Haluatko ostaa toiveidesi mukaisesti otettuja jalkakuvia/videoita?
Täällä olisi pluskokoinen nätti ja näpsäkkä tyttö innoissaan ottamaan kuvia jaloistaan🥰
Etsi minut tastylips.com nimimerkillä marzi💦🩷
Jalkakuvat
8
50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Voin ostaa kuvia pillusta ja perseeseestä, miksi kukaan maksaisi jalkakuvista mitään?
- Anonyymi00002
Paljonko maksat? sheivaamaton, pienellä sängellä varustettu erittäin puutteessa oleva pillu ja iso perse jota ois hyvä läimäytettä kun ottaa takaapäin..
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Paljonko maksat? sheivaamaton, pienellä sängellä varustettu erittäin puutteessa oleva pillu ja iso perse jota ois hyvä läimäytettä kun ottaa takaapäin..
Sänki 🤢
- Anonyymi00007UUSI
jos kiinnostaa kuvat karvaisesta pillusta ja tosi tosi isosta klitoriksesta, katso seksitreffit sivustolta ilmoitus 1865641
- Anonyymi00003
Muuten kyllä, mutta pelkkä ajatus pluskokoisesta naisesta seksimielessä puistattaa.
- Anonyymi00005
Ja itse et ole sen parempi, yksikään nainen ei ole halunnut sinua tähänkään mennessä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja itse et ole sen parempi, yksikään nainen ei ole halunnut sinua tähänkään mennessä.
Ei niin, mutta läski on läski. 😆
- Anonyymi00008UUSI
Haluatko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851152
- 73952
- 39631
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?81597- 35581
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste141548No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29544- 45542
Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T14539- 67526