Tiedättekl sen tunteen kun joku henkilö tekee kaikkensa, että sä joudut kärsimään?
Hän hyökkää sua ja sun lähipiiriä tavoin jota normaali ihminen ei voi käsittää.
Mikä näitä ihmisiä ajaa eteenpäin?
Toinen on vasta sitten tyytyväinen kun on saanut loukattua kaikella mahdollisella tavalla.
Olen tätä nyt ihmetellyt ja en keksi siihen vastausta. Joudun kovettamaan itseni kaikkea tätä vastaan niin, että seuraava ihminen kenelle uskoudun joutuu keräämään palapelin palaset lattialta ja varmasti muutama palanen jää tän kaiken takia puuttumaan.
Itse olen pyrkinyt pitämään etäisyyttä ja antamaan asioille aikaa, mutta toinen juonii selän takana jo seuraa tapaa loukata. Todella vaikea käsitellä tätä asiaa.
Toisen loukkaaminen
16
87
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
tiiän todellakin
- Anonyymi00002UUSI
nämä koittacat vielä soitella muina äijinä ja kyselevät miksi en tee sitä täyä koittavat ohjailla vaikka oma suunta on ihan eri
- Anonyymi00003UUSI
pidä huoli omista h uprista ja ole hiljaa
- Anonyymi00005UUSI
En mä tunne enää mitään. En surua en iloa.
Sinä ja sun kaltaises onnistui tuhoomaan mun sisältä joka piti mut ihmisenä. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En mä tunne enää mitään. En surua en iloa.
Sinä ja sun kaltaises onnistui tuhoomaan mun sisältä joka piti mut ihmisenä.näin se just menee nyt on kuus päivää ilman unilääkket ja koht marssittava apteekkiiin ku lähtee laukalle sitä se on elämä sammuta aivosi äläkä tunne mitään sillä pärjään omille tyttärillekki sanon että valikkaa ny vttu paremmin ne miehet ku äitees ja mummis
- Anonyymi00004UUSI
Tiedän, reagoi mahdollisimman vähän.
- Anonyymi00008UUSI
Tämä on varmasti paras neuvo mitä voi saada.
Ne aidot ihmiset ei lähde näiden huijareiden peleihin mukaan. Harmi, että niitä ihmisiä on niin vähän. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ne aidot ihmiset ei lähde näiden huijareiden peleihin mukaan. Harmi, että niitä ihmisiä on niin vähän.Se on varmaa se!!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ne aidot ihmiset ei lähde näiden huijareiden peleihin mukaan. Harmi, että niitä ihmisiä on niin vähän.👍👍👍
- Anonyymi00006UUSI
Kärsivät luultavasti itse omassa elämässään kärsimys on melko usein itse aiheutettua ihan niillä omilla valinnoilla kysymyksenä missä kohti käännyit väärään suuntaan kun moisen elämääsi iloksi sait
- Anonyymi00009UUSI
Totta tämäkin. Itseäni syytän tästä kärsimyksestä. Paljon parempaakin olisu ollut elämän varrella tarjolla. Sitten annan elämäni tuollaisen ihmisen vietäväksi. Turhauttaa.
Pakko kerätä itseni näistä rippeistä mitä on jäljellä ja kasvattaa paksu nahka tai ihan panssari. Helpommin sanottu kuin tehty. - Anonyymi00012UUSI
Kyllä koko ongelma on saanut alkunsa siitä, kun aloitettiin se typerä projekti! Jos olisin saanut tehdä töitä minulle rakkaassa työpaikassa, olisin ollut todella onnellinen ja olisin ihan itse osannut etsiä uuden ikäiseni ystävämiehen! Ihan vain menemällä juttelemaan. Silloin kun perusasiat ovat kunnossa, kuten työpaikka ja hyvä mieli siitä, kun olisin saanut olla hyvässä työyhteisössä, se vahvistaa psyykeä ja fysikkaa! Kun on yli kymmenen vuoden ajan joutunut kokemaan ns. esitystä lähes joka ikinen päivä, se ei todellakaan ole tehnyt elämästä helppoa!! En voi antaa kiitosta projektin suunnittelijoille enkä siihen osallistuneille koskaan! Kun olisitte paneutuneet suunnitteluun eri tavalla, jyvät ja akanat olisivat erottuneet selvästi toisistaan! Ja kuka päätti sen, ettei minulta kysytty niitä monia kysymyksiä, joiden avulla olisitte voineet saada paljon sellaista tietoa siitä, mikä olisi ollut juuri minun näköistä elämää!
- Anonyymi00010UUSI
Kysy kaukana niistä ihmisistä jotka ovat negatiivisia elämääsi. Jokaisella on oma elämä. OMA!
Myös se toinen elää omaa elämäänsä. Ei ole mikään pakko kohdata missään asiassa.- Anonyymi00011UUSI
Helpommin sanottu kuin tehty. Toisella ei ole mitään rajoja. Tärkeintä on, että kaikki loukkaukset osuu mahdollisimman lähelle mun sydäntä. Joka on tän kaiken jälkeen ihan murskana.
Voe kumpa elämää voisi kelata taakseppäin tekisin asiat toisin. Tulevisuudessa ja tässä hetkessä keskityn itseeni ja koitan saada jalat tukevasti maahan.
Sinänsä mulla on kaikki hyvin. Joka päivä toi toinen kuitenkin hyökkää jollain tapaa. Tosi kuluttavaa. - Anonyymi00014UUSI
Ei tietenkään ole, enkä rupea enää koskaan passaamaan muita kun omaa lastani!
- Anonyymi00016UUSI
Hän hyökkää sua ja sun lähipiiriä tavoin jota normaali ihminen ei voi käsittää.
Hän sana taitaa olla slogani siinä missä moni muukin sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131444Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531364- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76726
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 107562
- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515