Omat odotukset ovat kummallisia. Miksi niitä edes on?
Vieläkin ajattelin, että haluaisin kirjoittaa sinulle. Jos ei enää käsin niin edes mailia, mutta en enää tiedä osoitettasi. Sydämeni on kipeä, mutta teen sen ihan itse, vaikka se johtuukin siitä, että rakastan sinua, haluaisin sinua edelleen niin kovin paljon nähdä. Mutta sinä et minua. Toistan sitä itselleni, mutta en kuule enkä kai ymmärräkään. Sinäkin voisit sen ääneen sanoa, vaikkei edes jutella, miten sitä voi mitään sanoa, jos ei jutella? Vastaamatta viestiin? Niinkö kertoisit sen vieläkin. Ehkä se sitten jo loppuisi -joskus? Varmasti.
On niin hirveän helppoa ohittaa, yli 10 vuotta eikä mitään opittu. My love, mitä siitä, mitä mistään. Rakkaudestakaan.
-rakkaudella
Kirjoitin silloin joskus monta kirjettä sinulle
Anonyymi-ap
3
109
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
asioita mitä et haluaisi tie4tää mutta niin, kuin joku Timo-Tumpelo-Tumpuajakin..
- Anonyymi00002
Tulee mieleen The Notebook.
- Anonyymi00003
Onks tää mies vai nais ap ja ihan sma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483