidän viikonloppu oli todella erilainen.
Oltiin saatu yhteystieto juuri suomi24 sivustolta.
Mies viestitteli ihan kivasti meille ja oma mies yllytti minua antamaan vieraan panna ja suostuin lopulta.
Miéhellä oli matkaa meille noin 250km
Kun saatiin sovittua viikonloppu niin olimme vr asemalla odottamassa vieraitamme.
Söimme ja lämmitimme saunan että päästään puhtain vehkein touhuamaan.
Olimme käyneet kaikki terveys testeissä että voisimme paljaalla panna.
Saunassa mies kehui minua huomattavasti kauniimmaksi kuin kuvissa ja minäkin hieroin mieheni sekä vieraamme penistä yhtäaikaa ja kehuin miten ovat innoissaan nousseet seisomaan.
Pestiin toisiamme ja sitten sänkyyn.
Vieraamme teki tuttavuutta vartaloni kanssa imien toista nänniä ja mieheni toista olin tosi kiimassa ja olisin ollut valmis pantavaksi.
Vieraamme kuitenkin halusi nuolla pilluani vielä ja sain mahtavan orgasmin.
Kun olin toipunut niin ajattelin että nyt tämä rouva saa kohta vierasta miestä.
Oma mieheni kuitenkin sai mustasukkaisuus kohtauksen eikä halunnut vieraan panevan vaimoaan vaikka koko juttu oli hänen järjestämä.
Yritin puhua kun vieraskin oli tullu pitkän matkan takaa että oltaisiin tämä yksi kerta kimpassa eikä enää toiste oltaisi mutta ei se ri sopinut.
Vieras teki lähtöä ja sanoin että heitän hänet kylille tai asemalle.
Kun lähdettiin vieraamme kanssa ajamaan niin päätin että mennään meidän mökille Karkkilaan ja tämä sopi vieraalle joka sanoi että hän taitaa saada panna rouvaa kuitenkin vastasin myöntävästi.
Mökkiä lämmittäessä tutustuimme uudelleen toistemme vartaloinen ja mieskin sai ensimmäisen siemensyöksyn rouvan suuhun.
Kahvia juodessamme mökki alkoi olla jo lämmin ja äkkiä oltiin alasti ja ensi pano vieraan kanssa oli kun nojasin keittiön pöytään ja vieras pani takaapäin.
Olimme tulleet perjantai iltana ja sunnuntai iltana puin vaatteet ensikertaa.
Vieraamme oli pannut minua tosi usein viikonlopun aikana enkä kyllä kadu yhtään että menimme mökille, eikä ollut vieraammekaan yhtä pettyneen oloinen kuin meiltä kotoa lähtiessä.
Jätin vieraan vr asemalle ja ajoin kotiin.
Kerroin miehelleni olleeni panemassa meidän vieraan kanssa ja nauttineeni täysin ja haluavani kokeilla myös kimppa seksiä joko hänen kanssa tai vieraiden!
Mieheni pyysi anteeksi omaa käytöstään.
Saatiin sovittua ja olemme viestitelty
Vieraamme kanssa ja mieheni on luvannut antaa vieraan panna vaimoaan aina kun tekee mieli meillä ollessaan.
T. Rva 29v- Anonyymi00020
Hyvä tarina mutta kertoja rouvittelee itseään. "Mökkiä lämmittäessä tutustuimme uudelleen toistemme vartaloinen ja mieskin sai ensimmäisen siemensyöksyn rouvan suuhun." Hups. Korjaapa koherentimpi kertoja!
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hyvä tarina mutta kertoja rouvittelee itseään. "Mökkiä lämmittäessä tutustuimme uudelleen toistemme vartaloinen ja mieskin sai ensimmäisen siemensyöksyn rouvan suuhun." Hups. Korjaapa koherentimpi kertoja!
Kerron usein tapahtumistani tähän tyyliin (tämä rouva sai .....)
- Anonyymi00011
Olen tähän mennessä ollut mieheni järjestämien miesten ja mieheni kimppa kaveri.
Tänään tulee ensimmäinen mies jonka olen itse valinnut.
Mies on minun työpaikalta ja minun lähin esimieheni.
Olisin päässyt miehen assariksi myös ulkomaille hänen edustus matkoille.
Olisin ollut miehen seksikumppani matkoilla ja myös muutama iltavuoro viikolla pari kolme tuntia kerralla varsinaisen työajan ulkopuolella.
Tänään harrastetaan seksiä ekaa kertaa ja katsotaan jatketaanko eteenpäin seksuaalisesti.
Mieheni tietää esimieheni kiinnostuksen seksuaalisesti minuun eikä pidä sitä huonona juttuna kimpankaan suhteen.
Esimieheni on 46v ja itse ole 28v. - Anonyymi00017
Me ollaan juteltu toisesta miehestä vaimon kanssa.
Minä en halua panna naista kimpassa joten sanoin vaimolle että jos haluaa kahta miestä panemaan niin joutuu ottamaan muita miehiä hommaan.
Vaimo haluaa ainakin kokeilla kimppaseksiä ja haluaisi löytää kaverukset kimpassa panemaan häntä.
Minä en osallistu koko kimppaan se on vaimon projekti.- Anonyymi00019
Mä en taas saa osallistua kuin pakotettuna katselemalla ja kullini saa seisoa paljaana, mutta ilman lupaa en saa siihen koskea.
Vaimo ei halua minua kimppaan mukaan. Haluaa kiduttaa minua sillä.
Parhaimillaan olen katsellut, kun neljä minulle tuntematonta erittäin lihaksikasta ja isokyrpäistä miestä nussivat vaimoni aivan loppuun. - Anonyymi00021
Täällä vaimolle 55 isokulli paksulla varrella. Big
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Täällä vaimolle 55 isokulli paksulla varrella. Big
Mun vaimo olisi halukas antaan sulle jos sulla on iso ja varsinkin paksu.
Miten sinuun saa yhteyden? - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mun vaimo olisi halukas antaan sulle jos sulla on iso ja varsinkin paksu.
Miten sinuun saa yhteyden?Onko teillä kik tai sp? -Big
- Anonyymi00024
Vaimo kävi tyttöjen iltaa viettämässä.
Vaimo kotiutui aamuyöstä klo: 5.30 ja oli hukannut pikkarit matkalla.
Mun yksi kaveri kertoi vaimoni tulleen jo yöllä noin klo: 23.30 meidän asemalle mistä on kotiin noin 700m.
Luulen vaimoni käyneen matkalla panemassa kun pikkaritkin oli kadonneet.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802117Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661279Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321190- 1411058
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa151918- 103866
- 45747
- 62746
- 61716
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682