Toisen loukkaaminen

Anonyymi-ap

Tiedättekl sen tunteen kun joku henkilö tekee kaikkensa, että sä joudut kärsimään?

Hän hyökkää sua ja sun lähipiiriä tavoin jota normaali ihminen ei voi käsittää.

Mikä näitä ihmisiä ajaa eteenpäin?

Toinen on vasta sitten tyytyväinen kun on saanut loukattua kaikella mahdollisella tavalla.

Olen tätä nyt ihmetellyt ja en keksi siihen vastausta. Joudun kovettamaan itseni kaikkea tätä vastaan niin, että seuraava ihminen kenelle uskoudun joutuu keräämään palapelin palaset lattialta ja varmasti muutama palanen jää tän kaiken takia puuttumaan.

Itse olen pyrkinyt pitämään etäisyyttä ja antamaan asioille aikaa, mutta toinen juonii selän takana jo seuraa tapaa loukata. Todella vaikea käsitellä tätä asiaa.

16

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

tiiän todellakin

• Anonyymi00002
      UUSI

nämä koittacat vielä soitella muina äijinä ja kyselevät miksi en tee sitä täyä koittavat ohjailla vaikka oma suunta on ihan eri

• Anonyymi00003
      UUSI

pidä huoli omista h uprista ja ole hiljaa

• Anonyymi00005
        UUSI

En mä tunne enää mitään. En surua en iloa.

Sinä ja sun kaltaises onnistui tuhoomaan mun sisältä joka piti mut ihmisenä.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En mä tunne enää mitään. En surua en iloa.

Sinä ja sun kaltaises onnistui tuhoomaan mun sisältä joka piti mut ihmisenä.

näin se just menee nyt on kuus päivää ilman unilääkket ja koht marssittava apteekkiiin ku lähtee laukalle sitä se on elämä sammuta aivosi äläkä tunne mitään sillä pärjään omille tyttärillekki sanon että valikkaa ny vttu paremmin ne miehet ku äitees ja mummis

• Anonyymi00004
      UUSI

Tiedän, reagoi mahdollisimman vähän.

• Anonyymi00008
        UUSI

Tämä on varmasti paras neuvo mitä voi saada.

Ne aidot ihmiset ei lähde näiden huijareiden peleihin mukaan. Harmi, että niitä ihmisiä on niin vähän.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ne aidot ihmiset ei lähde näiden huijareiden peleihin mukaan. Harmi, että niitä ihmisiä on niin vähän.

Se on varmaa se!!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

👍👍👍

• Anonyymi00006
      UUSI

Kärsivät luultavasti itse omassa elämässään kärsimys on melko usein itse aiheutettua ihan niillä omilla valinnoilla kysymyksenä missä kohti käännyit väärään suuntaan kun moisen elämääsi iloksi sait

• Anonyymi00009
        UUSI

Totta tämäkin. Itseäni syytän tästä kärsimyksestä. Paljon parempaakin olisu ollut elämän varrella tarjolla. Sitten annan elämäni tuollaisen ihmisen vietäväksi. Turhauttaa.

Pakko kerätä itseni näistä rippeistä mitä on jäljellä ja kasvattaa paksu nahka tai ihan panssari. Helpommin sanottu kuin tehty.

• Anonyymi00012
        UUSI

Kyllä koko ongelma on saanut alkunsa siitä, kun aloitettiin se typerä projekti! Jos olisin saanut tehdä töitä minulle rakkaassa työpaikassa, olisin ollut todella onnellinen ja olisin ihan itse osannut etsiä uuden ikäiseni ystävämiehen! Ihan vain menemällä juttelemaan. Silloin kun perusasiat ovat kunnossa, kuten työpaikka ja hyvä mieli siitä, kun olisin saanut olla hyvässä työyhteisössä, se vahvistaa psyykeä ja fysikkaa! Kun on yli kymmenen vuoden ajan joutunut kokemaan ns. esitystä lähes joka ikinen päivä, se ei todellakaan ole tehnyt elämästä helppoa!! En voi antaa kiitosta projektin suunnittelijoille enkä siihen osallistuneille koskaan! Kun olisitte paneutuneet suunnitteluun eri tavalla, jyvät ja akanat olisivat erottuneet selvästi toisistaan! Ja kuka päätti sen, ettei minulta kysytty niitä monia kysymyksiä, joiden avulla olisitte voineet saada paljon sellaista tietoa siitä, mikä olisi ollut juuri minun näköistä elämää!

• Anonyymi00010
      UUSI

Kysy kaukana niistä ihmisistä jotka ovat negatiivisia elämääsi. Jokaisella on oma elämä. OMA!
      Myös se toinen elää omaa elämäänsä. Ei ole mikään pakko kohdata missään asiassa.

• Anonyymi00011
        UUSI

Helpommin sanottu kuin tehty. Toisella ei ole mitään rajoja. Tärkeintä on, että kaikki loukkaukset osuu mahdollisimman lähelle mun sydäntä. Joka on tän kaiken jälkeen ihan murskana.

Voe kumpa elämää voisi kelata taakseppäin tekisin asiat toisin. Tulevisuudessa ja tässä hetkessä keskityn itseeni ja koitan saada jalat tukevasti maahan.

Sinänsä mulla on kaikki hyvin. Joka päivä toi toinen kuitenkin hyökkää jollain tapaa. Tosi kuluttavaa.

• Anonyymi00014
        UUSI

Ei tietenkään ole, enkä rupea enää koskaan passaamaan muita kun omaa lastani!

• Anonyymi00016
      UUSI

Hän hyökkää sua ja sun lähipiiriä tavoin jota normaali ihminen ei voi käsittää.
      Hän sana taitaa olla slogani siinä missä moni muukin sana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1444
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1364
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1105
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      726
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      107
      562
    8. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe