Nykyään? Ovatko ajatuksesi muuttuneet ajan myötä? Oletko koskaan huomannut, että olisit kirjoittanut oikealle henkilölle? Entä väärälle?
Vastaukset 18
- Anonyymi00003
Olen kirjoittanut täällä paljon eräälle (m) ja kuvitellut joskus, että hän kirjoittaisi takaisin. Mutta takaisin on ehkä kirjoittanutkin joku hänelle läheinen (n). Voit Luoja... En tiedä hänen motiiviaan, mutta pahalta tuntuu.
Naiselta- Anonyymi00009
Olen luullut sinua siksi mieheksi sen vuoksi, että kirjoitat juuri niitä samoja asioita mistä olen jutellut miehen kanssa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen luullut sinua siksi mieheksi sen vuoksi, että kirjoitat juuri niitä samoja asioita mistä olen jutellut miehen kanssa.
Kyllä minä olen sukupuoleni tuonut esiin. Eli ei sulle.
- Anonyymi00005
Olet pilannut sen.
- Anonyymi00006
Mies vai nainen?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mies vai nainen?
Et oo enää kuuppajumi todissas. Sivusta🙄
- Anonyymi00008
tyhmä kuin joku teemu kI
- Anonyymi00011
En... ajattele palstaa mitenkään erityisemmin.
Kai jokainen tajuaa sen, että täällä kirjoitellaan sekaisin milloin kenenkäkin kanssa, eikä koskaan voi olla varma että edes sama keskustelukumppani pysyy saman ketjun sisällä? Pointti lienee purkaa omaa kaipuutaan täällä, jos siihen ei syystä tai toisesta oikeassa elämässä pysty. - Anonyymi00012
Joskus on ollut erittäin vahva tunne siitä että oon kirjoitellut täällä pitkätkin ajatustenvaihdot oikean henkilön kanssa, kaikki on ns. mennyt yksiin. Välillä sama tunne on tullut lyhyemmistäkin keskusteluista. On toki ollut myös tilanne että luulin keskustelevani hänen kanssaan mutta lopulta eräs seikka paljasti että hän ei ollutkaan se keneksi häntä luulin. Hänkin luuli minua viimeiseen asti toiseksi henkilöksi ja taisi pettyä paljon pahemmin kuin minä.
Totuus lienee kuitenkin se että tämä ko. mies ei ole koskaan tällä palstalla ollutkaan ja minä vain harhailen :) Siksi olenkin vähentänyt palstailua ja kirjoittelua ja lopettanut kaikki pidemmät syvälliset keskustelut ventovieraiden kanssa täällä. Pitäisi olla tosi osuva aloitus ja vahvat tunnisteet että uudestaan "hairahtuisin" mihinkään syvällisempiin keskusteluihin täällä. - Anonyymi00014
en ajattele lyhyitä läskejä paitsi kaverina
- Anonyymi00015
Jaa minun vastaus näköjään poistettu. Ihan hyvä etten ehtinyt lukemaan niitä haukkumisia mitä siihen varmaan tuli. 😂
- Anonyymi00016
Aikoinaan eräs tuntemani vanhempi herrasmies oli aina sitä mieltä että vaikka soitettuun numeroon vastaisi henkilö jota ei tavoitella niin ei se silti numeroa vääräksi muuta, on se silti olemassa. Tavoite ei toteudu mutta joku sieltä kuitenkin vastaa :)
- Anonyymi00017
Olen kirjoittanut ja mulle on kirjoitettu aloituksia. Ei olla suoraa vastattu siihen aloitusketjuun. Nämä viestit on vahvistuneet oikeiksi irl, vaikemme koskaan niistä varsinaisesti puhuneetkaan.m. Oishan se hieman noloo myötää tänne kirjoittaa tai lukea?
- Anonyymi00018
Ei nolota yhtään!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei nolota yhtään!
Kyl se jotenki tuntuu epätoivoselle, antaa vähä oudon kuvan kun tänne salaa kirjoittaa?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyl se jotenki tuntuu epätoivoselle, antaa vähä oudon kuvan kun tänne salaa kirjoittaa?
Riippuu mitä kirjoittaa ja miten.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511